Aihe: Kerrankin kunnon tanssiorkesteri telkussa!
1 2 3 4 510 11 12 13 1481 82 83 84 85
Fuzzy Boner
13.03.2006 12:44:09
Joo, muakin vitutaa kun ei tule synajousia ja on oikea pillisektio. Motifilla hoitais koko orkan.

Totta. COB vois mennä Barskan johdolla näyttämään miten oikeeta tanssimusaa vedetään! Pelkät Motifit rivissä! Kompit vois kans tulla niistä. Pysyis rytmi ainaski! Niin!
MÖLLISTY
Martso
13.03.2006 12:44:33
Monilla noista bändin soittajista on vielä studioiho!

Selvästi! Se isoluinen laulajaki pyyhki koko ajan hikeä, aika iljettävää.
pkniemi
13.03.2006 12:45:44
HOHO!

Joo..vaikka Vinkut tuonne...onnex ei :)

Finlanders:ia ei välttämättä kiinnosta tuon tason ohjelmat, luulen että niillä on parempiakin töitä. Ehkä niiltä olisi voinut saada hyvää ammattilais osaamista sovituksien tekoon, se kun on taito laji. Todella tanssittavat sovitukset löytyy heiltä.
v_m_kangas
13.03.2006 12:47:19

Finlanders:ia ei välttämättä kiinnosta tuon tason ohjelmat, luulen että niillä on parempiakin töitä. Ehkä niiltä olisi voinut saada hyvää ammattilais osaamista sovituksien tekoon, se kun on taito laji. Todella tanssittavat sovitukset löytyy heiltä.

Taidat olla Jenkkamiehen uusi tuleminen, rekisteröitymispäivästä päätellen :)
Humppaa tai soita humppaa
steelysam
13.03.2006 12:47:49

Joo, mä näin ne pari kuukautta sitten urheilukanavalla jonkun urheilija/lauluntekijän muistokonsertissa! Oli ihan diamondia!
Möllisty
Fuzzy Boner
13.03.2006 12:49:06

Ammattilais osaamista löytyy joo! Mahtavaa!
MÖLLISTY
baron
13.03.2006 12:49:15

Selvästi! Se isoluinen laulajaki pyyhki koko ajan hikeä, aika iljettävää.

Sitäpaitsi mikä tanssiohjelma se sellainen on olevinaan josta puuttuu humppa ja jenkka.
My name is Baron, Sir Baron.
steelysam
13.03.2006 12:50:19
Sitäpaitsi mikä tanssiohjelma se sellainen on olevinaan josta puuttuu humppa ja jenkka.

Sekin vielä! On kyllä ehkä Suomen TV-historian paskin orkka niinkun ever!
Möllisty
Fuzzy Boner
13.03.2006 12:50:52

Totta! Lähetetään addressi sinne! Joku tangoprinsessa solistiks kans! Sit alkaa tapahtumaan
MÖLLISTY
steelysam
13.03.2006 12:51:56
Totta! Lähetetään addressi sinne! Joku tangoprinsessa solistiks kans! Sit alkaa tapahtumaan

Joo, pillisektio pois, motiffi tilalle. Finlanders ja joku tangoprinsessa peliin ja Baron juontamaan!
Möllisty
v_m_kangas
13.03.2006 12:52:12

Mixei suoraan kuningas M.K.?
pkniemi
13.03.2006 12:53:17
Sekin vielä! On kyllä ehkä Suomen TV-historian paskin orkka niinkun ever!

En mä nyt noinkaan sanoisi, pojilla on mahdollisuuksia pärjätä tanssimusiikin alalla. Kosketus pintaa pitää vain hakea enemmän tanssijoihin ja tanssimiseen, se ei tule "kuin itsestään". Kokemusta pitää hankkia ja sitä (ja arvostusta) saa keikkoja tekemällä. Tsemppiä siis heille!
steelysam
13.03.2006 12:53:55
Mixei suoraan kuningas M.K.?

Joo, se on jopa parempi kuin Ola!
Möllisty
Fuzzy Boner
13.03.2006 12:55:17
En mä nyt noinkaan sanoisi, pojilla on mahdollisuuksia pärjätä tanssimusiikin alalla. Kosketus pintaa pitää vain hakea enemmän tanssijoihin ja tanssimiseen, se ei tule "kuin itsestään". Kokemusta pitää hankkia ja sitä (ja arvostusta) saa keikkoja tekemällä. Tsemppiä siis heille!

putosin ja kahvit lens näppikselle
MÖLLISTY
Martso
13.03.2006 12:55:26
Joo, se on jopa parempi kuin Ola!

Olahan on aivan yliarvostettu. Nämä nykynuoret pesee menne tullen Olan.
steelysam
13.03.2006 12:55:47

Sama. On nää kovia hahmoja!
Möllisty
steelysam
13.03.2006 12:56:13
Olahan on aivan yliarvostettu. Nämä nykynuoret pesee menne tullen Olan.

Ja varsinkin nämä bändit!
Möllisty
v_m_kangas
13.03.2006 12:56:53

Tää on kohta parempi kuin se sinun vitsithreadi :)
baron
13.03.2006 12:59:34

Joo, kun ne nyt vähän harjoittelee telkussa, niin sitten lavarundille rutiinia hankkimaan.
Kun saavat kunnon turakaispalautetta, niin ovat varmaan kehityskelpoisia.
My name is Baron, Sir Baron.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)