Robert 29.08.2003 14:36:28 | |
---|
Jokapaikassa tuota vehjettä haukutaan. Miksi ihmeessä? Itse sain tuollaisen parilla sadalla eurolla, ja ihan hyvät saundit on ollut. Äh, sanokaa edes joku jotain positiivista siitä! Mix sä niinqu luit tän? |
touhis 29.08.2003 15:43:10 | |
---|
Se oli edullinen? Mississippi delta, shining like a national guitar. |
Teijo K. 29.08.2003 18:06:43 | |
---|
Se oli edullinen? Eikä siihen mennyt paljon rahaakaan. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |
Lennu 29.08.2003 18:24:38 | |
---|
Siihen voi laittaa jonkun nätin liinan, ja käyttää TV-tasona. |
reijoteppo 29.08.2003 18:26:15 (muokattu 29.08.2003 18:35:18) | |
---|
Ja oikeen kivan kuivakukkatelineen saa myöskin siitä kyllä. |
Eemil 29.08.2003 19:28:47 | |
---|
Treenivekotin se on. Putkia perkele vaan kehiin ja keikkaa vetämää! 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900.- ja Jackson KV-3 -96 500.- Molemmat huippukunnossa ja pussilla tietty. Tiedustelkaa perkeleet. |
JanneT 29.08.2003 20:01:13 | |
---|
Itselläni on tuollainen (häpenä myöntää) ja kyllä se näin on, että sukka se yksinkertaisesti on. Itse suosin Fenderin laitteita, niissä on miellyttävämpi soundi. |
Solex 30.08.2003 15:47:21 | |
---|
Hohoh! Omistan kyseisen laitteen eikä se todellakaan ole mikään luuska hintaansa nähden: Hyvällä tuurilla noita marsuja löytyy käytettynä 250e hintaan ja se on aika vähän 100w kombosta, oli sitten putkipeli tai ei. Kyllä siitä ihan hyviäkin puolia löytyy: Ainakin minun mielestäni se on aika järeä komboksi, eli ääntä lähtee koulun 100w Tubefusion Laneyhyn verrattunan enemmän. Lisäksi laitteen cleani on minusta paljon kauniimpi kuin monissa muissa saman hintaluokan kombossa. Ja laitteen speksit ovat kuitenkin ihan hyvät: 3 kanavaa, reverb, efektilooppi, lisäkaappi liitintä, jne. niin mielestäni on perusteetonta kutsua vs100 surkeaksi. Myönnän että särö ei todellakaan ole minun mieleeni, mutta eikö kyse ole makuasiaoista? Jos etsit hevi-saundista vahvaria, niin marsu ei ole hyvä valinta mutta muuten kyllä voin sitä suositella tuon hintaluokan vahvistimista! Älä keskity tekemään historiaa, vaan lue sitä! |
niin, no, VeeÄs on Veeäs, halvaksi ihan jees. Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
piiroinenj 03.09.2003 14:32:52 | |
---|
Aika tuhnunen omalla elementillä, mutta jos kytket vaikka marsun 412 kaapin niin saundiin tuulee alapäätä enemmän ja tirinä vähenee. Silti kuulostaa paskalta. |
Robert 03.09.2003 15:29:18 | |
---|
Aika tuhnunen omalla elementillä, mutta jos kytket vaikka marsun 412 kaapin niin saundiin tuulee alapäätä enemmän ja tirinä vähenee. Silti kuulostaa paskalta. voi perse. no, kyllähän tolla harjoittelee, eikä se niin hirveästi maksanut. Mitäs luulette, jos iskisin noita Yerasovin pedaaleja siihen, niin auttaisko? Mix sä niinqu luit tän? |
Fortune 03.09.2003 20:44:07 | |
---|
Jos itse pidät, niin se on hyvä. Mitä sitä muita kuuntelemaan, kun omatkin korvat on. Se toistaa ääntä ja lujaakin tarvittaessa, riittää useimmille. Ja tuohon hintaan oiva ostos. Tinker-doodle. |
piiroinenj 05.09.2003 09:37:10 | |
---|
Jos itse pidät, niin se on hyvä. Just niin. Empä usko että noista pedaaleista niin hirveää hyötyö on että kannattaa rahansa tärvätä. Säästä ennemmin putkivahvariin |
Juntunen 05.09.2003 10:24:26 | |
---|
