Ei ole enää kotisivuilla mitään.. Loistavaa musiikkia, onko kukaan muu kuullut? Ground Control ja Kausi, aivan loistavia kipaleita. olen kuullut, itseasiassa tuntenut miehen joskus kolmisen vuotta sitten. jossain hyllynperällä signeerattu esikoislevykin :-) nykyisistä vaiheista en voi sanoa mitään kun en ole pitänyt yhteyttä :- telamurskan tuotannosta en ikinä niin hirveästi välittänyt, mutta antin oma tuotanto on ehdottomasti kuuntelemisen arvoista. |
Hra Kurittu on tuttu minullekin muutaman vuoden takaa. On kyllä pakko myöntää, etten missään vaiheessa juurikaan hänen tuotoksistaan välittänyt. Tosin uudempia en ole kuullutkaan, niistä en sano yhtikäs mitään. Telamurskakin sijoittuu tyylisuuntaan, jota minä en jaksa kuunnella tippaakaan. (Mutta tästä huolimatta soitin heidän kanssaan yhden piskuisen keikankin, lienee ainoa kerta kun heillä on kitara ollut mukana. Itse shöy olikin sitten aika kehno ihan meidän jokaisen osalta.) Ei hyvyys saavu huutaen; se kulkee hiljaa kuiskaten. - Eino Leino, "Hyvyys" |