Aihe: Pitkät topicit..
1
aust
30.08.2003 02:20:23
Onko täällä muita jotka eivät mielellään avaa yli kolmen sivun topicceja? Meikä ei aina jaksa vaikka olis mielenkiintoinen otsikkokin. Mulla on nyt kyllä joku ongelma.
~If you want to see Ron Dennis, play tennis~
saturnzreturn
30.08.2003 02:49:23
pikemminkin tämän topicin avaaminen oli arveluttavaa koska kukaan ei ollut vastannut siihen
ei naiset käy paskalla
SRV
30.08.2003 02:55:09
pikemminkin tämän topicin avaaminen oli arveluttavaa koska kukaan ei ollut vastannut siihen

Ehkä tähän ei ole vastattu siksi, ettei tästä tulisi kolmen sivun mittaista ja aust:lla olisi edelleen mahdollisuus avata tämä topic. Kunhan päättelin. Itsekään en tosin pidä pitkistä topikeista, joten älkää vastatko tähän.
I will not follow where the path may lead, but I will go where there is no path, and I will leave a trail.
Jani The Rock
30.08.2003 10:36:07

Eli: Onko mielenkiintoiset keskustelut pahasta?

Eivät todellakaan. Kun itse vastaan pitempään topicciin, sanotaan nyt vaikka yli kolmesivuiseen sitten, niin en kuitenkaan välttämättä jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi (varsinkaan jos on kyse gallup-tyyppisestä jutusta) - paitsi jos kyseessä on joku hyvin kiinnostava ja läheinen aihe. Sen verran kuitenkin katson, että tarkistan viimeiseltä sivulta onko homma mennyt off-topic -paskanjauhannaksi ja hohotteluksi. Ja jos on, niin homma jääköön sikseen.
I was born in Texas and Oklahoma too...
Bonham
30.08.2003 10:36:26
Tämä on ongelma, paha niitä on kokonaan lukea. Jos tulee todella hyvää tavaraa, kannattaa se heittää jossain vaiheessa uudeksi keskusteluksi. Varsinkin kun usein ne kuitenkin lipastavat hieman uusille urille.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Kitaranraiskaaja
30.08.2003 10:52:55

Onko täällä muita jotka eivät mielellään avaa yli kolmen sivun topicceja? Meikä ei aina jaksa vaikka olis mielenkiintoinen otsikkokin. Mulla on nyt kyllä joku ongelma.

No jos on jo ekasta sivusta asti seurannut keskustelua, niin kyllä sitä sitten jaksaa seurata, mutta jos huomaan jonkun keskustelun vasta kun siinä on jo 6 sivua, niin en välttämättä jaksa ruveta sitä seuraamaan. Paitsi jos on erittäin mielenkiintoinen juttu.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Uudet kotisivut valmistuivat 1.8.!
Snowblind
30.08.2003 15:08:21

No jos on jo ekasta sivusta asti seurannut keskustelua, niin kyllä sitä sitten jaksaa seurata, mutta jos huomaan jonkun keskustelun vasta kun siinä on jo 6 sivua, niin en välttämättä jaksa ruveta sitä seuraamaan. Paitsi jos on erittäin mielenkiintoinen juttu.

Niinkuin off-topic topic :)
Siinä olisi lukemista kun kaikki sivut lukisi.
Siinä melkein 800:n sivun lukemisessa voisi helposti mennä (mielen)terveys.
Joo
Ulle
01.09.2003 13:27:55

Näin se menee
vantage
01.09.2003 14:01:49

No jos on mielenkiintoinen aihe niin mikä ettei
Heavy Metal Is The Law
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)