Mulla on ollut" made in canada"kotelot,suomesta ostettu, maksoi silloin-98 1700mk, thomannin hinta on puolet tuosta. kokemusta on myös Thomannin pussisarjasta, ovat paremmat kuin kotelot, hinta on n.70 euroa. |
anzelmosm 14.03.2006 12:08:18 | |
---|
Mites oot tehny nuo pehmusteet? Ite oon heittäny keissien pohjalle vaahtomuovipatjan käikäleet. Ei muuta ku just jotai pehmeetä matskua telttapatja/ohut superlooni/joku tosihieno mähöpäällyste ja liimalla vaan kiinni ja jos tuntuu ettei uskalla mennä liimailemaan niin aina on mahdollisuus nykästä liimattavat sellaset tarrajutskat pehmusteeseen sekä koteloon jolla se pehmuste matkustaa sielä mukana sit ja jos alkaa ahistaan niin on helppo irrottaa.. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
J.Newkid 14.03.2006 12:56:47 | |
---|
Onneks mulla on käytössä Flight caset tolle mun setille. Harmittaa, kun pelkkä basaricasekaan ei mahdu mitenkään farmarin sisään. Aina täytyy olla paku, jos lähtis keisien kanssa matkaan. hoho, Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Alpha 14.03.2006 13:15:23 | |
---|
|
HCW 14.03.2006 16:50:30 (muokattu 14.03.2006 16:50:54) | |
---|
Mulla on hardcasea ja rockbagin-säkkejä. Kummassakin on ne hyvät puolensa. Aika paljon tulee käytettyä pusseja mutta pelleille pidän tuota hardcasea aina mukana. Kovat keissit on monessa suhteessa parempi investointi. Tosin tyyris sellainen, alkuun kun saa varata sitä rahaa 500-800 euron välistä. "Joskus luulen osaavani soittaa" |
ultra 14.03.2006 22:38:18 | |
---|
Onneks mulla on käytössä Flight caset tolle mun setille. Harmittaa, kun pelkkä basaricasekaan ei mahdu mitenkään farmarin sisään. Aina täytyy olla paku, jos lähtis keisien kanssa matkaan. hoho, Mulla on pehmeet pussit henkilöautoreissuille ja sitten flight caset oikeille keikoille. En kyllä päästäis kaiken maailman urpoja heittelemään soittimiani bussin perään joissain hardcaseissa. Flightcaset on sitten jo ihan eri juttu.. |
Davos 14.03.2006 23:03:02 | |
---|
Mulla on pehmeet pussit henkilöautoreissuille ja sitten flight caset oikeille keikoille. En kyllä päästäis kaiken maailman urpoja heittelemään soittimiani bussin perään joissain hardcaseissa. Flightcaset on sitten jo ihan eri juttu.. Ja flightcaseilla on hintaa? |
ultra 14.03.2006 23:08:28 | |
---|
Ja flightcaseilla on hintaa? Viis lootaa maksoi jokunen vuosi sitten teettäessäni muistaakseni 1200-1300€. Hintaa on, mutta onhan hintaa rummuillakin.. |
Davos 14.03.2006 23:09:12 | |
---|
Niin on. Ja Flightcaset taitaa kyllä säilyä lopun elämän. |
Mikael 14.03.2006 23:36:06 | |
---|
Mulle tuli just Gewa SPS -pussukat ja ne vaikuttaa oikein mainioilta. Siitä mistä aita on matalin... |