randy 13.02.2006 22:35:08 | |
---|
Ja ehkäpä niiden kaikkien itseoppineiden kokemusten yhteisellä rintaäänellä suosittelen todella sitä soiton opettajaa. Et ehkä säästä rahaa, mutta säästät aikaa, hermoja ja turhautuneita vitutuspuuskia Älä lue kirjoituksiani! |
Jmvk 18.02.2006 20:32:32 (muokattu 18.02.2006 20:34:00) | |
---|
Eli mitä tarvitsee aloittamiseen, jollei ole kokemusta soittamisesta. No ainakin sormet Pitäisikö kitaran olla sähkö- vai akustinenkitara? Osta sähkö, oot sitten kova jätkä. Ja mitä muuta pitäisi ottaa huomioon. Syö ruisleipää jotta sormesi vahvistuu ja saat niihin nopeutta ;) We chime the bell, chaos and hell, Metal for maniacs pure. |
Vicious 10.03.2006 03:44:13 | |
---|
Jos sulla on joku kaveri joka on soittanu kitaraa jonku tovin ota se mukaan ja mee musiikkiliikkeeseen katteleen sen kanssa sulle sopiva kitara.. Mun mielestä ekan kitaran ei kannata olla paska koska se vaan tappaa sen soittoinnostuksen lämmintä. -sanoi kettu napalmista |
Ja ehkäpä niiden kaikkien itseoppineiden kokemusten yhteisellä rintaäänellä suosittelen todella sitä soiton opettajaa. Et ehkä säästä rahaa, mutta säästät aikaa, hermoja ja turhautuneita vitutuspuuskia Komppaan. Itse olen "opetellut" soittamaan omillani tuollaisen 4 vuotta ja olen aina vaan aivan paska. Vasta lähiaikoina aloin opiskelemaan hieman teoriaa ja skaaloja ynnä muuta sellaista muka tarpeetonta. Jos sulla on joku tuttu, joka tietää edes jotain kitaroista ja soittamisesta, niin pyydä se mukaan kokeilemaan. Paskat nuoteista, elämä on muutenkin liian lyhyt. |
Strutsi 14.03.2006 16:24:34 | |
---|
Kamat, opetusta, asennetta. Banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie! |
Hohhoijaa 14.03.2006 17:31:10 | |
---|
En todellakaan suosittele Squierin aloituspakkauksia. Kyseinen kitara on käsittääkseni joku halpis-halpis-Squikka, ei edes Bullet vaan siitä vielä halvempi malli. Ainakin joskus pari vuotta sitten oli. Vahvistin on jotain ihan kamalaa paskaa, jos se siis nykyäänkin on se "alan rautainen ammattilainen" SP-10. Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
lokki 17.03.2006 15:56:46 | |
---|
Halpa akustinen. Sitten kun taitoa ja tietoa tulee lisää, vaihda sähkikseen. Juuri näin. Ei kannata ruveta ostamaan mitään 600euron kitaraa, jos ei vaikka tykkää kitaran soittamisesta. Itse suosittelisin jotain hyväkuntoista käytettyä. Kaikki ketkä tuntevat minut, Anteeksi. |
Ronsto 17.03.2006 17:17:06 | |
---|
Sanotaan näin että ihan helvetisti kärsivällisyyttä! Kitaran soitto loppuu lyhyen jos ei ole kärsivällisyyttä. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Magic Bullet 17.03.2006 18:50:03 | |
---|
Älä osta mitään 2 euron kakka kitaraa, sillä ne voi olla niin vaikeita soittaa että innostus lopahtaa. |
paparoach 23.03.2006 16:26:00 | |
---|
|
Grabinho 28.03.2006 19:18:30 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä saisi hyvän kitara opettajan aloittelijalle? Haluaisin aloittaa vielä tämän kevään aikana, ja mielellään akustisella. Voit ottaa yhteyttä suoraan s-postiin: jamimatilainen@hotmail.com |
Janne-91 30.03.2006 09:33:11 | |
---|
aluksi kannattaa iha nailon kielisel akustisel soittaa itekin sellasella alottelin lisäks tarviit innostusta mul ittelläni o ollu monta hyvää opettajaa mut kaikki tollaset kikat pitäs iha ite kokeilemalla löytyy. sit myöhemmi kannattaa harkita sähkärin ostoo ja sitäkii kannattaa miettii et millasen ostaa et et iha ekaa vastaatulevaa. mut ei mul muuta :D |