makemyday 13.03.2006 09:07:20 | |
---|
Aivan suurimpia suosikkejani en ole tavannut, mutta esim. YUP:n diggaileminen oli jossain vaiheessa niin massiivista, että Jarkko Martikaisen kanssa jutteleminen ensimmäistä kertaa vavisutti hieman. Mukavia heebojahan he kaikki ovat, myöhemmin tullut törmättyä useastikin. Alexi Laihon kanssa poseerasin yhteiskuvassa joskus kai 2000-2001, en muista tarkalleen. Andy McCoyn tapasin muutama viikko sitten ja hauskaa läppää heitti Andy ja sai demon taskuunsa. Viime kesänä oli kunnia toimia John Abercrombie quartetin autokuskina 2 päivän ajan, todella hyviä ihmisiä jokainen heistä. Rumpali Joey Baronin kanssa tuli hengailtua eniten ja ei voi muuta todeta, kuin että yksi mukavimmista tapaamistani ihmisistä ja aivan käsittämätön rumpali. Suurinta arvostustani nauttivat ihmiset ovat joko jättäneet maalliset estradit tai heitä ei ole vaan muuten ollut mahdollisuutta tavata. Tällaisia ovat esim. Johnny Cash, Irwin Goodman, kirjailija Hunter S. Thompson, Jim Morrison, Alice Cooper, Slash, Steven Tyler joitain mainitakseni. Sen lisäksi haluaisin päästä viskipullon ääreen istumaan jonkun korkea-arvoisen Yhdysvaltain liittovaltion pampun kanssa, jotta voisimme keskustella mm. että mitä helvettiä Roswellissa oikein tapahtui, mikä oli pointti siinä Kennedyn hommassa, ovatko Elvis ja Tupac Shakur jossain jemmassa, oliko natseilla ufoja toisessa maailmansodassa ja mikä oli WTC-iskun ihan oikea meininki. |
Hannu H. 13.03.2006 10:24:49 | |
---|
Eero Raittisen olen idoleistani tavannut. Noin äkkiä aateltuna ei tule muita mieleen.. |
Ronsto 13.03.2006 10:32:47 | |
---|
Marko Annalan haluaisin tavata joskus. Se olisi unelmien täyttymys. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Techno-Allah 13.03.2006 11:38:10 (muokattu 14.03.2006 12:00:45) | |
---|
Olen tavannut "idolini" kirjailija Heikki Turusen Joensuun Bepopissa, ja jutellut tovin... Oli aika vavahduttava kokemus tavata elämää suureempi ihminen paikallisessa teinihelvetissä, mutta hauska äijä oli hän. Experto credite, sole et sale nihil utilius! |
BigPapa 13.03.2006 11:39:45 (muokattu 13.03.2006 11:43:33) | |
---|
Niistä jotka oli 70-luvulla ns.Idoleita tuli Helsingin-vuosina ystäviä ja kavereita...... ainoa kenet vielä haluais tavata on Clapton ja se ei taida olla mahdollista... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Misse 13.03.2006 13:27:36 | |
---|
Paljon on soittosetiä tavattu, syystä ja toisesta. Toiset on olleet sellaisia, joiden musiikista olen tykännyt ja jollaikin tapaa jopa idoleita ja toiset sitten ei. Aika arkisia tapahtumia ja ihmisiä. Mutta niinhän me kaikki ollaan. Ihmisiä. Ihan nuorena tyttönä olisin ehkä Pelle Miljoonan (eka suuri idolini) tapaamista jännittänyt kovastikin, mutta kun Pelle tuli juttelemaan, en edes tuntenut häntä... ;) Vasta jälkikäteen tajusin. Noita aikaisempia juttuja kun luin, niin Dave Lindholmin puheripuli on minullekin tullut tutuksi. Angela MacCoy oli kyllä aika mieleenjäävä tapaus Turun yössä. Etenkin kun ei ihan haluttu suostua hänen suunnitelmiinsa. Eput ja SirElwoodit ansaitsevat ylimääräisen symppispisteen henkilökuntineen kaikkineen. |
Villi poika 13.03.2006 13:28:49 | |
---|
Danny käveli mua vastaan pari viikkoa sitten. Harmi ettn pahemmin perusta Iso-D:n musiikista. Ja harmi etten uskaltanu häiritä herra Dannyä :/ "Farkkujen pitää lököttää. Niittivyö löysälle siis. Vertikaalihymy esiin, työmiehen hymystä te vitun pennut ette tiedä vielä mitään."
-Jouni Hynynen, Kotiteollisuus |
Tapio79 13.03.2006 13:57:32 | |
---|
Danny käveli mua vastaan pari viikkoa sitten. Harmi ettn pahemmin perusta Iso-D:n musiikista. Ja harmi etten uskaltanu häiritä herra Dannyä :/ Tämänhän me kaikki halusimme tietää "Oletko tavannut idolisi?"-topicin yhteydessä? No kuitenkin: YUP on itselleni tärkeämpi yhtye kuin mikään muu maailmassa, ja heistä olen henkilökohtaisesti, harmi kyllä, tavannut vain Valtteri Tynkkysen. Edesmenneessä Tuoppisankarissa Jyväskylässä joskus tuopin ääressä juttelimme, ja hyvin herra jaksoi jonkin aikaa kuunnella humalaista hehkutustani. Jarkko Martikaisen kanssa haluaisin joskus jonkun sanan vaihtaa: kerran bongasin herran Pasilan asemalla, mutten viitsinyt mennä häiritsemään kun hän puhui puhelimessa. Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
Romantikkoitkijät #31 |
IommI 13.03.2006 14:10:55 | |
---|
Tony Iommi olis ihan mukava tavata.. To, ny. I, om, mi... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Artist 13.03.2006 14:14:23 | |
---|
Joitain on tullut tavattua, kohtalaisen tunnettujakin soittajia. Mutta enpä tiedä onko ne idoleita tai ei. Manu Chaon haluaisin tavata. Kerran näin ihan samannäköisen heebon Helsingin rautatieasemalla, käveli vieläpä joku laukku selässä, joten selvästi matkailija oli. Olin jo junassa sisällä, joten en ehtinyt enää juosta kysymään oliko hän Manu Chao. Tuskin oli. "Dance like no one is watching. Sing like no one
is listening. Love like you've never been hurt." |
nölmönen 13.03.2006 15:25:06 | |
---|
Angela MacCoy oli kyllä aika mieleenjäävä tapaus Turun yössä. Etenkin kun ei ihan haluttu suostua hänen suunnitelmiinsa. Ja suunnitelmat olivat? |
Aakoo 13.03.2006 15:44:01 | |
---|
Tony Iommi olis ihan mukava tavata.. To, ny. I, om, mi... Samoilla linjolla, mutte en ole tavannut ennen. Nyt tavaan. I-do-li-si... Menikö oikein? |
sn 13.03.2006 15:55:28 | |
---|
Kerran kättelin Ben Zyskowicziä kadulla. "If carrots got you drunk, rabbits would be fucked up" - Mitch Hedberg |
juici 13.03.2006 18:38:32 | |
---|
Mika Luttisen kanssa vaihdoin pari sanaa Kuopion keikan jälkeen viime syksynä. "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
e.c 13.03.2006 19:38:27 (muokattu 13.03.2006 19:38:58) | |
---|
Niistä jotka oli 70-luvulla ns.Idoleita tuli Helsingin-vuosina ystäviä ja kavereita...... ainoa kenet vielä haluais tavata on Clapton ja se ei taida olla mahdollista... Kesällähän se on Suomeen tulossa, että hyvällä tuurilla hyvinkin mahdollista. Itse ainakin menossa katsomaan keikkaa.. Sinne Kämpin eteen päivystämään:) Edit: Ja taksihommissa tuli tavattua moniakin "idoleita".. |
BigPapa 13.03.2006 20:25:15 | |
---|
Kesällähän se on Suomeen tulossa, että hyvällä tuurilla hyvinkin mahdollista. Itse ainakin menossa katsomaan keikkaa.. Sinne Kämpin eteen päivystämään:) Edit: Ja taksihommissa tuli tavattua moniakin "idoleita".. En tarkoittanut sellaista annaksänimmarin tyyppistä vaan ihan jutella soitosta ja silleen..... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Misse 13.03.2006 21:26:54 | |
---|
Ja suunnitelmat olivat? Rouva MacCoy olisi ehdottoman välttämättä halunnut tulla seurueemme hännillä hotelli City Börsiin, jossa hänellä ei tiettävästi ollut huonetta. Mukaamme hän iskeytyi siitä torin laidalta, joten tuttavuus ei ollut kovin pitkä tai syvällinen. |
No idolin ja idolin, mutta kuitenkin: Lyle Maysin kanssa juotiin kahvit. I like my women like i like my coffee: quiet ! |
eräjorma 13.03.2006 21:45:28 | |
---|
Andy MacCoy kävi lainaamassa meiltä sokeria, vielä kun asuin Helsingissä. Kokeilipa akustista kitaraakin ja sano, että hyvä skitta, mutta vanhat kielet. :) Eipä tuo ihan idoli tasoa kuitenkaan ole. ;D There is no dark side of the moon really. matter of fact its all dark. |
zodoff 13.03.2006 21:46:06 | |
---|
Timo Rautiaisen kanssa olen jutellut Nosturin päkkiksellä. En tosin miestä varsinaisesti fanita, mutta hyvä tyyppi joka tapauksessa. En allekirjoita! |