Aihe: Hyvin tekivät Guns n´Rosesin liput kauppansa
1 2 3 4 5
Mikaelo
13.03.2006 15:35:02

HUHUN mukaan joku ruotsalainen firma oli ostanu 500 kenttälippua.
HUHU, siis todellakin ainoastaan HUHU.
Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41
Sijuk
13.03.2006 15:38:26

Vaikka onkin pelkkä HUHU niin ei JUMALAUTA PERKELE vitun svedut vie meiltä vittu liput! olisivat ostaneet omaan keikkaansa... Mistäs HUHU on peräisin?
You call yourself a Christian, I think that you're a hypocrite, You say you are a patriot, I think that you're a crock of shit
Veikko
13.03.2006 15:52:45

Just, siellä on taas sitten krvattikaulaa kyslemäsä, että mikäs orkesteri tämä on ja pitääkö niiden soittaa noin lujaa.
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
carnation
13.03.2006 15:56:38
Hoho, huuto.netissä "yllättäen" useampikin lippu myynnissä jo nyt. On se nyt saatana.
"Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"

OSTAKAA LEVYJÄ!
Jako
13.03.2006 16:15:26
Hoho, huuto.netissä "yllättäen" useampikin lippu myynnissä jo nyt. On se nyt saatana.

Huuto lipusta ja ostopaikalla turpiin! eiköhän siitä opi.
musatuukka
13.03.2006 17:37:13
Jollain lailla voisivat kyllä koittaa tuota firmojen lippujen ostoa rajoittaa mulla ainakin nousee V-käyrä punaselle ku saa kulla näitä " Mun isin työkaveri pomolta sain näitä lippuja". Tietysti sehän lipunmyyjälle mitä parhainta jos joku SWE-OY tulee ja ostaa 500 lippua tai vaikka ees 100! Pääsepähä myyjä niistä eroon.
Jazz se on saatanan musiikkia!
pliksu
13.03.2006 17:53:05 (muokattu 13.03.2006 17:53:16)
Huudossa päälle 300 kahdesta lipusta. Aika kova hinta Axl Rosesta taustayhtyeineen.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Folcce
13.03.2006 17:53:36 (muokattu 13.03.2006 17:58:23)
Joo, kyl se ihan ikäsensä näkönen tos on, on siitä ollu pahempiakin kuvia sillon edellisen kiertueen tiimoilta.

Niinpä, edellyttäen että Axl on tuo vasemmanpuoleinen herra. Ai kato, Gandolfinihan se..
Don't you wanna feel that cozy little box grip down on your johnson?
Dr. Muff
13.03.2006 19:22:47
Vaikka onkin pelkkä HUHU niin ei JUMALAUTA PERKELE vitun svedut vie meiltä vittu liput! olisivat ostaneet omaan keikkaansa... Mistäs HUHU on peräisin?

Ensin -tana olympiakulta ja sit gunnariliput.
Let my love open the door.
0201222
13.03.2006 20:04:11
Kyllä toi AXLin rocki jengi vaan kiinnostaa, vaikka äijät on tällä sivustolla suurimpiirtein tuomittu helvettiin. Ja olen kyl kateellinen niille, ketkä sen kovasti kysytyn lipun sai =).

t:15 yli 9.
Jippi ky jee.
a-ksu
13.03.2006 20:51:43 (muokattu 13.03.2006 20:55:36)
Siis huh huh, myytiinkö nuo liput oikeasti 12 minuutissa loppuun?? Jo on sairasta..
Umpihullu
13.03.2006 23:28:33

Meinaatko sitä yhtä puhelinfirmaa, joka näillämain kuiten toimii?
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
maelstorm
14.03.2006 00:52:56
nyt ei harmita kun olen lukenut monesta paikkaa että meitä liputta jääneitä on monta muutakin.

Luin, että jossain oli kokonainen toimistollinen ihmisiä jonottanut samaan aikaan puhelimella ja tietokoneilla, kaikki siis molemmilla kanavilla, ja vain yksi oli saanut sieltä sitten jotain.

Ei tule niin huono olo.

Ja että porukkaa on käännytetty lippupalvelun toimistojen edestä jonottamasta suoraan kotiin.

surullista.
Siivet.
Capman
14.03.2006 00:59:34
Kaveri sai meille 5 lippua kentälle. Nyt voi hyvillä mielin palauttaa takaisin jakoon aikaisemmin viime viikolla varatut piippuhyllypaikat... :O)

Tosin, aika skeptisesti täytyy vieläkin suhtautua siihen, että se oikeesti tänne asti pääsis...
Bobana
14.03.2006 06:54:19
Huudossa päälle 300 kahdesta lipusta. Aika kova hinta Axl Rosesta taustayhtyeineen.

On se hyvä että joku pyytää. Minä en maksais kymppiäkään. No se siitä dissaamisesta.

