Jormaz 14.03.2006 04:14:14 | |
---|
Ei kyllä oikein kiinnostavalta vaikuta. Olet vaan kateellinen!!!11 Kyllähän se aika hirveältä kuulosti. Rääyntä oli järkyttävää. Loppupuolella alkoi olla ihmismäisempää touhua muttei mistään mestariteoksesta kuitenkaan puhuta. Eikun rääyntä alkoi taas. Hyi. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
eikös tämän tyylinen musa ole aika muodissa nykyään tuolla jenkkilässä, high school heviä? powertreblebassvolume |
Cathi777 14.03.2006 20:28:24 | |
---|
Olet vaan kateellinen!!!11 Kyllähän se aika hirveältä kuulosti. Rääyntä oli järkyttävää. Loppupuolella alkoi olla ihmismäisempää touhua muttei mistään mestariteoksesta kuitenkaan puhuta. Eikun rääyntä alkoi taas. Hyi. En pitänyt ensimmäisen levyn materiaalista, mutta se kuulostaa kyllä hyvältä verrattuna tähän uuteen biisiin. Ei kyllä lähtenyt oikein minnekään. Ensimmäisellä levyllä oli sentään niitä iskeviä kertosäkeitä, mutta nyt on niin tusinahuttua. Ja ei se laulu toimi edelleenkään. Tässäkin bändissä voisi laulajan vaihtaa niin voisin jopa pitää, mutta jokainen tyylillään. Hyvin jätkät soittaa, mutta musiikki ei vaan anna itselle mitään. Tämän uuden biisin miinus tulee myös siitä, että näitähän riittää. Ei oikeastaan erotu muulla kuin sillä suomen kielellä. Only pop music can break my heart... |
hirvma-6 15.03.2006 12:18:25 | |
---|
Tosi nykivä biisi, tuli mieleen joku sokea kolibri joka lentelee päin seiniä. Ei toimi mulle. |
carnation 15.03.2006 12:22:20 | |
---|
Tosi nykivä biisi, tuli mieleen joku sokea kolibri joka lentelee päin seiniä. Hoho! "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Ali 15.03.2006 19:38:06 | |
---|
Heh. Muutama maiden-liidi ja tilusoolot, niin meillä on Suomen Bullet for My Valentine. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Sarko 16.03.2006 17:54:38 | |
---|
Heh. Muutama maiden-liidi ja tilusoolot, niin meillä on Suomen Bullet for My Valentine. Hahaa :D Hattaraa kansa kaipaa. Stakes are high, but so am i. |
-Cale 16.03.2006 18:01:07 | |
---|
Ei kyllä oikein kiinnostavalta vaikuta. |
reos 16.03.2006 19:09:11 | |
---|
Hyvälti se kuulosti jos ja kun sen on varmaanki tarkotus kuulostaa semmoselta ku monen muunki. Henk. koht. ei oikein lämmitä, mutta mikäpä lämmittäis, ei ainakaan tää. Yhtä oikeesti hyvä ku Disco Ensemble suomen kovin livebändi viimevuonna. |
Hornanturska 16.03.2006 19:28:31 | |
---|
Yhtä oikeesti hyvä ku Disco Ensemble suomen kovin livebändi viimevuonna. Hämmennyin. |
ten 16.03.2006 20:22:57 | |
---|
reos: Yhtä oikeesti hyvä ku Disco Ensemble suomen kovin livebändi viimevuonna. Hornanturska: Hämmennyin. Samoin! Ootko reos käyny kattomassa yhtään keikkaa? THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
reos 16.03.2006 21:32:29 | |
---|
Samoin! Ootko käyny kattomassa yhtään keikkaa? Jep, kova on, sen myönnän, mutta kaukana kovimmasta. |
spinningthingintheceiling 21.03.2006 19:58:29 | |
---|
nu eikös tämä nyt ole juuri sirä metalcorea....pojat varmaan kelaillu asioita ja tuumannu että eikös tää olekin nyt in? tai manageri tms. |
hanhjelm 21.03.2006 21:05:27 | |
---|
nu eikös tämä nyt ole juuri sirä metalcorea....pojat varmaan kelaillu asioita ja tuumannu että eikös tää olekin nyt in? tai manageri tms. Niin. Tai sitten ne vaan tykkää soittaa tommosta musaa? |
Exhausted 22.03.2006 06:52:46 | |
---|
eihän ne voi. nehän on suosittuja. |
Guitar Hero 22.03.2006 11:19:31 (muokattu 22.03.2006 11:24:17) | |
---|
Jaa-a, mä näen sen emohugin, mikä ton kappaleen musiikkivideossa tulee olemaan. Aikas radioystävällisen rajua meininkiä, tuli mieleen 51 koodia. Ei mulla muuta edit: mulla nää kaikki piisit järjestään kaatuu tohon lyyrikan rytmilliseen perseilyyn. Jos jokaisessa kappaleessa viedään Naikkareiden psykedelian chorus vielä megalomaanisempiin sfääreihin, niin en pidä. Tollanen "koukku" voi toimia jossain välissä, mutta jatkuvasti... nou nou Come to the dark side. We have cookies |
nikomati 22.03.2006 14:27:01 | |
---|
Jaa-a, mä näen sen emohugin, mikä ton kappaleen musiikkivideossa tulee olemaan. Aikas radioystävällisen rajua meininkiä, tuli mieleen 51 koodia. Ei mulla muuta edit: mulla nää kaikki piisit järjestään kaatuu tohon lyyrikan rytmilliseen perseilyyn. Jos jokaisessa kappaleessa viedään Naikkareiden psykedelian chorus vielä megalomaanisempiin sfääreihin, niin en pidä. Tollanen "koukku" voi toimia jossain välissä, mutta jatkuvasti... nou nou heh, aika hassuja perusteluja. "koskaan ei voi olla liian gei." |
ten 22.03.2006 16:30:31 | |
---|
Jaa-a, mä näen sen emohugin, mikä ton kappaleen musiikkivideossa tulee olemaan. Aikas radioystävällisen rajua meininkiä, tuli mieleen 51 koodia. Ööö...? Kyllä Smak on mun mielestä huomattavasti parempi kuin 51 koodia, mutta ei takerruta siihen. Mun mielestä jätkät jatkaa aika loogiseen suuntaan edellisen levyn jälkeen. Varsinkin kun tietää, että mitä bändejä soittajat itse diggailevat. Mun mielestä ihan luonnollinen kehityskaari. Soitto toimii ja tulihan noita huutojakin mitä jo edellisen levyn jälkeen vähän osasin odottaa. Tohon äänenmurros-asiaan sanoisin, että yhdentekevää! Kyllä se on varmaankin jo käyty läpi. Eikös toi laulaja oo kuiteskin "JO" 16 tai jotain sinne päin. Hyvä meininki! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Guitar Hero 22.03.2006 17:11:08 | |
---|
heh, aika hassuja perusteluja. mutta ach, niin osuvia :D Come to the dark side. We have cookies |
hanhjelm 22.03.2006 20:15:48 | |
---|
eihän ne voi. nehän on suosittuja. Aivan.. alan vihdoin ymmärtää miten nää hommat menee. |