Aihe: Richie Samboran kamat?
1 2 3
Player
30.08.2003 11:59:26
"Why I use the Zoom 505 II - Cool, compact box that I dig using."
Paljonkohan sille on maksettu tosta?
Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan!
LaXu
30.08.2003 12:11:25
Paljonkohan sille on maksettu tosta?

Riittävästi, veikkaisin. ;)
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Player
30.08.2003 14:27:24
Jos se tollasta Zoomia on joskus käyttäny ni ei ne avt:tkaan olis sitte enää mikään ihme :)
Tiommi
30.08.2003 22:34:49

2002 vuoden kuvassa oli myös mesan rectifieri. (ellei se ollut Jonin)

Kyllä, Jon käyttää Mesaa. Tietoa löytyy kyseisen valmistajan sivuilta. Tuossa on joku linkki nuista Samboran kamoista:

http://www.comnet.ca/~dianac/RichieSambora.html

Käyttäkää ihmiset Googlea!
"Se mikä laulaen tulee, se nuuskien menee!" Sam Yaffa
esko
30.08.2003 22:44:37
joo. kyl mä luulen, että se Sambora varmaan ite ole ostanu sitä zoomin 505II masiinaa. kyl zoomi tai joku muu on sponssannu sen sille. ei sellanen yks 505II tuota niille yhtään tappioita.
Player
30.08.2003 22:50:44
Eiks noi melkeen kaikki starat soita sponssi vehkeillä?
Miikathebest
30.08.2003 23:04:43

kyllähän ne suurimmalti osalti soittaa.

Paitsi Ynkky ei enää tartte mitn sponsoreita kun sillä on 200 kermanvalkeaa stratocasteria.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
esko
30.08.2003 23:06:42
niin. kyllä sillekkin kaiketi fenkku on sponssanu ne (ainakin osan). se on kyl totta, että ynkkä mitään sponsoreita enää tarvii.
helinkopteri
31.08.2003 01:26:20

80 alkupuolella sillä oli sellanen lespa missä oli floikkatalla.

Mitä helvettiä!
Ikäni olen ollut Sambora"fani", ja nyt kaikki romutetaan.
Linkkejä kehiin...
Ei ole helppoa olla suvaitsevainen kun pitäisi myös suvaita suvaitsemattomuutta.
Player
31.08.2003 19:27:43
Paitsi Ynkky ei enää tartte mitn sponsoreita kun sillä on 200 kermanvalkeaa stratocasteria
No ei tosiaankaan tarvi enää, missäköhän se noita oikeen pitää? Montakohan stratoa Samboralla oikeen on?
esko
31.08.2003 20:32:44
siinä saa ynkyllä olla aika iso kämppä. no en tiiä missä se niitä sit oikeesti pitää. Samborallakin on varmaan lie kuinka monta kitaraa.
Player
31.08.2003 22:44:51
Mut saahan niitä silleen mahtumaan aika paljon jos laitat seinille niin monta ku mahtuu ja loput lattialle
jomppa82
31.08.2003 22:57:29
"Why I use the Zoom 505 II - Cool, compact box that I dig using"

Hei mä olen päässyt soundintajussa jo Samboran edelle. Kyllä mäkin tota käytän, mutta en diggaa käyttää.
Live fast, die die!
Flash
01.09.2003 09:27:58

joo. kyl mä luulen, että se Sambora varmaan ite ole ostanu sitä zoomin 505II masiinaa. kyl zoomi tai joku muu on sponssannu sen sille. ei sellanen yks 505II tuota niille yhtään tappioita.

Veikkaanpa, että herraa ei ole saatu meinokseen pelkästään antamalla ilmainen laite. :) Kyllä siinä on rahaa liikkunut ja paljon. Tuskinpa edes käyttää ko. laitetta. Tai mistäpä sen tietää, onhan tollanen ihan kätevä esim. hotellihuoneessa. :)
Rust Never Sleeps
Flash
01.09.2003 09:34:34 (muokattu 01.09.2003 09:36:02)

Eiks noi melkeen kaikki starat soita sponssi vehkeillä?

Joo, soittaa ja soittaa. Eivät välttämättä silti oikeasti pidä mainostamastaan laitteesta ja käyttävät sitä/niitä vain sopimuksen määräämissä paikoissa (esim. musavideoissa) ja saavat vaivoistaan palkaksi läjän riihikuivaa. Studiossa ja jopa keikalla soittavat sitten sellaisilla vehkeillä, joista oikeasti pitävät. Esimerkkejä on paljon, mutta mainitaan nyt vaikka Jimmy Page Les Paul, jota äijä itse vihaa.
Rust Never Sleeps
esko
01.09.2003 15:23:07
joo. näkeehän tollasia juttuja paljon, että jos on sponsorisopimus, niin niitä kamoja käytetään vaan sopimuksen edellyttämissä paikoissa. ainahan voi sen sponsorisopimuksen sanoo irti, jos siitä ei diggaa.
Kyl mää luulen, et se Samborakin käyttää parempia efektejä keikoilla ja studiossa. Siinä zoom505II masiinassahan ei ensinnäkään oo kovin hyviä säröjä. oon omistanu ko.laitteen. tai sit vika oli mussa, kun en osannu säätää niitä säröjä kondikseen.
LaXu
01.09.2003 15:51:58
joo. näkeehän tollasia juttuja paljon, että jos on sponsorisopimus, niin niitä kamoja käytetään vaan sopimuksen edellyttämissä paikoissa. ainahan voi sen sponsorisopimuksen sanoo irti, jos siitä ei diggaa.
Kyl mää luulen, et se Samborakin käyttää parempia efektejä keikoilla ja studiossa. Siinä zoom505II masiinassahan ei ensinnäkään oo kovin hyviä säröjä. oon omistanu ko.laitteen. tai sit vika oli mussa, kun en osannu säätää niitä säröjä kondikseen.

Veikkaanpa, että täällä M.netissä kävijöistä aika monella on ollut Zoom 505. Myös minulla oli, mutta ei se kyllä ole hyvä muuhun kuin efektien tsekkaamiseen..saa vähän tuntumaa erilaisista efekteistä.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
esko
03.09.2003 15:20:33
jesp. LaXu puhuu kyllä mun mielest asiaa tosta 505II:sta. ite en ehkä enää harkitsis ko.vehkeen ostamist edes pakon edessä. mä mieluummin ostan jotakin irtospeduja, jossa yleensä on paremmat saundit kun tos 505II:ssa. mullekkin vois ehkä vielä mennä johonkin efektien zekkaamiseen, ei muuhun.
Miikathebest
03.09.2003 22:36:55

Mitä helvettiä!
Ikäni olen ollut Sambora"fani", ja nyt kaikki romutetaan.
Linkkejä kehiin...

Kaivappas jostain kätköistäs In And Out Of Love video.
Siinä sillä näyttäisi olevan lp-mallinen kitara, jossa on myös floikka.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)