Mutta: mä olen sitä mieltä että noilta vitun trokareilta ei sais mennä edes lippua ostamaan. Vaikka kuinka kirpasis se ettei näe lempibändiään niin kyllä nykyorkat aika suurella todennäköisyydellä tulee vielä uudestaankin. (poislukien nyt tyyliin black sabbath ym. muut)
Tavoite olis se että niille trokareille jäis ne lippunsa käteen jos eivät itse viitti katsomaan mennä. Vituttaa niitten puolesta jotka oikeasti haluavat nähdä suosikki bändinsä.

Tai jos jäävät kiinni trokaamisesta niin elinikäinen porttikielto kaikkiin lippupalvelun pisteisiin, tietokone menetetään valtiolle ja musta lista kaikkiin atk kauppoihin etteivät uutta saa ja lopuksi tungetaan känykkä niiden perseeseensä. Eiköhän se siitä.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Mrezzye
14.03.2006 09:33:43

nyt ei harmita kun olen lukenut monesta paikkaa että meitä liputta jääneitä on monta muutakin.

Luin, että jossain oli kokonainen toimistollinen ihmisiä jonottanut samaan aikaan puhelimella ja tietokoneilla, kaikki siis molemmilla kanavilla, ja vain yksi oli saanut sieltä sitten jotain.

Ei tule niin huono olo.

Ja että porukkaa on käännytetty lippupalvelun toimistojen edestä jonottamasta suoraan kotiin.

surullista.

Kylläpäs nyt on voittaja-fiilis. Olo on kuin lottovoittajalla ;)
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

SokeaMeloni
14.03.2006 09:59:53
Niin, tietäen Axlin historian, tätäkään keikkaa ei ole vielä kirkossa kuulutettu, peruihan ne viimeksikin. Mutta minulla on edelleen kutina, että toinen konsertti voisi tulla, joten itse en menisi vielä huutamaan mitään ylihintaisia lippuja. Ja lunastamatta jääneet liput tulevat muistaakseni myyntiin ensi su-ma välisenä yönä klo 24, sieltä voi irrota jotain.

Ja vielä sellainenkin pointti, että muistaakseni Kraftwerkilta tuli vielä lisälippuja myyntiin, kun selvisi, että niiden lava ei viekään niin paljon tilaa. Olisiko niin, että näin alussa myydään jollain perussetillä lippuja, ja kun lavan koko selviää, niin niitä voi tulla vielä lisää myyntiin. Mutta taitaahan se Axlin lava olla aikamoinen häkkyrä, että pääsee kunnolla juoksemaan..Toivomme parasta...
---speeding like a space brain---
Dr. Muff
14.03.2006 10:28:21
Niin, tietäen Axlin historian, tätäkään keikkaa ei ole vielä kirkossa kuulutettu, peruihan ne viimeksikin. Mutta minulla on edelleen kutina, että toinen konsertti voisi tulla, joten itse en menisi vielä huutamaan mitään ylihintaisia lippuja. Ja lunastamatta jääneet liput tulevat muistaakseni myyntiin ensi su-ma välisenä yönä klo 24, sieltä voi irrota jotain.

Aarrgh! Mun tuurilla tulee toinen konsertti. Ihan sama kun viimeks Velvet Revolverin kanssa. Saatiin liput kultsalle ja sit piti tasapäistää ja siirtää se jäähalliin. No siellä sitten soittivat vajaalle puolelle hallille. Tunnelma oli niin korkealla ettei se enää tuntunut siellä permannolla(kaan). Jos nyt tulee toinen keikka niin kaikki pelisilmä ja effortti valuu ihan hukkaan. Toki varmaan tuska raastaa jos on lipuitta jäänyt.

Viimeksikin oli kyllä liput muttei mitään bändiä koskaan kuulunut. Ei voi olla varma että se keikka tulee tapahtumaan ennen kuin se on tapahtunut.
Let my love open the door.
Mrezzye
14.03.2006 10:58:26

Aarrgh! Mun tuurilla tulee toinen konsertti. Ihan sama kun viimeks Velvet Revolverin kanssa. Saatiin liput kultsalle ja sit piti tasapäistää ja siirtää se jäähalliin. No siellä sitten soittivat vajaalle puolelle hallille. Tunnelma oli niin korkealla ettei se enää tuntunut siellä permannolla(kaan). Jos nyt tulee toinen keikka niin kaikki pelisilmä ja effortti valuu ihan hukkaan. Toki varmaan tuska raastaa jos on lipuitta jäänyt.

Viimeksikin oli kyllä liput muttei mitään bändiä koskaan kuulunut. Ei voi olla varma että se keikka tulee tapahtumaan ennen kuin se on tapahtunut.

Toi oli ihan hanurista toi Velvet Revolver -homma. Mullakin oli kultsalle liput ja kyllä bändi olisi siellä toiminut paljon paremmin, kuin akustoinniltaan täysin surkeassa jäähallissa. Muutenkin tuntui, että siellä oli aivan liian väljää, mutta minkäs teet kun raha sanelee mitä täytyy tehdä.

Sinänsä ei harmita, jos GnR nyt heittäisi toisenkin keikan, kun paikka ei vaihdu kuitenkaan. Menisi vaan se pieni vahingonilo siitä, että kaikille ei lippuja ollut. Ehkä sen kestäisi.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)