tesar 12.03.2006 20:49:09 | |
---|
Surffailin netissä ja silmiini iski sellainen asia että behringeriltä ois tullu uusi 4x12 kaappi jossa jensenin elementeistä on luovuttu ja tilalle on laitettu Bugera elementit? Onko paremmat? Kokemuksia? Englin thunderille pitäisi saada kaappi ja tämä ei olisi kovin pahan hintainen. Onko "behku" saanut vihdoin vännettyä kunnon kaapin vai vieläkö alapää falskaa? Toinen vaihtoehto ois toi HB 4x12 kun sisällä on kuitenkin nuo perus celestion vintaget eli ei voi täysin susi olla sekään. Kolmas vaihtoehto ois tietenkin säästää vaikka englin omaan kaappiin mutta se on kolme kertaa kalliimpi! Onko siinä sitten niin suurta eroa? Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Da Make 12.03.2006 21:16:02 | |
---|
|
tesar 13.03.2006 11:31:01 | |
---|
No tuo oli just tuo toinen vaihtoehto. Täällä m.netissä on haukuttu tuon bentonin pyöriä mutta ei kai se kova homma oo vaihtaa itse tilalle laadukkaammat tilalle. Nehän on ihan ruuveilla kiinni vahvarissa? Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Täällä m.netissä on haukuttu tuon bentonin pyöriä mutta ei kai se kova homma oo vaihtaa itse tilalle laadukkaammat tilalle. Tämä on kyllä ongelma mikä ei itselleni ainakaan eka tullut mieleen. Tosissaanko olet? -Sellasta se vaan on- |
Ben_D 13.03.2006 12:27:18 | |
---|
Kuunnelkaa Pain Confessorin levyjä. Ei ne Behringerit mitään ihan paskoja ole kun noin hyvät soundit saa ko. valmistajan kaapeilla aikaseksi. Fierce...Speedmetal Helsinki... |
mhaarala 13.03.2006 12:35:41 | |
---|
Joo, ei minulla ole ainakaan kovin paljon pahaa sanottavaa Behkun 4x12 kaapista. Ei paras, mutta ei missään nimessä huonoinkaan. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
tesar 13.03.2006 13:04:04 | |
---|
Tämä on kyllä ongelma mikä ei itselleni ainakaan eka tullut mieleen. Tosissaanko olet? Olen tosissani. Tottakai tuo on ehkä viimeinen asia mitä kaappia ostettaessa monelle tulee mieleen mutta ajattelen kaappia kokonaisuudessaan. Tuskin kukaan täällä noita kaiuttimia haukkuu. Jäljelle jää siis ulkokuori (kaappiin käytettävät raaka-aineet )vanerin (vai mistä se on tehty) paksuus, päällinen sekä pyörät. Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Spasi 13.03.2006 22:57:25 | |
---|
Omasta mielestäni tuossa behringerin kaapissa ei mitään suurempaan vikaa hintaan nähden. Mikserissä kaikkissa biiseissä kuuluu vasemmasta kanavasta yhdistelmä ESP Ltd Viper 100FM+Screamer+Behringer BG412H Live demo äänitys, nupin oma särö eikä mitään erillistä EQ;ta tai muuta turhaa =) www.mikseri.net/flatliners |
tesar 15.03.2006 10:20:54 | |
---|
Mut mites matalat äänet? Jos tykkää demppailla raskaassa musiikissa, tykittääkö vai jääkö puolitiehen...nimen omaan noiden celestionien tai ton uudemman behringerin kanssa?? Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
BenGlenton 15.03.2006 10:32:20 | |
---|
Alapäätähän niissä Behringerin kaapeissa nimenomaan riittää. Olen itse ollut tyytyväinen behringerin 412F-kaappiin ENGL:n screamerin kaverina. Kuten mainittu, Pain Confessorin jätkät tykittävät myös niillä menemään. www.supremecourtband.fi |
Tietysti Pauligin 15.03.2006 10:36:35 (muokattu 15.03.2006 10:37:07) | |
---|
Mut mites matalat äänet? Jos tykkää demppailla raskaassa musiikissa, tykittääkö vai jääkö puolitiehen...nimen omaan noiden celestionien tai ton uudemman behringerin kanssa?? Eikös tuolla joku maininnut Pain Confessorin tykittävän moisilla, luulisi alapäätä riittävän. Vaikka en oo kyllä bändiin suuremmin tutustunut. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Spasi 15.03.2006 15:17:21 | |
---|
