Aihe: Ammattitauti?
1
Hornanturska
30.08.2003 12:46:30 (muokattu 30.08.2003 12:47:38)
Joku fuckin kanglio(canglio?) en mä tiedä miten se kirjoitetaan. Elikkä se on jonkin sortin "limapussi" joka tulee liian kovasta rasituksesta. Lähtee kun lääkäri imee jollain neulalla ne nesteet pois, mutta uusiutuminen on todennäköistä. Joku tietää varmaan tarkemmin. Voihan se olla jokin muukin mutta tuo on kai todennäköisin. Mulla meinasi tulla kesällä tuo mutta annoin levätä niin lähti pois itsekseen.
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
LaXu
30.08.2003 13:13:49
Ganglion cyst se kai oli englanniksi. Minullakin taitaa olla vasemmassa ranteessa joku tuollainen, tosin käden takana. Ei ole tosin mitenkään iso eikä haittaa soittamista mitenkään, mutta esim. punnertaessa tai jotain työntäessä sattuu. Tainnut olla jo useamman vuoden, mutta en ole vaivautunut sitä mitenkään hoidattamaan.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Keke Urlaub
30.08.2003 13:17:15

En itse usko että se on hermosolmun kysta (ganglion cyst) koska ne ovat oletettavasti aika pinnallisia ja sellaisia pehmeitä, kun taas minulla tuo kyhmy on tuolla syvemmällä eikä sitä päältä päin näy kuin pienenä kuhmuntapaisena (halk. noin 1cm).
Happy with what you have to be happy with.
Spiridon
30.08.2003 17:40:31
Ganglion carpi on minulla molemmissa ranteissa, eli siis tällä ei kämmenpuolella on ranteessa tuollainen nestepussi. Punnertaa en näillä ranteilla voi, muuten kuin nyrkeillä.

Imetty moneen kertaan tuloksetta ja leikattukin toinen ranne kerran, mutta siitäkään ei ollut apua.

Vittumainenhan toi on, mutta ainakaan omalla kohdalla en sille mitään voi tehdä.

Saattaa lähteä itekseen pois (serkulla lähti)
Antti1
30.08.2003 17:57:26
Ganglion carpi on minulla molemmissa ranteissa, eli siis tällä ei kämmenpuolella on ranteessa tuollainen nestepussi. Punnertaa en näillä ranteilla voi, muuten kuin nyrkeillä.

Imetty moneen kertaan tuloksetta ja leikattukin toinen ranne kerran, mutta siitäkään ei ollut apua.

Vittumainenhan toi on, mutta ainakaan omalla kohdalla en sille mitään voi tehdä.

Saattaa lähteä itekseen pois (serkulla lähti)

Mun muijaystävän äidille tuli ennen aina noita, sillä leikattiin niitä kolmekin kertaa, eivätkä lähteneet pois. Sitten sen yks sellanen "poppamies"-kaveri (sillä oli joku hieno ammattinimikekin, en vaan muista mikä) antoi sille jotain ihme luontaistuotejuttuja ja sen jälkeen ei oo mokomia patteja käsissä näkynyt. Eli luontaistuotekauppaan mars.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
KooAa
30.08.2003 19:32:15
Eli luontaistuotekauppaan mars.

Alko ?
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Slipknotisti
01.09.2003 19:26:10
Vai muillaki on semmosia... Mä luulin et oon vaa joskus telonu sen pöhnäs tai jotai... Vois kyl hankkii siihe jotai, se on just vittumaine ku taittaa rantee ulospäin 90astee kulmaa ja työntää jotai nii on nii perkelee kipee jonki aikaa. Ja nousee se patti.
lare
04.09.2003 23:14:01
juu sama homma mullakin...tosi ärsyttävä....ollu melkee vuoden, eikä oikee mitää kunnolista hoitoo ooo. Skitan soitto kyl menee jees, mut muuten reenaaminen salilla ei oikee onnistu...=/
Sähkörummut on kivat lelut
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)