e r s k i 10.03.2006 17:00:30 | |
---|
Aika usein tullu roudauskeissejä korjailtua jesarilla. |
Pänkäle 10.03.2006 17:11:47 | |
---|
Lattiaan lyöty jatsari pysyy kasassa lähinnä it:n voimalla ja pyhällä hengellä. Everything louder than everything else. |
timppa67 10.03.2006 17:19:31 | |
---|
Jesaria kun tällää puhjenneeseen haalarin punttiin ja viimeistelee kuuma-ilmapuhaltimella, niin aikaansaa konepesun kestävän ja eheän työvaatteen. Menetelmä toiminee myös farmari-asusteissa... Jeesusteipillä myös mikrofoni, ym. piuhat muuttuvat hauskan nahkeiksi, kun niitä onnistuneen lava-aktin jälkeen niputtelee. Ilmastointiteippi on oivallinen materiaali, kunhan muistaa pitää sen riittävän kaukana soittovälineistä. Että näin... The King is gone but he´s not forgotten.. |
vapauskauppias 10.03.2006 17:44:22 | |
---|
Jesse on elämän voima. Jos sinulta hajoaa pöydästä jalka, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. Jos sinulta hajoaa rummustasi kalvo, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. Jos sinulta hajoaa rummustasi runko, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. Jos sinulta hajoaa sydän, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. Jos sinulta hajoaa pää, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. Jos sinulta katkeaa jalka, voit kätevästi korjata tämän jeesusteipillä. En usko, että minun tarvitsee enää jatkaa, sillä lista on loputon. |
tolppa-apina 10.03.2006 19:03:16 | |
---|
Jesseteippi on rumaa, muusikot ovat rumia. Aikojen alussa kun Aatami viikunan alla aurinkoisena päivänä paukutti mahaansa kepeillä ja näki sinisen lammen yläpuolella hopeisena hohtavan teippirullan leijuvan, hän tiesi että tämä on tarkoitettu tapahtuvan. Mahassa ärsyttävä kuoppa (jota nykyään kutsutaan navaksi) sai viimein peitteen, eikä kepit enää ikinä jäänyt napaan jumiin keräten 13kiloa painavan napanöyhtäpaakun mukaansa. Kerran teipattiin kaksi pulloa viskiä juonut sammunut ystävämme sänkyyn kahdella jesarirullalla. Ongelma tuli kun kaveri rupesi oksentamaan ja meinasi tukehtua eilisiin ruokiinsa. Kaveri makasi mahallaan sängyllä ja myö poikien kanssa revittiin paniikissa 150metriä teippiä pois hänen ympäriltään. Nykyään käytän hesusta vain jos rummut vaativat. Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. |
Henga 10.03.2006 19:13:56 | |
---|
Oiskohan tällasen 28-vuotiaan rokun jälkkä putkareissu? Ois. |
NKVD 11.03.2006 00:10:06 | |
---|
Jeesusteippi? No se käy joka jeesuksen paikkaan... |
HeavyMachinery 11.03.2006 00:22:31 | |
---|
Jeesusteippi? No se käy joka jeesuksen paikkaan... Ei Vaan jos sitä olisi ollut silloin kun jeesus ristiinnaulittiin ei sitä olisi naulattu vaan vedetty jessellä ristiin..... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Pieni rumpalipoika 11.03.2006 00:34:55 | |
---|
Ei Vaan jos sitä olisi ollut silloin kun jeesus ristiinnaulittiin ei sitä olisi naulattu vaan vedetty jessellä ristiin..... Niin. Sehän liittyy suoraan tähän kärsimysnäytelmään. Eli Jeesus torpattiin nauloilla ja me muut tarvittaessa kiinnitetään sitten teipillä. Se nimitulkinta, jonka mukaan teippi olisi saanut nimensä ihmetekojen kautta, on vääräuskoisten propagandaa! Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
NiB 11.03.2006 03:29:49 | |
---|
Niin, jesarilla on korjattu hagströmin kaapin elementtien johdotukset, halkeillut kaks kerroksinen basarikalvo, dempattu kalvoja, korjattu piuhoja... Lista on loputon =) -Shut the F*ck Up!- |
Hulfok 11.03.2006 09:21:18 | |
---|
Ja eilisessä Hollow Man lehvassa korjattiin jumalaton haava jesarilla:D |
Pieni rumpalipoika 11.03.2006 10:54:39 | |
---|
Ja eilisessä Hollow Man lehvassa korjattiin jumalaton haava jesarilla:D Eiks se ollu K-15? Missä on vanhempien vastuu?Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Jemo 11.03.2006 11:05:11 | |
---|
Oon tehnyt useita miekkoja jesarilla. Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Hulfok 11.03.2006 12:18:51 | |
---|
Eiks se ollu K-15? Missä on vanhempien vastuu?Hoho. Mä oon viistoista... |
savopie 11.03.2006 21:35:58 | |
---|
Mä oon viistoista... Ilimotuksessa, jossa etsitään rumpuopettajaa esiinnyt 14-vuotiaana. jessellä korjattiin tosiaan komia haava eilen siinä leffassa :D roisto PERKELEE!!! |
Ilimotuksessa, jossa etsitään rumpuopettajaa esiinnyt 14-vuotiaana. jessellä korjattiin tosiaan komia haava eilen siinä leffassa :D Siitä on jo jonkin aikaa... Oon täyttäny jo 15 toim. huom. |
ddrum54 12.03.2006 12:51:04 | |
---|
Siitä on jo jonkin aikaa... Oon täyttäny jo 15 toim. huom. Haluatko kenties yhden Rieseneistäni? 2`n 4 |
Alpha 12.03.2006 12:55:34 | |
---|
Jeesusteippi, tuo joka tilanteen ja ongelman ratkaisu, niin vahvaa että pitää vaikka Jeesuksen ristillä... Tuolla on tullu korjattua lähes kaikkea mahdollista ja välillä mahdotontakin... |
Jordan 12.03.2006 17:54:08 (muokattu 12.03.2006 18:03:58) | |
---|
Tän ois voinu kyl laittaa tonne turhuus palstalle... Totta, mutta ajattelin, että voisi laittaa kaikkea rumpuaiheisia jesarikokeiluja tänne. Mutta tarkemmin ajateltuna se olisi varmaankin ollut viisaampaa. EDIT: niin ja ettei offtopiciksi mene niin on sillä tullu paikattua kalvojen reikiä, dempattua, korjattua kirottuja milleniumin telineitä, joita en onneksi itse omista... Ja näin kerran kun eräs rumpali, jolla oli sangen suuri setti, oli iskeny symbaaleihinsa jesaria ja talouspaperia sillä tavalla,että ne eivät soineet kuin sekunnin murto-osan. Järkytyin tästä aikalailla, varsinkin kuin hänen rumpunsakin (taman tuplasetti!) oli työnnetty täyteen vaahtomuovia. siis kaikki rummut (virveliä lukuunottamatta)! Muhvejakin olen nähnyt jonkun tehneen jesarista. Tein itselleni kapulaholderin haikka standiin, vain ja ainoastaan hesus teipistä. Hyvin wörkkii. Sattuisiko olemaan kuvaa? Olisi mielenkiintoista nähdä... |
Mr. Morrow 12.03.2006 20:51:27 | |
---|
Haluatko kenties yhden Rieseneistäni? Joutu nauraan..!!!!! + kirjattu!! =) So not! |