Aihe: MI Audio Tube Zone -pedaali + ääninäyte
1
tunkki
13.03.2006 14:55:59

Ai perhana, kiitti vinkistä. Hieno homma. Saisivat kyllä tuoda Blue Boyta kans. Sitä oon gasitellu jo pitkään. Pitääpä käydä testaamassa tuo Blues Pro.
Min mamma heter Matti Puoskari.
Pertsa
13.03.2006 20:28:17
Ai perhana, kiitti vinkistä. Hieno homma. Saisivat kyllä tuoda Blue Boyta kans. Sitä oon gasitellu jo pitkään. Pitääpä käydä testaamassa tuo Blues Pro.

Itseäni kanssa kiinnostaisi tuo Blues Pro ja uusi Crunch Box (Marshall -soundinen pedaali). Moni on Blues Pro:ta tuolla ulkomaan foorumeilla kehunnut paremmaksi kuin Blue Boy:ta. Sitä (Blue Boy) ei itse asiassa tällä hetkellä taida saada edes tilaamalla. Voi olla, että Ibrahim lopetti sen tekemisen toistaiseksi kokonaan. Ainakin mitä kotisivuihinsa on uskominen.
svilo
13.03.2006 20:46:13
Aivansa, Blues Pro on käytössä täällä, aivan loistava !

-sv
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
tunkki
13.03.2006 23:28:07

Aivansa, Blues Pro on käytössä täällä, aivan loistava !

-sv

Miten tuo Blues Pro vertautuu ton Analogman SD-1:n kanssa? Voiko puhua edes samassa lauseessa... SD-1 on kyllä vakionakin suosikkipurkkini.
Min mamma heter Matti Puoskari.
svilo
14.03.2006 07:21:18 (muokattu 14.03.2006 07:22:22)
Miten tuo Blues Pro vertautuu ton Analogman SD-1:n kanssa? Voiko puhua edes samassa lauseessa... SD-1 on kyllä vakionakin suosikkipurkkini.

Vertailin molempia, Analogman on enemmän ns 808 tyylinen ja miedompi/kermaisempi, middleä enemmän, BP:ssa enemmän gainia ja edgeä. Eri tyylisä ovat, BP:stä tulee mieleen BJF:n BBOD. Ei tekisi mieli myydä Analogia mutta.........

Molemmissa oli kontrollit ns klo 12:ssa

-sv
- tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say? A: Yes. (R.Aiken)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)