Mrezzye 13.03.2006 09:12:20 | |
---|
Onneksi sain omani. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
maelstorm 13.03.2006 09:14:58 | |
---|
joo siinä ei kauaa nokka tuhissut. puhelinlanka on edelleen varattu, nettiohjelman kautta ei ehtinyt saamaan ennenkuin menivät kaikki. voi vitun kuustoista. Siivet. |
Mrezzye 13.03.2006 09:16:24 | |
---|
joo siinä ei kauaa nokka tuhissut. puhelinlanka on edelleen varattu, nettiohjelman kautta ei ehtinyt saamaan ennenkuin menivät kaikki. voi vitun kuustoista. Itse sain netin kautta. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
Salaud 13.03.2006 09:17:20 | |
---|
Noh, huuto.netissä on varmaan jo lippuja myynnissä. Taisi olla jo viime viikolla. - I feel like an astronaut in a submarine - |
lasol 13.03.2006 09:28:25 | |
---|
2kpl löytyy istumaan mennään ei siis, on siis |
Buckethead 13.03.2006 09:31:01 | |
---|
joo istumaan menossa vielä täl hetkellä... seisomaan halutaan:D |
SokeaMeloni 13.03.2006 09:35:47 | |
---|
Saattaa olla, että Axl plays Guns n' Roses tekee vielä toisen keikan, ilmoittavat varmaan aika piankin siitä. Toivottavasti näin, että kaikki halukkaat pääsisi mukaan. Itse sain katsomosta 109 paikat 1-4 heti ysiltä. M ---speeding like a space brain--- |
t.heiska 13.03.2006 09:35:53 | |
---|
no voi perse... Menivät lippupalvelun tädin mukaan seitsemässä minuutissa... eka yritin puhelimella, mutta kun linjat oli tukossa, niin äkkiä lähimpään lippupalveluun. Mutta olin paikalla vasta 15 yli joten se meni sitten siinä... |
Jormaz 13.03.2006 09:56:21 | |
---|
Pistäkäähän joku linkki mistä näkee että miltä Mr. Rose nykyään näyttää, vai onko se ees muuttunut? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
slowdive 13.03.2006 09:58:43 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Jormaz 13.03.2006 10:03:14 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
larinparaske 13.03.2006 10:54:17 | |
---|
Aikas aistikas tv-mainos tuosta keikasta pyöri telkkarissa, siellä se Slash soitteli kitaralla tosi kummat soolot, ja Axlkin oli vetreää poikaa. Joku saattaisi hiukan harhaanjohtavana mainontana pitää ? I want to be the king and queen of cheese |
stickyfinger 13.03.2006 11:00:00 | |
---|
Aikas aistikas tv-mainos tuosta keikasta pyöri telkkarissa, siellä se Slash soitteli kitaralla tosi kummat soolot, ja Axlkin oli vetreää poikaa. Joku saattaisi hiukan harhaanjohtavana mainontana pitää ? Heheh, kyllä. Jos ei jostain syystä asioiden tämänhetkistä laitaa tiedä, ja keikalle sitten menee, niin voi olla ihmetys melkoinen kun on kovin erinäköisiä karvapäitä poppoossa kuin mitä on ehkä annettu ymmärtää... Mulle Gn´r on se kovin juttu minkä vuoksi ylipäätänsä rupesin kitaraa soittamaan. Kymppi-veenä kun sain juuri ilmestyneet "Illusionit" synttärilahjaksi niin se oli menoa se. Edelleen pidän bändiä ja sen saavutuksia ihan törkeän kovina, mutta tuo keikka ei vain kiinnosta tippaakaan. Mulle Axl yksistään ei todellakaan ole Guns N´Roses. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Kymppi-veenä kun sain juuri ilmestyneet "Illusionit" synttärilahjaksi niin se oli menoa se. Muistan kuinka kaverini teki mulle Gunnareista c-kasetille kokoelman, vaikka halusin ainoastaan Patiencen. Welcome to the Junglen ensimmäistä kuuntelukertaa en unohda ikinä. Vuosi oli -87, ja ikää ruhtinaalliset 12 vuotta. Se oli todellakin sitten menoa se. Haen internetistä tietoa. Romantikkoitkijät #41 |
Mrezzye 13.03.2006 11:09:51 | |
---|
Edelleen pidän bändiä ja sen saavutuksia ihan törkeän kovina, mutta tuo keikka ei vain kiinnosta tippaakaan. Mulle Axl yksistään ei todellakaan ole Guns N´Roses. No itse kävin tästä syystä katsomassa myös Velvet Revolverin viime vuonna. Onhan se Axl myös nähtävä. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
|
Ziggy Bubba 13.03.2006 13:14:31 | |
---|
Ketä muita tuossa Axlin bändissä muuten on? Eikös siellä ole ovi käynyt aika tiuhaan... www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
SweetChild 13.03.2006 13:22:38 | |
---|
Jep. Menivät kyllä aika äkäseen nuo liput. Mutta kaikesta huolimatta kentälle päästiin! Shotgun blues |
SweetChild 13.03.2006 13:25:16 | |
---|
Eisssaatana.. Nyt vasta muistin että olinkin kuullut että se on nykyään hieman hassun näköinen mutta että tommonen! En tiedä, mutta omasta mielestäni Axl näyttää hyvältä tuossa. Shotgun blues |
Sijuk 13.03.2006 13:26:47 | |
---|
Menivät liiankin nopeaan. Astuin sisään jonon ensimmäisenä ja täti ilmoitti (vahingon?)iloisesti että seisomapaikat ja paremmat istumapaikat oli myyty loppuun. Piippuhyllylle siis. Toivottavasti edes kuuluu sinne. Muita saman kohtalon kokeneita? You call yourself a Christian,
I think that you're a hypocrite,
You say you are a patriot,
I think that you're a crock of shit |
Zakk 13.03.2006 13:41:43 | |
---|
En tiedä, mutta omasta mielestäni Axl näyttää hyvältä tuossa. Joo, kyl se ihan ikäsensä näkönen tos on, on siitä ollu pahempiakin kuvia sillon edellisen kiertueen tiimoilta. "Where there's a whip there's a way" |