kede 23.08.2003 20:10:40 | |
---|
|
LumPus 23.08.2003 21:21:32 | |
---|
hyödyllinen linkki, kiitän. mutta viläkään ei mistään ole löytynyt putkea. perhana. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
lkx 25.08.2003 12:05:27 | |
---|
Juuri kun piti kirjottaa ettei löydy putkee, muuta kun erikseen tilaamalla, broidi lähetti tekstiviestin. Lahdesta saa tilattua jotain 150/5 mm akryyliputkee. Hinta 27e/m plus alv. Saa valmiilla mitoilla. Olin jo ite heittämässä kirvestä kaivoon ja hylkäämässä koko projektia. Nyt täytyy vaan selvittää muiden osien tilanne. There is no spoon... |
Attila 25.08.2003 12:33:11 | |
---|
Juuri kun piti kirjottaa ettei löydy putkee, muuta kun erikseen tilaamalla, broidi lähetti tekstiviestin. Lahdesta saa tilattua jotain 150/5 mm akryyliputkee. Hinta 27e/m plus alv. Saa valmiilla mitoilla. Olin jo ite heittämässä kirvestä kaivoon ja hylkäämässä koko projektia. Nyt täytyy vaan selvittää muiden osien tilanne. Onnea projektiin. Uskon että löydät tarvittavat osat jos jaksat etsiä. Yrittänyttähän ei laiteta. |
FIN-Emperor 25.08.2003 13:45:40 | |
---|
kyllä nuo taman octot vaan ovat metallia... Ainakin joka ikinen mitä mä oon nähny /soittanut niin rautaahan ne ovat. JK-K |
LumPus 25.08.2003 23:41:35 | |
---|
kyllä nuo taman octot vaan ovat metallia... Ainakin joka ikinen mitä mä oon nähny /soittanut niin rautaahan ne ovat. eivaan ole. kyllä ne muovia on! mutta meikäläinenkin teki läpimurron!!! löysin kanssa akrylliputkea, 15cm ulkohalkaisijaltaan Fluorteck (?) nimisestä liikkeestä vantaalta. niillä oli vaan n.50cm pätkä varastos, mut kaveri sano et ota toi, mä soittelen huomen ja kerron koska saadaan lisää...maksat sit kun loput tulee!!! Vitun loistavaa!!!! eka octo on jo nimittäin maalamista vaille valmis! kuulostaa hyvältä ja oli yllättävän helppo työstää! huomen maalit päälle ja avot, kyllä kelpaa. räkkiin kiinni ja jammaamaan! Viekö elämä liikaa aikaasi? |
lkx 26.08.2003 10:45:26 | |
---|
mutta meikäläinenkin teki läpimurron!!! löysin kanssa akrylliputkea! Siistii! Tänään pistetään putket tilaukseen, lupailivat pari päivää toimitusaikaa. Ajatus oli että olis neljä runkoo ja osat kolmeen. Voi sitten vaihdella pituuksia. Mites sulla LumPus? Ja mitä käytät ripustukseen? There is no spoon... |
jomppa82 26.08.2003 10:55:54 | |
---|
Minäkin täällä hiukan jo innostuin asiasta ja on mahdollista, että minulle löytyy tarvittavaa putkea siskon talon pihasta. :) Pitää vielä mitata varmuuden vuoksi. Silmämääräisesti näytti pelottavan oikealta. Live fast, die die! |
Attila 26.08.2003 12:42:54 (muokattu 26.08.2003 12:43:32) | |
---|
eka octo on jo nimittäin maalamista vaille valmis! kuulostaa hyvältä ja oli yllättävän helppo työstää! huomen maalit päälle ja avot, kyllä kelpaa. räkkiin kiinni ja jammaamaan! Onkohan multa jotain mennyt ohi, kun mä käsitin että octobanit ovat nimenomaan rekvisiittarumpuja, ei soittamista varten. Että niitä ei mikitetä eikä niissä ole edes kovin hyvä ääni. |
JeeVes 26.08.2003 17:46:21 | |
---|
Onkohan multa jotain mennyt ohi, kun mä käsitin että octobanit ovat nimenomaan rekvisiittarumpuja, ei soittamista varten. Että niitä ei mikitetä eikä niissä ole edes kovin hyvä ääni. Ei ainakaan Portnoyn käsissä ne ole mitään rekvisiittirumpuja. Kyllä niillä ihan soitetaan ja saundi on aika kimakka. -Join me in bed- |
Jaska 26.08.2003 17:56:26 | |
---|
kyllä nuo taman octot vaan ovat metallia... Ainakin joka ikinen mitä mä oon nähny /soittanut niin rautaahan ne ovat. toisin taas kaikki mitä mä oon kuullu on akryliä tai puuta (harvemmin puuta), metallisista en oo koskaan kuullukkaa ni en voi uskoa väittämääsi todeksi |
LumPus 26.08.2003 21:06:04 | |
---|
Siistii! Tänään pistetään putket tilaukseen, lupailivat pari päivää toimitusaikaa. Ajatus oli että olis neljä runkoo ja osat kolmeen. Voi sitten vaihdella pituuksia. Mites sulla LumPus? Ja mitä käytät ripustukseen? mulla on tuplabasarisetti. no, ostin räkin. no, siitä jäi neljä tomipidikettä siis yli. no, muffit octoihin ja räkkiin kiinni. tukeva ja toimiva. laitan ne riviin, teen itse nyt alkuun kolme. eka jo valmis!!! tilasitko putket mistä? ainoa ongelma on, että levytukussa ei oo enää vanteita!! eikä oo tulossa vähään aikaan! prkle. jos joku tietää että jossain liikkeessä niitä olis varastos niin tänne kits. millbrookissa eikä ähvälläkään ollut, joten heikolta näyttää... ei muuta kun tarkkuutta ja varovaisuutta työhön!! Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Iso-K 27.08.2003 10:03:56 | |
---|
semmosen kyssärin ajattelin vielä pistää et... mistä saa edullisimmin ton raudan (pesät ja rimmit sun muut) noihin octoihin? ...innostuin sen verran et voi itekkin värkätä! Kalu - Rock 'til You Drop! |
Bacchus 27.08.2003 14:46:36 | |
---|
semmosen kyssärin ajattelin vielä pistää et... mistä saa edullisimmin ton raudan (pesät ja rimmit sun muut) noihin octoihin? ...innostuin sen verran et voi itekkin värkätä! Prkl, saitte mutkin kiinnostumaan projektista, mut en voi ryhtyä työhön koska kaikki muutkin tekevät niin. Hää. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Jaska 27.08.2003 16:19:02 | |
---|
Prkl, saitte mutkin kiinnostumaan projektista, mut en voi ryhtyä työhön koska kaikki muutkin tekevät niin. Hää. tee jotain muuta, vaikka virveli, tai akryli timpale |
LumPus 27.08.2003 23:38:59 | |
---|
semmosen kyssärin ajattelin vielä pistää et... mistä saa edullisimmin ton raudan (pesät ja rimmit sun muut) noihin octoihin? ...innostuin sen verran et voi itekkin värkätä! Espoon musiikista (yllättäen) tai levytukusta. nyt vaan ihmisille tiedoksi, että vanteet (6", 4 reikää) ovat maasta loppu. missään isossa firmassa ei niitä enää ole. eikä vähään aikaan tule. mutta kannattaa soittaa levytukkuun, tuovat nimenomaan taman octoban vannetta, että kiirehtisivät niiden kanssa. vanne on ovh:ltaan 16€, virityspesät ja -ruuvit yht. noin 10€... eli kalliiksi ei tule.. Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Bacchus 28.08.2003 11:37:38 | |
---|
tee jotain muuta, vaikka virveli, tai akryli timpale Niin muuten voisinkin... Hmm.. Tuos on ideaa. Tai sit jotkut tymptoms-tyyliset.. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
lkx 30.08.2003 00:09:57 | |
---|
Tänään sitten tuli matkahuollossa valmiiks pätkityt putket (läpinäkyvää akryyliä). Joku firma Lahdessa toimittaa, en tiedä mikä, kun veljeni hoiti asiaa töiden kautta. Hardwarepuolella ainoo kyssäri on telineet ja niihin kiinnitys. Kaikki muu on tiedossa. Lugit joko Starclassic tai Premierin samannäkönen pieni (halvempi näistä), vanteet ja ruuvit löytyy vissiin Peesulta Kunikundasta ja Levytukun pojat kaivelee octobaniständejä ja kiinnityspulikoita varaston perukoilta. :) Seuraavaks ruvetaan maalaileen ja poraileen ja tarttee tehdä viistettä kohilleen. There is no spoon... |
Jaska 30.08.2003 00:23:40 | |
---|
Seuraavaks ruvetaan maalaileen ja poraileen ja tarttee tehdä viistettä kohilleen. jos mitenkään mahdollista ni saattaas näyttää hienolta kun läpinäkyvässä putkessa olis sisäpuolella maalaukset 8) |
jos mitenkään mahdollista ni saattaas näyttää hienolta kun läpinäkyvässä putkessa olis sisäpuolella maalaukset 8) Näin aateltiin broidin kanssa. Jos vaikka jotain tyylikästä ja kaiken kanssa yhteensopivaa mustaa. :) Jossain vaiheessa mietittiin, notta jos sinne sisäpuolelle olis liimaillu jotain kiinalaismerkkejä tai tribaaleja, mutta menee turhan vaikeeks. Eiköhän niissä muutenkin o tarpeeks tekemistä. :P There is no spoon... |