Brian May jr. 23.02.2006 13:17:43 | |
---|
Mitä muuten Kingston Walliin tulee, diggailen ekasta levystä hemmetisti. Mielestäni ehdottomasti paras kolmesta. Ostin levyn pari vuotta sitten, kun joku sitä suositteli. Kolahti kyllä. Hienoa soittoa ja kappaleita. II:sesta ja Tri-logystä en diggaile läheskään niin paljoa, vaikka niiltä hienoja biisejä löytyykin. Se on se groove :) olen kyllä samaa mieltä, II:ssa on hienoja yksittäisiä biisejä ja Tri-logyltäkin niitä löytyy mutta ykkönen jytää alusta loppuun niin lujaa, ettei sen kuuntelemista kehtaa millään lopettaa. Vettä! |
Wahi 23.02.2006 15:13:43 | |
---|
Juu no ei se lausuminen niin häiritse vaan se ihme örinälaulu. Mielestäni tuossa Peten laulussa ei ole mitään vikaa Firessä, vaikka onkin erilainen muista KW biiseistä. Vaikea sanoa kumpi on parempi, KW:n vai Hendrixin versio. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
omerna 23.02.2006 16:13:47 (muokattu 23.02.2006 16:14:39) | |
---|
"Mielestäni tuossa Peten laulussa ei ole mitään vikaa Firessä, vaikka onkin erilainen muista KW biiseistä. Vaikea sanoa kumpi on parempi, KW:n vai Hendrixin versio" Ah, ite tykkään älyttömästi Peten laulusta Firessä. Sanoisin että Kingstonin versio iskee enemmän kuin itse Jimin. Ja levyistä se ykkönen on niin hyvä, kunnon meininki ja sopivan päättömät sanat. Hyvä minä, muistais vielä mite näitä käytetään näitä plääh, joo en tiiä, elekkee valitelko, ettehän :P Living loving jesus is a woman. |
Bonesaw 23.02.2006 17:44:57 | |
---|
Tuossa Fire - coverissa viehättää Kuoppamäen mahtava rumputyöskentely.Muuten ei nouse mitenkään erityisen korkealle. |
PomppoK 23.02.2006 19:01:21 | |
---|
Pyh. Kuunnelkaapa joskus toisenlaista näkökulmaa antava, rennosti löntystelevä Heikki Silvennoisen Fire-versiointi, jos on sattunut jäämään välistä. Löytyy Bobcat-albumilta. KW:n kohkaus Tulen äärellä ei jaksa innostaa, etenkään tuon jälkeen. Ei mulla muuta. "Once black, you never come back." |
sus 23.02.2006 19:22:09 | |
---|
Pyh. Kuunnelkaapa joskus toisenlaista näkökulmaa antava, rennosti löntystelevä Heikki Silvennoisen Fire-versiointi, jos on sattunut jäämään välistä. Löytyy Bobcat-albumilta. KW:n kohkaus Tulen äärellä ei jaksa innostaa, etenkään tuon jälkeen. Ei mulla muuta. Biisiä kuulematta en eppäile, sen verran kovan tason muusikko Heikki on. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Capman 23.02.2006 19:52:05 | |
---|
Kyllä mun rehellinen mielipide ainakin on se, että Heikki Silvennoisen matsku on aika ponnetonta ja kepeää Kingston Wallin matskuun verratessa. Kaikella kunnioituksella Silvennoista kohtaan. Kyllähän se soittaa osaa, mutta kovin steriiliä matskua yleensä pukkaa ulos. |
sus 24.02.2006 00:29:42 | |
---|
Kyllä mun rehellinen mielipide ainakin on se, että Heikki Silvennoisen matsku on aika ponnetonta ja kepeää Kingston Wallin matskuun verratessa. Kaikella kunnioituksella Silvennoista kohtaan. Kyllähän se soittaa osaa, mutta kovin steriiliä matskua yleensä pukkaa ulos. Joo no ehkä, mutta kyse olikin Fire-tulkinnasta. Voisin jopa luulla että jäisi wallin versio hopealle. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
patonki 13.03.2006 03:06:54 | |
---|
Kaikille teille Kingston Wall -intoilijoille tiedoksi, että päivitin tuossa hetki sitten meikäläisen nettigalleriaa. Siellä on nyt jonkin aikaa (taustakuvien rotaatio on sellainen, että kuvat ovat haettavissa kuutisen viikkoa) ladattavissa Kingston Wallpaper, eli taustakuva Petri Wallista. Ihan teitä kaikkia ajatellen lisäsin tuon otoksen sivuille. Galleriahan löytyy osoitteesta http://www.rockmusica.net/Galleria/ |
Wahi 13.03.2006 11:54:27 | |
---|
Kaikille teille Kingston Wall -intoilijoille tiedoksi, että päivitin tuossa hetki sitten meikäläisen nettigalleriaa. Siellä on nyt jonkin aikaa (taustakuvien rotaatio on sellainen, että kuvat ovat haettavissa kuutisen viikkoa) ladattavissa Kingston Wallpaper, eli taustakuva Petri Wallista. Ihan teitä kaikkia ajatellen lisäsin tuon otoksen sivuille. Galleriahan löytyy osoitteesta http://www.rockmusica.net/Galleria/ Kiitoksia, laitankin wallpaperiksi. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