Mut mites matalat äänet? Jos tykkää demppailla raskaassa musiikissa, tykittääkö vai jääkö puolitiehen...nimen omaan noiden celestionien tai ton uudemman behringerin kanssa?? Sellaisissa biiseissä jossa dempaan paljon alavireessä, mun on pakko vähentää bassoja kun niin matalasti murahtaa ettei enää bassokitara kuulu. Eli sen puoleen ei mitään ongelmaa. |
tesar 17.03.2006 07:45:22 | |
---|
Eli yhteenvetona: Kumman kannalle lähtisitte. Tuon uuden behringerin vai bentonin jossa celestionin kaiuttimet. On nimittäin ostettava sika säkissä kun ei ole oikein mahdollisuutta kokeilla. Voihan sen sitten aina takaisin saksaan lähettää jos on ihan paska mutta... Tyylilajeina metalli mutta myös kaikenlainen höpöhumppa/apurahajazz Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Kelle 17.03.2006 08:52:44 | |
---|
Omasta mielestäni tuossa behringerin kaapissa ei mitään suurempaan vikaa hintaan nähden. Mikserissä kaikkissa biiseissä kuuluu vasemmasta kanavasta yhdistelmä ESP Ltd Viper 100FM+Screamer+Behringer BG412H Live demo äänitys, nupin oma särö eikä mitään erillistä EQ;ta tai muuta turhaa =) www.mikseri.net/flatliners Helvetin hyvä soundi just tommoseen vääntöön. Musa olit tosi menevää ja meni mun mikseri suosikkeihin saman tein. Jacksoni sen olla pitää!!! |
tesar 21.03.2006 17:35:42 | |
---|
Vielä tarvitsisin kokemuksianne kaapeista kun en ole oikein saanut selvää puhutteko nyt behringerin kaapista jensenin elementeistä vai tuosta uudesta versiosta. Olisiko käytetty huono ostos kun tuohon hintaan voisi saada hyvällä tuurilla jo jonkun perusmarsun? Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Twinkle 21.03.2006 18:24:08 | |
---|
Surffailin netissä ja silmiini iski sellainen asia että behringeriltä ois tullu uusi 4x12 kaappi jossa jensenin elementeistä on luovuttu ja tilalle on laitettu Bugera elementit? Onko paremmat? Kokemuksia?
Eikös ne kuitenkin ole aina ollut nämä Jensen/Bugera -elementit? ainakin ovat olleet niin pitkään kuin minä muistan, ensimmäisen kerran tuota mietin pari vuotta sitten. Eli mitä minä ymmärrän, niin niissä ei ole mitään muutoksia tapahtunut mihinkään suuntaan. |
tesar 26.03.2006 01:23:48 | |
---|
nosto (jos saisi vielä vähän lisää mielipiteitä) Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
goose 26.03.2006 01:28:54 | |
---|
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
Antti1 26.03.2006 01:42:09 | |
---|
No Behkuista sen verran pikaisesti tässä nyt, että kaikkia malleja olen soitellut ja yhden omistanut. Ne ihan ensimmäiset mallit (oliko H?) on hieman tukkoisen kuuloisia, ei ollut niin hyviä. Aavistuksen kalliimpi malli (S) on hyvän ja kirkkaan kuuloinen. Alapäätä on ihan riittävästi, ei järkyttäviä määriä, mutta vähän turhan löysä ja pyöreä. Etulevyn muotoilu levittää ääntä todella hyvin joka suuntaan. Kuulosti isolta. Yläpää kirskui ENGLin kanssa liikaa --> meni vaihtoon. Noi Bugeroilla varustetut elementit kuulosti pikakokeilulla hyviltä. En osaa hirveän hyvin vertailla muihin, mutta botnea oli ainakin paremmin, kuin edellisissä malleissa ja yläpäätä ei liikaa. Eli summasummarum: valitsisin ton s:n tai f:n (mikäli tää on se bugera-malli?). S:stä vähän löysempää ja kirkkaampaa sointia puhtaille ja rosoille, F:stä tanakampi sointi mättöön. Jos pitäis Bentonin Celestion-kaapin väliltä kuitenkin valita, niin vaikeaksi menisi. Riippuu kovasti käytettävästä nupista. Kirkassointisella Behku, tai sitten Benton ja elementit vaihtoon. Noista käyttämättömistä V30:stä saa kuitenkin senverran hyvät rahat, että valitsisin sen vaihtoehdoksi. Tilalle laittaisin ehdottomasti 4kpl G12H -elementtejä Celestionilta, tai sitten yllärinä Eminenceä. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
Spike 26.03.2006 11:06:53 | |
---|
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold. |