DaKiller 13.03.2006 08:46:48 | |
---|
Tsekkaa Schecter C-1 Classic, ja muutkin Schecterin mallit. Ja tuttuun tapaan komppaan. |
tuomittu 13.03.2006 09:04:52 | |
---|
Kuinkakohan monta kertaa olen nähnyt tämän viestin eri ketjuissa? Mutta kertaakaan ei ole vielä mainittu japanilaisia Tokain (kopio)lespoja "jotka ovat yhtä hyviä kuin Gibsonit, mutta paljon halvempia". |
Lonesome 13.03.2006 10:50:30 | |
---|
Mutta kertaakaan ei ole vielä mainittu japanilaisia Tokain (kopio)lespoja, puhumattakaan japanilaisista Epiphonen Elitist-mallisista lespoista "jotka ovat yhtä hyviä kuin Gibsonit, mutta paljon halvempia". :) "The generation that would change the world is still looking for its car keys." Bob Walkenhorst/The Rainmakers: Drinkin' on the Job |
Mutta kertaakaan ei ole vielä mainittu japanilaisia Tokain (kopio)lespoja "jotka ovat yhtä hyviä kuin Gibsonit, mutta paljon halvempia". Itse suosittelisin noita (ks. omakuva) |
Fin_Rocker 13.03.2006 11:05:55 | |
---|
varmaan lähtisin kattelemaan niitä kalliimpia yamaha pasificoita todellakin hintalaatu kohdallaan... |
P-Nut 13.03.2006 11:41:22 | |
---|
Poislukien tietty perus-lespat ja stratot, joiden tilalle kannattaa ottaa joku moderni oikein suunniteltu kitara... Haha voi jeesus mitä sontaa... Omat mielipiteet on tietty suositeltavia, mutta tää menee jo vähän yli... Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
Wahi 13.03.2006 13:56:59 | |
---|
Tästä: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-190840.html Itellä moinen löytyy, ja kovin tykkään. Nyt heittavät loput edukkaasti ulos...mallia ei ole vähään aikaan tehty enää. Huhhuh. Katoin, notta "onko Juccizella Explorerkin?". Teillä on niin samanlaiset avatarit :D Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
tuomittu 13.03.2006 14:06:08 | |
---|
, puhumattakaan japanilaisista Epiphonen Elitist-mallisista lespoista :) No niissä Epiluureissa nyt on niin rumat lavat, että ne voi sivuuttaa het. |
fox 13.03.2006 14:41:22 | |
---|
No niissä Epiluureissa nyt on niin rumat lavat, että ne voi sivuuttaa het. Oot "mainonnan uhri"... 8) Se lapahan on toki kaikkein tärkein elementti kitarassa... ;) |
tuomittu 13.03.2006 14:58:12 (muokattu 13.03.2006 14:59:12) | |
---|
Se lapahan on toki kaikkein tärkein elementti kitarassa... ;) Toiseksi tärkein! Bodyn muoto on tärkein. Ensin katsoo bodya, että jopas on hieno kitara, mutta kun katse siirtyy bodysta lapaan niin sitten töksähtää. Vähän niin kuin tapais kauniin naisen ja kun kurkkaa hameen alle, niin siellä onkin vääränlaiset pelivälineet. Eihän semmoisen kanssa arvaa mennä "soittelemaan" vaikka "sois" kuinka hyvin. Niin, ja minä en käytä hymiöitä. |
-AK- 13.03.2006 17:38:51 | |
---|
Millanen kaula tuossa on, Les Paulimainen? Entäs SG:ssä? Explorerissa taitaa olla hieman ohkasempi kaula kuin SG:ssä. On vähän aikaa kun olen testannut. SG:ssä on hieman ohuempi ja terävämpi saundi yleensä kuin Explorerissa, ainakin niiden yksilöiden perusteella mitä olen testaillut. Ainahan lisäksi on tietenkin kyse yksilöistä. Kyllä tuo Explorer näyttää minun mielestäni vielä tähän mennessä parhaalta vaihtoehdolta. En tiedä sitten miten jokin Ibanezin SZ520 tms. toimisi, ei ole kokemusta mutta näyttävät kyllä hinta/laatu -suhteeltaan hyviltä. Kenties kannattaa vielä esim. Yamahaa myös katsella, saa halvalla hyvää. |