dcln 13.03.2006 14:44:53 | |
---|
Kaikille teille Kingston Wall -intoilijoille tiedoksi, että päivitin tuossa hetki sitten meikäläisen nettigalleriaa. Siellä on nyt jonkin aikaa (taustakuvien rotaatio on sellainen, että kuvat ovat haettavissa kuutisen viikkoa) ladattavissa Kingston Wallpaper, eli taustakuva Petri Wallista. Ihan teitä kaikkia ajatellen lisäsin tuon otoksen sivuille. Galleriahan löytyy osoitteesta http://www.rockmusica.net/Galleria/ Hieno kuva. Kiitoksia. |
Todenpuhuja 13.03.2006 15:57:17 | |
---|
Kaikille teille Kingston Wall -intoilijoille tiedoksi, että päivitin tuossa hetki sitten meikäläisen nettigalleriaa. Siellä on nyt jonkin aikaa (taustakuvien rotaatio on sellainen, että kuvat ovat haettavissa kuutisen viikkoa) ladattavissa Kingston Wallpaper, eli taustakuva Petri Wallista. Ihan teitä kaikkia ajatellen lisäsin tuon otoksen sivuille. Galleriahan löytyy osoitteesta http://www.rockmusica.net/Galleria/ Jeah, hienoja kuvia löytyy kyllä muutenkin galleriasta. Suuret kiitokset tästä, ja myös YUP-sekaantumisistasi. :) |
Jag 13.03.2006 19:34:45 | |
---|
Täällähän on kunnon KW vs. muu maailma -väittely :D Hiano kuva. Kiitän. Mulla on vähän samanlainen stoori. Eka tuli kuultua fire, ja sitten tutustuin yhtyeeseen paremmin. Kyllähän sitä aikasemminkin olin jo kuullut bändistä, mutta itse musiikkia en. Itseasiassa KW:n fire-veto on parempi kun alkuperänen, mun mielestä! Itse löysin KW:n seuraavasti. Olin humallassa. Näin ihmisiä, joilla yhdellä oli kitara selässä.--> eikun juttelemaan. Siinä sit poristiin kaikenlaista kunnes huomasimme yhtenevät musamaut. Yks jamppa käski kuunnella Kingston wallia. Ihme kumma aamulla herätessäni muistin tämän. Nyt on kaikki KW:n levyt tossa hyllyssä. Tai siis I,II,III ja Real Live Thing. Kaikki pyörii soittimessa tiuhaan. Lisäksi muutama bootleg video koneella. Mahtavaa meininkiä on. Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
Seppo_Howitzer 14.03.2006 12:23:27 | |
---|
Taitaa olla pienoista offtopicia, mutta olen vasta tutustumassa Kingston Walliin, niin onko ensimmäisestä levystä hyvä aloittaa? |
ydinaukio 14.03.2006 12:29:50 | |
---|
Taitaa olla pienoista offtopicia, mutta olen vasta tutustumassa Kingston Walliin, niin onko ensimmäisestä levystä hyvä aloittaa? On. Siitä eteenpäin levyt vaan paranee. |
Wahi 14.03.2006 16:50:19 | |
---|
Taitaa olla pienoista offtopicia, mutta olen vasta tutustumassa Kingston Walliin, niin onko ensimmäisestä levystä hyvä aloittaa? I ja II ovat molemmat täyttä kultaa. III on myös kova. Se on vain aika erilaista kamaa kuin 2 muuta levyä. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
aksiom 14.03.2006 17:28:14 | |
---|
Taitaa olla pienoista offtopicia, mutta olen vasta tutustumassa Kingston Walliin, niin onko ensimmäisestä levystä hyvä aloittaa? Itse aloitin aikoinaan kuuntelun järjestyksessä I, II, III. Mutta jos levyt pitäisi laittaa parhausjärjestykseen laittaisin sen tällä kertaa III, II, I. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Taitaa olla pienoista offtopicia, mutta olen vasta tutustumassa Kingston Walliin, niin onko ensimmäisestä levystä hyvä aloittaa? Eihän noita levy ole kuin kolme ja kaikki todella hyviä. Kokeile ekaa. |
Wahi 16.03.2006 18:31:29 | |
---|
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Bonesaw 16.03.2006 19:06:40 (muokattu 16.03.2006 19:13:20) | |
---|
Osaisiko joku sanoa miltä keikalta tämä on: http://youtube.com/watch?v=119BMwBmjfc&search=kingston%20wall ? Hieno on soolo (niinkuin aina) ja Nepal kuulostaa aina vain paremmalta!! Tuo keikka on mielestäni Tavastialta. Päivämääränkin olen tietävinäni,mutta ei tule millään mieleen. Edit. Äh,Tavastia vai Lepakko!?! |