Aihe: Seymour Duncan
1 2
jomppu
13.03.2006 20:38:32
Joo, aattelin vaihtaa ton humpparin ykskelaseks, ja kyselin että mitä mallia nuo olemassa olevat ykskelaset on. Mutta oli nyt nyt mallia mitä hyvänsä, niin eihän kaikkien mikkien täydy välttämättä olla samaa sarjaa. Harvemmin minulla on saman parin sukat jalassa. Minkälaista tallamikkiä suosittelisitte kevyemmän rock-musiikin soittoon?
"siihen aaltopelti oveen me piirrettiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
mathias
13.03.2006 20:47:27 (muokattu 13.03.2006 20:50:57)
Joo, aattelin vaihtaa ton humpparin ykskelaseks, ja kyselin että mitä mallia nuo olemassa olevat ykskelaset on. Mutta oli nyt nyt mallia mitä hyvänsä, niin eihän kaikkien mikkien täydy välttämättä olla samaa sarjaa. Harvemmin minulla on saman parin sukat jalassa. Minkälaista tallamikkiä suosittelisitte kevyemmän rock-musiikin soittoon?

Miten olisi vaikka Seymour Duncan APH-1 Alnico II pro?

seymourduncan.com:
The Alnico 2 magnet and moderate windings yield a warm, sweet tone with more natural string vibration for great sustain. Classic rock players who get their distortion from the amp rather than the pickup love the APH-1. It allows them to back off the crunch and get beautiful clean tones with softer attack.

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/224/aph1_nb.phtml
jami87
13.03.2006 20:48:24 (muokattu 14.03.2006 13:18:36)
Edit. Oho, hupsista. Unohda.
Mageeta. B)
Aki
13.03.2006 21:01:26

Sulle näemmä tarjotaan yhä humppareita. Yksikelaista siis ajattelit tallamikin tilalle? Haluatko että on hurinaton? DiMarzion VirtualVintage-sarjasta löytyisi moneen makuun hurinattomia.
mathias
13.03.2006 21:22:39
Sulle näemmä tarjotaan yhä humppareita.

Oho, menin näköjään vähän sekaisin lukutaitoni kanssa.
Crowley
13.03.2006 21:27:07
Samaan aiheseen sopivasti.

Kertokaa vapaasti kokemuksia Seymour Duncanin SH-6 (SH-6 duncan distortion™) mikistä?

Tallamikiksi vaikuttaisi olevan juuri sopiva, mitä olen hakutuloksia lukenut, mutta entä kaulamikiksi?

Mielenkiinto alkoi herätä kun huomasin thomannilla olevan 125 euron hintaan talla- ja kaulamikki yhteensä.
Hell is near.
kossuossi
14.03.2006 09:03:46
Mulla on mehiko strato 60´ vm 1990 ja samat mikit näyttää olevan kun sulla.
kaulamikista lähtee valkoinen kuuma ja keskeltä keltainen. Mikit on
keraamisilla magneeteilla ja kuulemma käytetty ysikytluvun fenkku mehikaaneissa. Näin mulle on kerrottu. Stratofriikit vois tietää paremmin jos ne sais hereille.
Ihan kelvolliset saundit munkin mielestä. Tallamikkina on tussu schallerihumppari,
joka on menossa vaihtoon.
rosberg
14.03.2006 09:09:50
Joo, tuo pleksi pitää vaihtaa, mutta soundiin se ei vaikuta (tai noh, jos nyt pilkkua nussitaan, niin ei se uusi pleksi ikinä ole täysin sadasosagrammalleen saman painoinen, ja kyllähän se soundiin vaikuttaa, eri asia, kuuleeko kukaan sitä ;)

no kyllä se vaikuttaa. vaihdapa tarvike 2ply-pleksin tilalle fenkun 4ply tortoise. ihan eri juttu.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
Sessio
14.03.2006 10:20:31
No nyt sain uuden kuvan ja tällä kertaa pleksin alta. Jos joku osaisi kertoa kuvan perusteella mitkä mikit on kyseessä?

Mikähän kitara on kyseessä? Jos tuo on Fenderin fat malli jossa on DiMarzion Paf, niin noi on 99% varmuudella Fenderin omat mikit (halvemmat versiot) Itellä oli tommonen Mexicostrato, jonka mikit on juuri ton näköset. Mun tietääkseni Seymour Duncanilla ei ton näkösiä mikkejä oo. Piuhan väritkin viittais Fenderiin, keskimikki on vastavaiheinen ja varustettu musta/keltaisill piuhoilla. Tää on vaan mun mielipide....
jomppu
14.03.2006 11:38:19
Mexico stratona tuo on mulle myyty, ja siihen on uskominen. Kauppias kehui että on hyvät Seymour Duncanin mikit siinä, soundi on hyvä varsinkin puhtaalla soitettuna. Se on mulle aivan sama minkämerkkiset mikit ne on kunhan soi hyvin. Melkonen koijari ollut se kaveri joka tuon on myynyt kauppaan. Kauppias myi kitaran eteenpäin pitäen mikkejä duncaneina. En mä valita, mutta en olisi itse kehdannut moista tehdä.
"siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)