Aihe: Kappaleiden tekemisestä
1 2 3 4 5 610 11 12 13 14
Coldman
30.07.2005 21:52:00
Itse olen aloittelija ja diggaan Children of Bodomii kybäl mut en haluu edes yrittää soittaa sitä koska tiedän että se kuulostaa paskalta. Olen tehnyt biisejä ja sanoituksii ja tehny niistä vähän punkki suuntasii ja helppoja itelle, koska ei oo mitään järkee tehä liian vaikeita biisei, koska se kuulostaa suoraan sanottuna paskalta. Mun mielipide..
Super-Jari
31.07.2005 20:00:38
Itse olen aloittelija ja diggaan Children of Bodomii kybäl mut en haluu edes yrittää soittaa sitä koska tiedän että se kuulostaa paskalta. Olen tehnyt biisejä ja sanoituksii ja tehny niistä vähän punkki suuntasii ja helppoja itelle, koska ei oo mitään järkee tehä liian vaikeita biisei, koska se kuulostaa suoraan sanottuna paskalta. Mun mielipide..

Kyllä ja ei. Jos tekee aina vain sellaisia "varmoja" biisejä niin kehitystä ei varmaan kannata odotella. Minä teen aina liian vaikeita biisejä ja kiroilen sitten treenikämpälää kun en osaa. Muutaman treenikerran jälkeen ne alkaa kulkemaan.
lol apua
Coldman
01.08.2005 09:46:57
Niin vaan laihokin sanoi että se oli nuorempana soittanut liian nopeita sooloja ja se ois kuullostanut paremmalta jos ois soittanut hitaampia...Ja en lähtis vielä kokeilemaan bodomii kun en oo soittanut sähkistä kun vasta vähän alle vuoden..
Super-Jari
02.08.2005 04:53:09
Niin vaan laihokin sanoi että se oli nuorempana soittanut liian nopeita sooloja ja se ois kuullostanut paremmalta jos ois soittanut hitaampia...Ja en lähtis vielä kokeilemaan bodomii kun en oo soittanut sähkistä kun vasta vähän alle vuoden..

Bodom on kuitenkin ehkä vähän liikaa jo :)
Omaa rimaa vähän korkeammalle aina niin säilyy mielenkiinto kun kaikki ei mene rutiinilla.
Mr_Brightside
01.09.2005 10:52:50