Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mudhoney
1 2 3 4 5
Ta Wicked G
28.08.2003 17:07:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunteleeko kukaan enää yhtä ensimmäisistä grungebändeistä, Mudhoney:a?
 
Jos joku kuuntelee, kerro ihmeessä must hear -biisejä (paitsi Suck You Dry).
 
Mitä mieltä muuten olette ko. bändistä?
 
Fuck the reality! I'm going home!
jannu
28.08.2003 17:45:59 (muokattu 28.08.2003 17:46:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole ikinä pahemmin kuunnellut, paitsi tietty just tuon Suck You Dry:n. Pitäisi varmaan, sillä ainakin bändin uusin kuulosti sen verran hyvälle että olen pakotettu ostamaan sen kunhan ylimääräistä rahaa löytyy...
 
juici
28.08.2003 19:02:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

My Brother The Cow levyn olen kuunnellut ja siinä oli tasan yksi kuunneltava biisi. Vanhempi kama voisi olla kovaa mutta en ole siihen vielä päässyt tutustumaan.
 
Myydään: Jackson JS-20 -sähkis, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan basso ja vahvari (vähintään 100W)
Ta Wicked G
28.08.2003 20:04:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

My Brother The Cow levyn olen kuunnellut ja siinä oli tasan yksi kuunneltava biisi. Vanhempi kama voisi olla kovaa mutta en ole siihen vielä päässyt tutustumaan.
 
Mutta ihan treenattavan kuuloista kamaa, eikö vain?
 
Fuck the reality! I'm going home!
FrankComa
28.08.2003 21:02:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

semmonen biisi on kova kuin Money will roll right in.....Nirvanakin on kovasti koveerannut sitä, eikä suotta..grunge forever...
 
Die Eier Von Satan!
kastei
28.08.2003 21:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kerro ihmeessä must hear -biisejä (paitsi Suck You Dry).
 
No varmaan olis toi Touch Me I'm Sick ainakin. Raakaa runttausta, meitsille ehkä liian raakaakin...
 
Stain
28.08.2003 21:15:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No varmaan olis toi Touch Me I'm Sick ainakin. Raakaa runttausta, meitsille ehkä liian raakaakin...
 
Tuo on aivan loistava biisi. Ehkä parempikin ku suck you dry.
 
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
waldemarx
28.08.2003 21:47:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, levyhyllystä löytyy eka ja uusin levy. ihan ok bändi.
 
waldemarx
FlatOutFucked
28.08.2003 23:19:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti ihan rekisteröityä tätä varten...
 
Kyllä kuuntelen! Mudhoney on minun suosikkiyhtyeiden listassa heti toisena. Sedät rokkaa kovaa. Touch me I´m sick:han on yleissivistykseen kuuluva klassikko. Muita huippubiisejä on ainakin let it slide, something so clear, shoot the moon. Öh... koko every good boy deserves fudge -levy oikeastaan. itselläni on vain tuo edellä mainittu ja tomorrow hit today, mutta yritän kyllä kovasti hommata lisää, kunhan saa vähän fyffeä.
 
juici
31.08.2003 19:22:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta ihan treenattavan kuuloista kamaa, eikö vain?
 
No Flat Out Fucked ois kyllä aika kova. Ja The Money Will Roll Right In tietenkin.
 
Myydään: Jackson JS-20 -sähkis, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan bassovahvistin (vähintään 100W)
Ta Wicked G
31.08.2003 19:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No Flat Out Fucked ois kyllä aika kova. Ja The Money Will Roll Right In tietenkin.
 
Hienoa. Mulla onkii jo nuo Suck You Dry, Flat Out F*cked, Touch Me I'm Sick ja Money Will Roll Right In ennestään levyllä/koneella...
 
Oliko muita??
 