Jucciz 13.03.2006 19:19:41 | |
---|
Huhhuh. Katoin, notta "onko Juccizella Explorerkin?". Teillä on niin samanlaiset avatarit :D Ei vielä. Hankintalistalla toki. Ihan siinä lentoVeen vieressä. |
musaniko 13.03.2006 19:47:33 | |
---|
jackson rr5 jos haluaa hyvää ohut kaulaista kepukkaa.. v-muoto ei ehkä miellytä... |
jpaa 14.03.2006 12:57:38 | |
---|
Kannattaa tutustua myös Ibanezin RGA- sarjaan. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-177167.html Tuossa ei varmasti ole muuta miinusta kuin nuo mikit. Pitää ihmetellä, miten pitkään Ibanez jaksaa työntää malleihinsa nuita Dimarzio/ibz ja V-sarjalaisia. Uskomatonta, että RG- sarjan kalleimmistakaan malleista ei löydy kunnon mikeillä varustettua keppiä. |
Spiral 15.03.2006 09:22:48 | |
---|
Kiitoksia vinkeistä. Täytyy varmaan alkaa katsastelemaan, jos löytyisi tuota Exploreria jostain testattavaksi. Mitä mieltä ihmiset tokain Explorerista tai Tokaista yleensä? |
Rakoni 15.03.2006 09:45:43 | |
---|
Ibanez RG2550 on paras kitara jota olen ikinä soittanut. Ei oikein toimi Schecterit ja kumppanit mulle yhtä hyvin. Eihän siinä kiinteää tallaa ole, mutta aina sen saa vaikka blokattua. RGA olisi toki järkevämpi vaihtoehto kiinteää tallaa haluaville mutta siinä ei jostain syystä ole yhtä hyvä soittotuntuma kuin RG:ssä. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
Dinorocker 15.03.2006 19:03:15 | |
---|
Kiitoksia vinkeistä. Täytyy varmaan alkaa katsastelemaan, jos löytyisi tuota Exploreria jostain testattavaksi. Mitä mieltä ihmiset tokain Explorerista tai Tokaista yleensä? Tuota Gibsonin Studio Exploreria saattaa löytyä vielä jostain liikkeistä. Tokain Exploreria olen pariin kertaan kokeillut, ja ne MK4 mikit ovat melko heikot. Edullisempi toki, mutta IMO selkeästi Gibsonia jäljessä myös akustisessa soinnissa, ja Gibsonissa tulee hieno laukku mukana. Outrider |
mmakela 19.03.2006 12:29:50 (muokattu 19.03.2006 12:32:27) | |
---|
Itse omistan kyseisen EPS-LTD EC-1000ASB kitaran ja on kyllä todella makea peli! Soundi on mitä pehmein ja lämpimin, Seymour Duncanin JB-59 sarjan mikit, eli melko hyvät mikit vakiona, kiinteä talla ja Ervana satula, TonePros lukittuva talla ja kermana kakun päällä on lukittuva Sperzel virityskoneisto, hintaakin on vain 940e pintaan. Todella kannattava ostos, ellet sitten halua hieman huokeampaa, esim. EC-400 tjsp. |
tommiot 19.03.2006 12:41:21 | |
---|
jackson rr5 jos haluaa hyvää ohut kaulaista kepukkaa.. v-muoto ei ehkä miellytä... Onkos tuosta muita värejä kuin mustaa ja valkoista pinstripeillä? |
Hiku 19.03.2006 12:48:35 | |
---|
Onkos tuosta muita värejä kuin mustaa ja valkoista pinstripeillä? Taitaa ainakin natural kultasilla osilla olla. V.U.K #24 |