Aihe: Sauna Open Air 2006
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Helvetinpartaterä
09.03.2006 16:22:39

Hoho, Stryperin korvaa Coffi.
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Bonesaw
09.03.2006 16:24:02

Hyi sssäätänä.
meanbone
09.03.2006 18:07:41

No voi pylly. Nyt tuli kyllä semmonen lisäys, ettei lämmitä lainkaan. No mutta W.A.S.P.:ia, The Stoogesia ja Twisted Sisteriä lähdetään katsomaan, jos vain päästään.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
Jukkauuno
09.03.2006 23:43:28 (muokattu 09.03.2006 23:55:02)
Kyllä nyt vähän syö miestä tämä tämänhetkinen Sauna-osasto. Ensinnäkin kun paikka on vaihtunut Ratinanniemestä Eteläpuistoon. Ratinanniemen rinneratkaisu kun on niin passeli systeemi verrattuna Eteläpuiston suuren tasaiseen kenttään. Tai no onhan Eteläpuistossakin rinnettä, mutta saa laittaa valjaat, että siellä pysyy. Lisäksi Eteläpuistossa on miellyttävä hiekkapohja, joka pölyää mukavasti keuhkoon ja silmään ja siitähän tuo kuuntelu- ja katselunautinto vähän kärsii.

Eikä nuo esiintyjätkään tällä hetkellä niin hirmuisesti miellytä. On nyt sitten kolmas kerta kun W.A.S.P. piipahtaa Tampereella parin vuoden sisään. Kasariosastoa vastaan minulla nyt ei varsinaisesti mitään ole, olenhan kuunnellut kasariheavyrokkia jo vuodesta 84, jolloin olin kolmevuotias. Seurakunnan iltapäiväkerhossa eivät soittaneet kappalettani levyraadissa. Kiss Lick It Up ei mennyt läpi eikä myöskään W.A.S.P. I Wanna Be Somebody. Katkeruushan siitä jäi. Mutta sitten Twisted Sister Saunaan. En jaksa innostua edes huumorinostalgiamielessä. Deen tarjoama visuaalinen ärsykekin on sitä luokkaa, että sitä hiekkapölyä oikein toivoo...Tosin voihan TS yllättääkin. Enpä kyseisen orkesterin tuotantoa oikein muista hittikappaleita lukuunottamatta, mutta on sitäkin tullut joskus kuunneltua. Löytyypä TS selkämerkkikin ommeltuna hyvin pieneen farkkutakkiin. Mutta Twisted Sisteriä en siis varsinaisesti odota.

Iggy & The Stooges on kova, mutta näkisin, että kyseinen poppoo olisi sopinut paremmin esim. Pakkahuoneelle. Kontrasti voi olla melkoinen, kun Iggy esiintyy jonkun metallipoppoon jälkeen. Jotenkin sitä ajattelee kuitenkin tuota Saunaa raskaamman musiikin festarina.

Kotimainen osasto on kovaa. Kyllä siinä on jo syy ostaa taas se kolmen päivän lippu, vaikka tällä hetkellä vähän harmittaakin. Etenkin tuo COF ottaa päähän. Ei muuten, mutta kun näen sieluni silmin ne ahdistuneet 14-15 -vuotiaat tytöt käsivarret raastettuina haahuilemassa pitkin konserttialuetta...Onhan siellä sitten toki muitakin.

No, tuo esiintyjäkaarti kerkee muuttumaan vielä moneen kertaan ennen kesäkuuta. Muistelen, että viime kesänkin esiintyjäkaarti varmistui lopullisessa muodossaan vasta muutamaa viikkoa ennen h-hetkeä. Marraskuussa tuleepi Iron Maiden, että ei kai tässä paree suuremmalti rutista. Ja ehkä tässä on tullut niin hemmotelluksi viime kesän Saunan jäljiltä. Ei meikäläisen silmiin ja korviin niin täydellistä esiintyjäkaartia olisi oikein voinut ollakaan. No, Teräsbetonin tilalle Kiss...
On the other hand...I have different fingers
luopio
09.03.2006 23:43:39
Cradle of Filth oli sitte se yks pääasiintyjä. Ei tullu lähettyä tänä vuonna.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Tympee Huttunen
10.03.2006 09:25:16
Coffihan on musiikillisesti parhaimmassa iskussaan. Itse en koskaan alkupään levyille lämmennyt, mutta Midian ja sitä seuraavat levyt miellyttivät. Nymphetaminen voisi pian jostakin esille kaivaa.
Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n.
*Aleksi*
10.03.2006 12:02:22
Voi helevata mitkä bändit.. Tänä vuonna olion lähössä tonne mut en tiiä lähenkö enää.. :( Tsekattavia bändejä ois vaa WASP ja muutama suomalainen...
kirvesAxe
13.03.2006 13:58:06

Juuh, WASPin vois käydä lauantaina katsomassa, mutta muuten en kyllä ole menossa.
BD "AMMU KOVEMPAA!" "Ei mul oo rahaa. Eiku."
CanYouStayStill
13.03.2006 15:12:46

Twisted Sisters?? WTF mate? Mihin maailma on menossa?
Antti1997
13.03.2006 15:13:38
Twisted Sisters?? WTF mate? Mihin maailma on menossa?

