Ketä on kuullut? Itse kuulin eilen ensimmäistä kertaa kun istuttiin yökerhossa. Yht äkkiä kuulin Fresh Garbagen alkuriffin ja ajattelin että mitäs HELVETTIÄ on tapahtumassa, kun tällaisessa paikassa soi tällainen musa. Mut sitten noin 15 sekunnin päästä paljastui, et kyseinen kappale olikin joku Pinkin versio..Sanat vaihdettu jne. Iltani oli pilalla. *olis vaan, suu täynnä hampaita* It's not another state of mind..It's another mind of state... |
kastei 31.08.2003 13:27:37 | |
---|
Totta kai olen kuullut. On niitä paskempiakin biisejä sämpläilty, mutta onhan toi tosiaan sellainen tyhjänpäiväinen renkutus verrattuna alkuperäiseen. Niin, ja olis kyllä kiva jos YleX:in juontajat viitsisivät valistaa kansaa biisin alkuperästä kun soittavat sen radiossa vaan tuskin taitavat tietää itsekään... |
Roberto 01.09.2003 12:10:38 | |
---|
Kappalehan on Beck Hansenin 'säveltämä'. |
The Duke 01.09.2003 17:26:22 | |
---|
Kappalehan on Beck Hansenin 'säveltämä'. Olen käärme. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Sammakko 16.10.2003 15:40:05 | |
---|
Kappalehan on Beck Hansenin 'säveltämä'. Kuka se on? ||||||||Hei Hei Fränklin tule +leikkimään kanssamme!!!|||||||| |
Karlsson 16.10.2003 15:59:34 | |
---|
Kuka se on? Beck "I´m a loser, so why don´t you kill me" Hansen. Kyllä basismi pitäisi luokitella Kela-korvattavaksi sairaudeksi. |
Sammakko 16.10.2003 16:03:56 | |
---|
Kappalehan on Beck Hansenin 'säveltämä'. j. fergusoninpas ||||||||Hei Hei Fränklin tule +leikkimään kanssamme!!!|||||||| |