Turder 10.03.2006 15:30:55 | |
---|
There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |
Kassu 10.03.2006 15:57:11 | |
---|
|
NHR 10.03.2006 16:21:51 | |
---|
Mä en ole jaksanut koko sarjaa ekan jakson jälkeen kunnolla seurata, vaikka oon tavallaan oikein yrittänytkin melkein joka kerta. Liian hidastempoiselta tuntuu, varsinkin kun melkein tietää, että mikään arvoitus ei kuitenkaan selviä vielä moneen vuoteen, vaikka uusia tulee koko ajan. Hankin sitten vaikka joskus ne DVD:t ja katon koko pasnan kerralla. Ehkä. Ehkä en. Subin sarjamaratonit ovat sitten vissiin pilanneet meikäläisenkin keskittymiskyvyn... "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Quark 10.03.2006 18:15:48 (muokattu 10.03.2006 18:27:20) | |
---|
They lock me in the cellar and feed me pins! |
Jag 10.03.2006 22:08:23 | |
---|
En ole tunteita enemmän herättävämpää sarjaa koskaan nähnyt. Siis meinaan esim. tätä keskustelua. Toiset ovat aivan kiihkouskovaisten tapaan puolustamassa sarjan hienoutta ja toiset etsii pienintäkin epäkohtaa sarjasta, jota pääsisi sitten haukkumaan. SE ON SARJA. Yleensä sarjoista puhuttessa tulee vaan kommentteja tyyliin "en tykkää" "tai ihan ok sarja ja tulee seurattua" Mutta tämä sarjan katsojissa on lähinnä kaksi ääripäätä jotka sotivat toisiaan vastaan. Ei kait siinä mitään pahaa ole. Sarjahan on erittäin onnistunut kun se herättää suurta mielenkiintoa. Niin ja itse kuulun niihin, jotka pitävätä tätä kaikkien aikojen parhaimpana tv-sarjana :D Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
Jkob 10.03.2006 22:49:26 | |
---|
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
Guitaristi 10.03.2006 22:56:04 | |
---|
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
greshgurt 10.03.2006 23:17:10 | |
---|
MacGyverista puheenollen.. liekö wanha mutta : http://content.ytmnd.com/content/e/ ... 5082697311108e494120b5665f0412d.gif Hohoohooo! Minäki ns. repesin. Niinku ns. pilvipeitteetkin tekee. Hohooo olipa hauska tuo juttu. Ei hitto höhö. Haluaisin MacGyverin dvd:nä. Tai ne jaksot, kaikki. Ja Lostin kanssa. Ja Lost varmaan siksi herätttäää huomiota ns. puoleen jos ts. toiseenkin, koska sarja on niinsanotusti suosittu. Eli paljon faneja ja niitä vastafaneja. Itsekin olen monessa asiassa vasta-fari, mutta sillon kun nappaa niin ei voi olla. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Hannu H. 10.03.2006 23:22:54 | |
---|
Sarjahan on erittäin onnistunut kun se herättää suurta mielenkiintoa. Jep. Fanit kattoo, koska se on hyvä ja hakkujat kattoo, jotta voivat haukkua sitä viimeisintäkin jaksoa! =) |
punk s blood 12.03.2006 03:25:22 | |
---|
Jep. Fanit kattoo, koska se on hyvä ja hakkujat kattoo, jotta voivat haukkua sitä viimeisintäkin jaksoa! =) Ei ei. Ensinnäkään koko sarjaa en katsoisi ilman älytöntä mainontaa ja ennakkokohua. Toiseksi sarja on ihan ok seurattava (tosin edellisen jakson turhuudet poislukien). Kuten joku sanoi mieluummin tätä katsoo kuin turpaan ottaa. Mutta ei tuossa oikeasti mitään äärimmäisen ainutlaatuista tai nerokasta ole. Tuollasta amerikkalaista teinihuttua. Ja ei millään oikeasti hyvällä sarjalla ole vara heittää väliin edellisen jakson kaltaista turhuutta... |
