No ei. Musiikissa on niin paljon eroja. Vanhempi materiaali on kestävämpää kuin uudet biisit, ehkä osittain tai ehkä juuri sen takia, että vuosina 1996-1998 ilmestyneitä sinkkuja ei aikanaan soitettu radioissa puhki. Vanha materiaali on myös monipuolisempaa kuin uusi, Löytyy akustisia biisejä(Life 705, Jailer), funkmeininkiä(Postman), ska-vaikutteita(Sophia) ja niin edelleen. Uusi matsku on yksipuolista ja tylsää saman kappaleen soittamista kerta toisensa jälkeen. Vanhassa vara parempi. No en allekirjoita (paitsi ton radiosoiton ja osittain monipuolisuuden..)... The Funeral Song? mikä se on, ei varmaankaan ainakaan akustinen eihän? Ihan täysin erilainen ku muut uusimmalla levyllä, jousineen ja patarumpuineen päivineen... Ja edellisellä levyllä oli muunmuassa someone else tätä akustisempaa kastia... Monipuolisuudesta sen verran, että löytyy niiltä levyiltä sekä popimpaa että rokimpaa veisua, mutta sitten tämä rempsakka vähän funkahtava tyyli on kyllä jo jäänyt enemmän syrjään...Mutta mielipideasiat on aina mielipide asioita, minä pidän sekä uudesta että vanhasta rasmuksesta, ja siihen ei oikeestaan voi vaikuttaa mikään muu kuin bändi itse. Ja aiemmin tuli puhuttua toisella palstalla tuosta muoti reaktiosta, mulle on aivan sama vaikkei kukaan muu kuuntelis rasmusta, se ei vaikuta mun musiikkimakuun tippaakaan....jos ei kolahda, niin se on sitten jokaisen ihan henkilökohtainen murhe... per aspera ad astra |