Jale 09.03.2006 12:20:20 | |
---|
Olen hieman ulkona näissä nettiasioissa. Naapurissa on netti. Mulla ei. Naapuriin matkaa linnuntietä noin 200m. Metsää ei ole välissä. Miten saisin kasattua systeemin että mulla ja naapurilla olis sama netti? Mitä pitää ostaa ja paljonko maksais? Vai onko järkeä? Tuleeko toimimaan? Oman nettiliittymän hommaaminen tänne maaseudulle on melko kallista. Kiitos=)! "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Hirvi 09.03.2006 12:23:19 (muokattu 09.03.2006 12:26:07) | |
---|
Naapuriin langaton WLAN-reititin ja ulkoantenni, jolla pääsee n. 500 metriin. Sun koneeseen langaton WLAN-verkkosovitin. EDIT: saattaa tällekin systeemille tulla hintaa äkkiä useampi satanen. Svengaan kuin hirvi! |
cubasisti 09.03.2006 12:24:32 | |
---|
Ehkä se onnistuisi, jos naapurisi hommaa WLAN-tukiaseman. Onko naapuri suostuvainen? Mitä se laajakaistayhteys sinne teille sitten maksaisi? Deadline tekee mestarin. |
Aki 09.03.2006 12:51:44 | |
---|
Hoh! Otsikon perusteella olin varma että joku kehityskaaren alkupäässä oleva henkilö haluaisi hakkeroida naapurin wlaniin osalliseksi... :oP Tosiaan, fiksuimmat vaihtoehdot taitaakin olla jo mainittu. Niistä sitten vain hintavertailu. |
Jale 11.03.2006 17:16:26 | |
---|
Tarkotus olisi että itse ostan pelit ja vehkeet. Eihän nyt anoppia passaa ruveta huijaamaan=)! Siis anoppila on mun "naapuri." Että näin. "Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!" |
Niq 12.03.2006 22:40:45 | |
---|
Wlan lienee ainoa mahdollinen toteutustapa. Piuhalla en lähtisi toteuttamaan, kun ei tuollainen normieetteripiuha kovinkaan kestävää ole. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Tarkotus olisi että itse ostan pelit ja vehkeet. Eihän nyt anoppia passaa ruveta huijaamaan=)! Siis anoppila on mun "naapuri." Huhhuh. Että näin. Näin. Kyllä tuo WLAN lienee ainoa käyttökelpoinen ratkaisu. Jos lähistöllä on muitakin kiinnostuneita, voitte samalla sijoittaa hieman lisää ja kaupata niillekin kaistaa. Piuhoja ei kannata tuollaisia matkoja lähteä oikein vetämään, koska siitä tulee kallista, muiden ongelmien lisäksi. Hitto. Oli vielä jotakin mielessä, mutta katkesi täysin. Että näin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Jesus Christ looks like me. |