Tuollasta amerikkalaista teinihuttua. En minä oikein osaisi Lostia teinihuttuun yhdistää. Eikös sitä teinihuttua ennemminkin edusta nämä O.C ja Summerville sun muut huonot? Miten Lostilla on muka mitään tekemistä noiden sarjojen kanssa? En kyllä jaksa uskoa että kovinkaan moni ns. oikea teini (mitä sillä nyt sitten tarkoitetaan, tiedän kyllä mitä itse tarkoitan) jaksaisi Lostia edes seurata. Perustelelut kiinnostamattomuudelle olisivat varmaan jotain tyyliin "Se Lost on ihan tylsä, ei tapahdu paljon mitään" tai "Eihän niillä ole siellä edes mitään bileitä, vaikka on rantaa vaikka kuinka paljon. Eivät edes surffaa?!?!". Eikä Lostissa ole edes ketään erityisen pakko-seksikästä hahmoa, ellei tätä ilmeisesti Evangeline Lilly -nimistä näyttelijää oteta huomioon. En tiedä millaisia säväreitä Sawyer naisille aiheuttaa, sillä en ole nainen. Päärooli-Jackin seksikkyyttä taatusti uhmaa hänen melkein kimeä äänensä. 24 on enemmänkin teinihuttua, siinähän räiskitään koko ajan ja puhutaan matalalla, karskilla äänellä. Shieldikin on, siinähän ollaan koko ajan niin pahiksia ja cooleja. Lost ei mielestäni ole, niinkuin ei ollut Twin Peaksikään, vaikka varmaan jotkut goottitytöt sitäkin jaksoivat superfanittaa. Meitsi myös diggaa noiden henkilöhahmojen tarinoiden valaisusta. Kiva kun kamerat käyvät välillä vähän muuallakin kuin viidakon toisella laidalla. Etenkin tuo viime jakson DriveShaft-tarina oli oikein mielenkiintoinen. You all everybody!! Jotenkin niin hauskan ylivedetty mutta silti uskottava ja koskettavakin tarina liitttyi Charlien ongelmiin. Liam, Liam... missäs olen kuullut tuon aikaisemminkin? lol Muutenkin tuo Charlie on hobitti-naamoineen aika hassu hahmo. Locke on äärettömän mielenkiintoinen hahmo, kiitos lähinnä hänen isällisten neuvojensa. Näin varsinkin, kun miettii hänen taustaansa. "Don't you tell me what I can't do!". Hän on kyllä saarella täysin omassa elementissään, taitaa olla tuo onnettomuus parasta mitä hänelle on ikinä tapahtunut. Näkisivätpä pian jotkut muutkin hänen laillaan saaren kauneuden, niin ehkä saisivat osan Locken viisaudesta. No tää nyt meni tälläseksi. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Kimmo72 12.03.2006 12:21:46 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MV 12.03.2006 12:35:44 | |
---|
Eikö olekkin muuten Oasiksen Bring it on downista väännetty tuo "You all everybody"? "moi elwööd, jos oisit naien niiin haluisin panna sua!" -Juzzu |
Jag 12.03.2006 15:49:26 | |
---|
Kuten joku sanoi mieluummin tätä katsoo kuin turpaan ottaa. Mutta ei tuossa oikeasti mitään äärimmäisen ainutlaatuista tai nerokasta ole. Tuollasta amerikkalaista teinihuttua. Ja ei millään oikeasti hyvällä sarjalla ole vara heittää väliin edellisen jakson kaltaista turhuutta... se sarja vautuu hiljalleen. Joskus jakson jälkeen viimeistään tiedätte, mitä kaikkea käsikirjoittajat ovat saaneet siihen sisällytettyä. Jag: mielipiteesi on väärä
kuuluu." - P.Walli
|
aivokuolio 12.03.2006 16:17:25 | |
---|
Häh? Mitä tää nyt tarkottaa? Charlien bändi? 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Jag 12.03.2006 16:38:13 | |
---|
Charlien bändi? juuri se Jag: mielipiteesi on väärä
kuuluu." - P.Walli
|
MrHands 12.03.2006 17:07:01 | |
---|
"Eihän niillä ole siellä edes mitään bileitä, vaikka on rantaa vaikka kuinka paljon. Eivät edes surffaa?!?!" Ei helvetti! Bonus! |
Kimmo72 12.03.2006 21:14:45 | |
---|
Charlien bändi? Nii mut niinku.. öö.. äh. Olkoot. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
riimu 12.03.2006 21:39:40 (muokattu 12.03.2006 21:39:49) | |
---|
Eikö olekkin muuten Oasiksen Bring it on downista väännetty tuo "You all everybody"? Itsellä kävi sama kans mielessä. Eikä olis varmaan mikään sattuma kun Manchester ja Liam muutenkin kuvioissa sarjassa. :P Let us go in; The fog is rising. |
Synnyttäjä 13.03.2006 12:06:57 | |
---|
No noista hahmoista ehkä just se Locke vai mikäs sen ex-pyörätuolijäbän nimi nyt olikaan. Jätkä tuntuu olevan saarella ihan omassa elementissään. Siis hei. Yksi jakso on tullut missattua, eli mikä tuo pyörätuolijuttu on? Onko tämä Locke näytetty joissain takautumissa pyörätuolissa, vai? Mikä sillä oli? Miksei sillä ole sitä enää? Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |