Bentley 13.03.2006 12:49:21 | |
---|
Mistä näkee sen? Meinaa ku sen kotisivuilta ei löydy mitään linkkiä et oisko siellä listaa et mikä soi nyt ja nyt.. Vähä ärsyttää ku niitä biisejä ei spiikata et mikä se oli ja sit saa olla ihan hulabaloolla vaa. Yks biisi oli niin Alexi Laihon lauluäänen (örisijän) omaava ja muuki soundipolitiikka vaikutti olevan Bodomia mutta ei ollu kyllä yhtään bodomityylinen biisi. Tietääkö joku mikä biisi kyseessä? For those who can't be without the music! |
carnation 13.03.2006 12:53:04 | |
---|
Yks biisi oli niin Alexi Laihon lauluäänen (örisijän) omaava ja muuki soundipolitiikka vaikutti olevan Bodomia mutta ei ollu kyllä yhtään bodomityylinen biisi. Tietääkö joku mikä biisi kyseessä? Oliskohan ollut joku Kylähullujen biisi: http://koti.mbnet.fi/khullut/ "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Bentley 13.03.2006 12:54:36 | |
---|
Oliskohan ollut joku Kylähullujen biisi: http://koti.mbnet.fi/khullut/ Ei ollu. Mulla on se levy omistuksessani (tosin sitä ensimmäistä jtain minialbumia ei ole) ja niissä ei ole syntikoita käytössä mitä tässä biisissä oli mitä oon hakemassa. For those who can't be without the music! |
alanko 13.03.2006 12:55:14 | |
---|
Yks biisi oli niin Alexi Laihon lauluäänen (örisijän) omaava ja muuki soundipolitiikka vaikutti olevan Bodomia mutta ei ollu kyllä yhtään bodomityylinen biisi. Tietääkö joku mikä biisi kyseessä? Menee ihan arvaukseksi, mutta aika paljon siellä on soitettu sitä Warmenin coverbiisiä. Joku "Somebodys watching me" tms. ja siinähän siis Laiho laulaa. |
carnation 13.03.2006 12:55:27 | |
---|
Ei ollu. Mulla on se levy omistuksessani (tosin sitä ensimmäistä jtain minialbumia ei ole) ja niissä ei ole syntikoita käytössä mitä tässä biisissä oli mitä oon hakemassa. Okei, no ei sitten mitään hajua =) "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Bentley 13.03.2006 12:57:04 | |
---|
Menee ihan arvaukseksi, mutta aika paljon siellä on soitettu sitä Warmenin coverbiisiä. Joku "Somebodys watching me" tms. ja siinähän siis Laiho laulaa. Ahaa, tämä kuulostaa jo järkevältä arvaukselta.. pitääpä pyydystää kyseisen biisi jostain ja tarkistaa tämä asia.. For those who can't be without the music! |
Ronsto 13.03.2006 12:59:53 | |
---|
Menee ihan arvaukseksi, mutta aika paljon siellä on soitettu sitä Warmenin coverbiisiä. Joku "Somebodys watching me" tms. ja siinähän siis Laiho laulaa. On muuten aika surkian kuulonen piisi tuo "Somebodys watching me". Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
On muuten aika surkian kuulonen piisi tuo "Somebodys watching me". Jos kyseessä on sama biisi joksi sitä luulen, niin on se kyllä hirveä tapaus. Huh. |
Bentley 13.03.2006 13:26:05 | |
---|
Jos kyseessä on sama biisi joksi sitä luulen, niin on se kyllä hirveä tapaus. Huh. Prkl ku itse ei osaa sanoa vielä juuta jaata tuohon. Aina kun on kuullut sen biisin ni on ruvennu selvittämään et mikä ja kenen ku on tutun kuulosta soundipolitiikkaa. For those who can't be without the music! |
alanko 13.03.2006 13:32:26 | |
---|
|
JTR 13.03.2006 13:34:43 (muokattu 13.03.2006 13:35:47) | |
---|
Kyseessä on siis Warmenin (Bodomien kiipparistin bändi) cover Rockwellin kasari hitistä Somebody´s watching me, jossa siis Alexi laulaa ja soittaa kitaraa, kuten tossa ylempänäkin jo mainittiin... Edit: Siis taas pari sekkaa myöhässä... :-) |
Salaud 13.03.2006 14:05:17 | |
---|
Jos kyseessä on sama biisi joksi sitä luulen, niin on se kyllä hirveä tapaus. Huh. "Diggaa, älä dissaa. Kannusta, älä lannista." :) - I feel like an astronaut in a submarine - |
larinparaske 13.03.2006 14:20:04 | |
---|
"Diggaa, älä dissaa. Kannusta, älä lannista." :) Kannusta, älä mukista... Yksi ilta tuli tuokin radiosta. No, en sano enempää, huumori on huumoria, ei kait sitä niin vakavasti tartte ottaa. I want to be the king and queen of cheese |
JCM 13.03.2006 14:58:28 | |
---|
"Diggaa, älä dissaa. Kannusta, älä lannista." :) Pätee tässäkin :) |
Milkop 13.03.2006 16:12:49 | |
---|
Olisko Northeria? Eikös aika samoissa tyyleissä mene Bodomin kanssa? Tosin mistäs minä mitään tiedä, kun en ole juuri koko bändiä kuullut. |
Vainhaalee 13.03.2006 16:40:47 | |
---|
Vain veikkaamalla voit voittaa... Tai omistamalla e-mail-osoitteen, perin juuri 8.100.000$ Korealaiselta multimiljonääriltä, joka kuoli perheineen kaikkineen lentoturmassa Beninissä... Screw You! Mä lähen Bora-Boralle! |
tonyyq 24.08.2006 06:59:34 | |
---|
joo sori että nostan vanhaa mutta radio cityltä soi eilen illalla vähän päälle yhdeksän rauhallinen biisi jossa tuli usein sellainen aika lyhyt kitaravingutus ja kertsi oli aika nopee ja kuulosti ehkä hieman gun's n rosesilta. Oliko joku muu tietävä linjoilla siihen aikaan tai tietää muuten vaan? |
Tympee Huttunen 24.08.2006 07:36:05 | |
---|
joo sori että nostan vanhaa mutta radio cityltä soi eilen illalla vähän päälle yhdeksän rauhallinen biisi jossa tuli usein sellainen aika lyhyt kitaravingutus ja kertsi oli aika nopee ja kuulosti ehkä hieman gun's n rosesilta. Oliko joku muu tietävä linjoilla siihen aikaan tai tietää muuten vaan? Deep Purple - Sometimes I feel like screaming. Aika hyvin arvattu, jos menee oikein:D |
JCM 24.08.2006 17:33:28 | |
---|
Deep Purple - Sometimes I feel like screaming. Aika hyvin arvattu, jos menee oikein:D Tää on kysytty miljoona kertaa, ja vastaus on AINA ollut sama:) |
tonyyq 24.08.2006 21:33:58 | |
---|
kiitokset on kyllä loistava biisi. |