Hohoh! Omistan kyseisen laitteen eikä se todellakaan ole mikään luuska hintaansa nähden: Hyvällä tuurilla noita marsuja löytyy käytettynä 250e hintaan ja se on aika vähän 100w kombosta, oli sitten putkipeli tai ei. Kyllä siitä ihan hyviäkin puolia löytyy: Ainakin minun mielestäni se on aika järeä komboksi, eli ääntä lähtee koulun 100w Tubefusion Laneyhyn verrattunan enemmän. Lisäksi laitteen cleani on minusta paljon kauniimpi kuin monissa muissa saman hintaluokan kombossa. Ja laitteen speksit ovat kuitenkin ihan hyvät: 3 kanavaa, reverb, efektilooppi, lisäkaappi liitintä, jne. niin mielestäni on perusteetonta kutsua vs100 surkeaksi. Myönnän että särö ei todellakaan ole minun mieleeni, mutta eikö kyse ole makuasiaoista? Jos etsit hevi-saundista vahvaria, niin marsu ei ole hyvä valinta mutta muuten kyllä voin sitä suositella tuon hintaluokan vahvistimista! Sanasta sanaan samaa mieltä. Olenpa useita vuosia käyttänyt ja tällähetkellä tympii ainoastaan säröosaston sirinä. Toki keikallakin saisi mulukkua olla hitusen enemmän. Tämän vuoksi varmaan joskus nuppikaappi tulee aiheelliseksi. Mutta tosiaan yllättävän pitkälle tuollakin pärjää kun jaksaa asentaa ja kääntää niitä nuppeja. Ainakin LesPaulin kanssa toimii ihan hyvin. (mainos)täällä valvestatella tehtyä soundia: www.mikseri.net/dian(/mainos) |
Robert 06.09.2003 11:12:22 | |
---|
Okei... Kiitos perustelluista mietteistänne, en taidakaan myydä tuota vekotinta =). Mix sä niinqu luit tän? |
kalkkuna 06.09.2003 11:55:33 | |
---|
Okei... Kiitos perustelluista mietteistänne, en taidakaan myydä tuota vekotinta =). Jos siitä ite tykkää, niin mitäs kuunnella toisten mielipiteitä? |
jogo3000 08.09.2003 11:27:06 | |
---|
Tuohon hintaan luultavasti itsekin ostaisin moisen kapineen. Hyvä vahvistinhan tuo on. Talvella olen iloinen. |
Jabe 08.09.2003 16:26:12 | |
---|
Niin .. minähän jo kirjoitinkin tuohon toiseen (VS:ä ja speduja koskeneeseen) viestiketjuun aiheesta. Ainakin oma vanha 8080 -combo tuntui vuosien jälkeen ihan ok -stygeltä. Ihan kelpo vahvistin aloittelijalle, treenivahvistimeksi jne. Soundipaletin ääripäät ihan hyviä. Putkivahvistimelle ominaista kevytruttua tms. ei kylläkää irtoa ... |
Keppi 09.09.2003 10:27:20 | |
---|
Jos itse pidät, niin se on hyvä. Mitä sitä muita kuuntelemaan, kun omatkin korvat on. Se toistaa ääntä ja lujaakin tarvittaessa, riittää useimmille. Ja tuohon hintaan oiva ostos. Näinhän se nimenomaan on! Jos itse tykkäät ja tuntuu, ett se palvelee sun soittotapaas juuri sillätavalla, kun toivot sen tekevän...ni soita ihmeessä! Ei sillon kukaan kiinnitä edes huomiota mihinkään laitteisiin, koska fiilis on hyvä...ja soundihan tulee sieltä sormista;) Yleisestihän liiotellaan laitteiden merkitystä. Tietysti merkitystähän niillä onkin, mutt ei sillätavalla kun asiaan perehtymättömät luulee. Kyse on hyvinpitkälle just, jos jokun laitteen soundi ei miellytä itseeään, niin se vaikuttaa tapaan soittaa negatiivisesti, joka taas luo sen "huonon soundin". Ei siinä asiantuntijatkaan kiinnitä mihinkää laitteisiin huomiota, jos soitat hyvällä fiiliksellä vaikka jossain kaikalla. Vähän aiheen ohi...mutt usein hieman huvittaa, ku ihmiset hakee esim. jotain SRV -soundia. Se tuntuu olevan toisille oikeen pakkomielle, ett pitäs löytää ne laitteet, josta tulis ulos Vauhganin soundit. Tostuus on kuiteskin se, ett Vauhgan käytti kaikenmaailman vahvistimia ja purkkeja. Lista on ihan tolkuton. Monet on myyneet hirveellä voitolla noita tubescreamereita pelkästään sen takia, ku ihmiset luulee ett se on "portti" Stevie Rayn soundiin. Eihän siinä laitteessa oo oikeestaa mitään ihmeellistä?! Hyvä efekti, mutt ei se kuulosta yhtään sen enempää Vauhganilta, ku mikään muukaan laite. Eli kyllähän se Vauhganin soundin salaisuus on se, ett äijä vaan soitti niin hiton hyvin;) Juuup! |
Olli S. 12.09.2003 22:28:13 | |
---|
En ole noita pienempiä kokeillut, mutta jonkun verran musiikkiopiston VS265 twinillä soittaneena voin sanoa, että minusta se on hyvä vahvistin. Eniten tykkään särökanavasta, joka on lämminsoundinen. Sopiva esim. Zeppeliinin veivaukseen. Näin siis minun mielestä. Viimeinkin se musiikkinäyte! |