Fuck the reality! I'm going home!
FlatOutFucked
01.09.2003 00:51:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo The Money Will Roll Right In on alunperin fang -nimisen bändin kappale. En alkuperäistä ole kuullut, mutta hyvältähän se mudhoneyn käsissä kuullostaa. Minulla on kovolla video, jossa Mudhoney esittää kyseisen kappaleen Kurt Cobainin ollessa kitarassa (9/26/92 Valencia, CA
Castaic Lake). Myös Nirvana coveroi tuota kappaletta.
 
Pilot_B612
01.09.2003 13:57:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelen, kuten kaikkea muutakin grunge/indie -akselilta.
 
Must hear:
 
'In 'n'out of grace', 'I have to laugh', 'Sweet young thing ain't sweet no more', 'A thousand forms of mind', 'Let it Slide' 'Beneath the valley of the underdog'. Nämä kappaleet nyt vähintään.
 
Ta Wicked G
01.09.2003 18:06:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo The Money Will Roll Right In on alunperin fang -nimisen bändin kappale. En alkuperäistä ole kuullut, mutta hyvältähän se mudhoneyn käsissä kuullostaa. Minulla on kovolla video, jossa Mudhoney esittää kyseisen kappaleen Kurt Cobainin ollessa kitarassa (9/26/92 Valencia, CA
Castaic Lake). Myös Nirvana coveroi tuota kappaletta.

 
Joo, se tehtiin jo vuonna 1982 tai joskus sillon. Sitä paitsi, eikö se ollu Mudhoney & Kurt jotka teki sen coverin?
 
Fuck the reality! I'm going home!
jannu
04.09.2003 00:11:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, se tehtiin jo vuonna 1982 tai joskus sillon. Sitä paitsi, eikö se ollu Mudhoney & Kurt jotka teki sen coverin?
 
Lukutaito hakusessa?
 
Ta Wicked G
04.09.2003 14:34:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lukutaito hakusessa?
 
Miten niin?! Se ALKUERÄINEN biisi on vuodelta 1982 ja Mudhoneyn COVER on vuodelta 1992.
 
Ssabmud
 
Fuck the reality! I'm going home!
jannu
04.09.2003 15:38:25 (muokattu 04.09.2003 17:29:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten niin?! Se ALKUERÄINEN biisi on vuodelta 1982 ja Mudhoneyn COVER on vuodelta 1992.

 
No jos ensin FlatOutFucked mainitsee alkuperäisesittäjän ja sitten sanoo että Mudhoney on tehnyt siitä biisistä coverin ja että siinä soittaa mukana Kurt C ja että myös Nirvana on coveroinut biisin joskus, niin millä järjellä sinä vastaat siihen:
Joo, se tehtiin jo vuonna 1982 tai joskus sillon. Sitä paitsi, eikö se ollu Mudhoney & Kurt jotka teki sen coverin? ?
 
Että edelleen sitä lukutaitoa tässä peräänkuuluttaisin...
 
Raipe
04.09.2003 17:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Mudhoneylla on Super Fuzz Big Muff -niminen levy, orkesteri on hyvä.
 
Ta Wicked G
04.09.2003 17:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jos ensin FlatOutFucked mainitsee alkuperäisesittäjän ja sitten sanoo että Mudhoney on tehnyt siitä biisistä coverin ja että siinä soittaa mukana Kurt C ja että myös Nirvana on coveroinut biisin joskus, niin millä järjellä sinä vastaat siihen:
?
 
Että edelleen sitä lukutaitoa tässä peräänkuuluttaisin...

 
Hienoa. Nyt minä vasta sekaisin menin. Eli mikä on nyt kenenkii cover ja mikä kenenkii alkuperäinen versio? Mun käsitys on, että alkuperäisen version TMWRRI:sta teki the Fang vuonna 1982, enkä ole väittäny MITÄÄN Flat Out Fuckedista ja sen esittäjistä.
 
Unohdetaan koko juttu ja tämä typerä kiistely, OK?
 
Fuck the reality! I'm going home!
jannu
04.09.2003 19:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Unohdetaan koko juttu ja tämä typerä kiistely, OK?
 
Joo, ei tässä mitään. Mulla iski vähän saivarteluvaihde päälle.
 
Piis ja Luuv! ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «