Zl z 09.03.2006 18:21:39 | |
---|
Hellhammer ja Attila olivat puistossa kävelyllä. Koska Attila oli hunnien kuningas hän ei kävellyt vaan ratsasti laamalla. -Onpa kaunis ilma, totesi Attila. -Niin. Ei se ole mukavaa kun vesisateessa corpsepaintit leviävät kasvoille, jatkoi Hellhammer. Kun Uusis jäällä liukuu taas, kivi nänniin vilahtaa.
Tupakalle------->
V.U.K. #20 |
Anttichrist 10.03.2006 08:02:35 | |
---|
Mikä oli syynä Stormin Nordavind-levyn tekemiselle? -Ei Oppi Fjellet ojaan kaada. |
Frequency 10.03.2006 09:19:24 | |
---|
Iron Maidenin solisti Bruce Dickinson meni lääkäriin toistuvien uniongelmiensa vuoksi joita hänellä on ollut jo Brave New World -levyn nauhoituksista saakka. - "What seems to be the broblem?", kysyi tohori. - "I only dream in black and white", vastasi Bruce tomerasti.
:| Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
carnation 10.03.2006 12:52:17 | |
---|
Steve Vai kävi paskalla, mitä pöntöstä löytyi? -Vain paskaa. "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Zl z 10.03.2006 18:40:08 | |
---|
Alexi Laiho kävi paskalla ja sitten sen paska tilutti kovempaa ku Stevevai ja niin. Öh.. Kun Uusis jäällä liukuu taas, kivi nänniin vilahtaa.
V.U.K. #20 |
Bonesaw 10.03.2006 18:48:55 (muokattu 10.03.2006 18:49:04) | |
---|
Alexi Laiho kävi paskalla ja sitten sen paska tilutti kovempaa ku Stevevai ja niin. Öh.. Sitte Alexi kysy paskalta,että "Mitä vittua sä teet",nii paska jastas,että "Tilutan,you know" |
Twist 10.03.2006 19:12:04 | |
---|
Sitte Alexi kysy paskalta,että "Mitä vittua sä teet",nii paska jastas,että "Tilutan,you know" Sitte Steve Vai paiskaa ovet sisään.. "Minä haistan tilutuksen!" "Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta. |
carnation 10.03.2006 19:14:15 | |
---|
Sitte Steve Vai paiskaa ovet sisään.. "Minä haistan tilutuksen!" Sitten Yngwie Malmsteen ratsastaa Stratocasterilla sisään ja sanoo "Minä OLEN tilutus!" "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Twist 10.03.2006 20:01:14 | |
---|
Sitten Yngwie Malmsteen ratsastaa Stratocasterilla sisään ja sanoo "Minä OLEN tilutus!" Sitten Ukko Nooa tulee eukko selässä sisään ja sanoo "Osaako kukaan Ukko Nooaa?" "Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta. |
Landola59 10.03.2006 20:02:19 | |
---|
No oisko tämä topic jo tätä myöten taputeltu? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
carnation 10.03.2006 20:04:45 | |
---|
No oisko tämä topic jo tätä myöten taputeltu? Ei, tämähän paranee koko ajan. "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Twist 10.03.2006 21:01:27 | |
---|
No oisko tämä topic jo tätä myöten taputeltu? täh? eihän täällä esiinny yhtään väkivaltaa vielä?!? paranee vaa entisestään nämä vitsit.. paitsi omat ovat vielä alapäähuumorissa. "Joo, ei, ei, joo, joo, KOVAA, KOVAA!! ei, ei... KOVAA!" Kuin Uusipaavalniemi konsanaan. Taitaa tulla pesää joka ilta. |
Ziggy Bubba 10.03.2006 21:39:18 | |
---|
Bruce astui aamutuimaan ulos kaapista ja kysyi Steveltä: "Mikä tuo pullea valkoinen, omituinen otus oikein on?" Steve siihen: "Se on muumipeikko" Bruce: "Jaa, ei siis haisuli". Juh :P www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
elbowski 10.03.2006 21:43:08 (muokattu 10.03.2006 21:49:50) | |
---|
Bruce asteli Maidenin treenikämpälle ja katseli Nickon uutta rumpusettiä. ''Mikäs tuo kiiltävä pelti on tuossa??'' kysyi Bruce. ''Se on crash'' vastasi Nicko. ''Jaa, ei siis high-hat'' voivotteli Bruce ja astui ulos kämpästä. E. Bruce asteli Steven olohuoneeseen jossa Steve istuskeli sohvalla. ''Mikäs se koulu oli, missä Nicko opiskelee?'' uumoili Bruce. ''Keski-Pohjanmaan Ammattikorkeakouluhan se'' vastasi Steve yksitoikkoisesti. ''Höh, ei siis Haapajärven Ammatti-Instituutti'' sanoi Bruce pettyneesti. Raivo määrää nuotin |
suoperkele 14.03.2006 16:01:41 | |
---|
Jonathan Davisin sisko ilmoitti menevänsä sukupuolenvaihdosleikkaukseen ja siitä Davis sai inspiraationsa kappaleeseen Twisted Trans-sister. ei saatana :DDDD tuo oli hyvä You're the man Charlie,you're the man |
Sitten Yngwie Malmsteen ratsastaa Stratocasterilla sisään ja sanoo "Minä OLEN tilutus!" ja kaatuu liian tiukkojen nahkahousujensa takia jonka vuoksi stratocaster uppoaa poikittain ynkän perseeseen Making Love-kappaleen soidessa samaan aikaan. You're the man Charlie,you're the man |
Makelele 14.03.2006 16:12:27 | |
---|
Mitä basisti sanoo mennessään soitinliikkeeseen? -All your bass are belong to us! hehehehe |
goashem 14.03.2006 17:07:37 (muokattu 14.03.2006 17:08:05) | |
---|
Pistetään nyt muutama harrastamani antivitsi. - Miksi kutsutaan ihmisiä, jotka tykkäävät hengailla muusikoiden kanssa? - Bändäreiksi. - Miksi kutsutaan kaunista naista basistin kädessä? - Kauniiksi naiseksi. Kaksi basistia meni baariin. Mitä syntyy kun roudari ja basisti risteytetään? - Roudaribasisti. Bändi eksyi keikan jälkeen kapakkaan ja valomerkkiin astihan siellä meni. Hirveässä tuubassa jäsenet eksyivät junaradalle. * Kitaristi: Onpa helkatin pitkät portaat! * Rumpali: Ja hiton matalat kaiteetkin! * Basisti: V-ttu te pojat ootte kännissä, tämä on kuulkaa rautatie! Uusis on elämän parasta aikaa. |
Bonesaw 14.03.2006 17:26:34 | |
---|
Mitä yhteistä on basistilla ja rumpalilla? -Molemmat ovat soittajia,paitsi uima-allas. |
Zl z 14.03.2006 18:02:31 | |
---|
Mitä eroa on basistilla ja rumpalilla? -Rumpalilla on vain yksi kieli. Vihaisen Uusiksen huuto hyydyttää veren - Vanha viidakon sanonta.
V.U.K. #20 |