Miten niin..? Se on muuten Twisted Sister.
Sama merkintäjärjestelmä on käytössä kaikissa EU-maissa. Uuden merkinnän tarkoituksena on kertoa munan alkuperä ja helpottaa viranomaisseurantaa.
Frequency
13.03.2006 18:52:49
La 10.6.2006
Twisted Sister
WASP
Charon
Stam1na
+ more

Taitaa olla lauantai se päivä jolloin tuolla sietää olla. TS huumorimielessä, WASP muuten vaan, Charon mielenkiinnosta ja Stam1na vaan koska se on pirun kova.
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
makemyday
14.03.2006 11:28:10

3 päivän lipun kävin hakemassa heti aamusta. Iggyn & The Stogesin näkemisestä unelmoin kolmisen vuotta sitten ja pidin täysin mahdottomuutena, mutta näköjään onnaa sittenkin ja nyt ei todellakaan ole varaa jättää väliin. Wasp toimi ainakin vuosi sitten marraskuussa Helsingin Jäähallissa paremmin kuin odotin, joten en epäile pätkääkään ettenkö siitä nauttisi nytkin. Hyvä rokkauskänni vaan päälle niin fiilis on varmasti mieletön. Twisted Sisterin elämääkin enemmän kuultujen rock-anthemien tahtiin rokkailee varmasti ihan mielellään loppuillan humalatilan myötä. Kyllä näistä hyvät bileet tulee, uskoisin.
Antti1997
14.03.2006 21:27:37
EDIT: Pitääkö tästäkin olla kaksi ketjua?

Missäs tästä toinen on?
Sama merkintäjärjestelmä on käytössä kaikissa EU-maissa. Uuden merkinnän tarkoituksena on kertoa munan alkuperä ja helpottaa viranomaisseurantaa.
Valokaari
14.03.2006 21:59:49 (muokattu 14.03.2006 22:00:40)

Missäs tästä toinen on?

Tää? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=115961

Olen mäkin joskus ihmetellyt että eikös olisi parempi pitää keikkahöpinät keikka-alueella, kun siellä tuntuu keskustelu olevan hiljaisempaa kuin vaikkapa juuri tällä alueella. Mutta ihan miten vain parhaalta tuntuu, ei mua haittaa vaikka tästä aiheesta on kaksikin ketjua.

Niin joo, eikös ne Saunan liput tulleet jo tänään myyntiin? E: tulivat näköjään juu..
Rok rok.
kirvesAxe
14.03.2006 22:38:27

Olen mäkin joskus ihmetellyt että eikös olisi parempi pitää keikkahöpinät keikka-alueella, kun siellä tuntuu keskustelu olevan hiljaisempaa kuin vaikkapa juuri tällä alueella. Mutta ihan miten vain parhaalta tuntuu, ei mua haittaa vaikka tästä aiheesta on kaksikin ketjua.

No en tiedä. Yleisrockfestareista ehkä mieluummin keikka-alueella, mutta esim. Sauna, Tuska, Nummirock, Pellavarock & Wacken, puhtaat metallifestarit, voivat mielestäni olla myöskin täällä raskaan musiikin threadilla :)

Ja jooh. Stam1nakin olis lauantaina :) oikeastaan ainoat ketutukset on se että Finntroll jää näkemättä, kun kieltäydyn maksamasta itseäni tilaisuuteen jossa Filth esiintyy... eikä torstaillekaan näytä tulevan ainakaan vielä mitään erityistä...
Trooper pelasti minut hiphopilta.
kid ego
15.03.2006 15:07:45
kieltäydyn maksamasta itseäni tilaisuuteen jossa Filth esiintyy...

Hehheh, asenne kohdallaan!!
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
A Fiend
29.06.2006 12:54:16
Mites CoF muuten veti settinsä? Lähinnä kiinnostaa tuliko niiltä mitään uutta ulos kun levyn ovat kohta julkaisemassa :)
Cease the day
J.C
30.06.2006 22:30:57
Olin lauantaina. Lordi oli tylsä. W.A.S.P. veti tiukan setin ja Twisted Sister oli kovin!
That was a great time, the summer of '71 - I can't remember it, but I'll never forget it! Lemmy Kilmister
Berserkki
02.07.2006 14:01:15
Olin lauantaina. Lordi oli tylsä. W.A.S.P. veti tiukan setin ja Twisted Sister oli kovin!

Kyllä! Twisted Sister yllätti kyllä aivan täysin. Yleisökin oli ihan fiiliksissä. Kyllä nousi arvostus Twisted Sisteriä kohtaan reilusti, kun ennen en pitänyt bändiä minään!
"joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)