Bacchus 29.08.2003 16:16:02 | |
---|
Ollaan kaikki erilaisia erilaisuuden tähden!! Eikö se vasta olekin, hmm, tavallista? Siskoni (kaikki kolme) saavat olla sellaisia kun haluavat. Ihan mukavia ja fiksujahan nuo ovat, vaikka ihmettelenkin sitä, koska itse olen usein aika paskiainen. Toisaalta olen kyllä hyvin iloinen siitä, että kukaan heistä ei ole tälläinen "massateini", vaikka vanhin pukeutuukin vähän sinnepäin. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
En muuten oo! No olit tai et, mut onksillä kauheesti välii jos sun sisko on 11 v. siis mun sisko on saman ikänen ja kuuntelee just kaikkee radiopaskaa ja se häiritsi mua vitusti, mut lopulta tajusin et ei se kuulu mulle mitä se tekee. Mieti mielummin et onks sul parempaa tekemistä ku et mitä sun pikkusiskos puuhailee. waldemarx |
kaljaah 29.08.2003 17:06:31 | |
---|
Onneksi minulla ei ole isoveljeä/-siskoa, joka yrittää aivopestä minua kuuntelemaan jotain Deep Purplea tahi Elvistä. Ei sinänsä, Deep Purplen ja Elviksen musiikki on pieninä annoksina hyvinkin kuunneltavaa. (Massateini 7 %) |
Reno. 29.08.2003 17:17:51 | |
---|
Mun siskot on aika ujoja, eikä ole taipuvaisuutta massateiniyteen, ehkä toisella ulkonäön (ja meikkien) puolesta. Vanhemmalla oli kaverit käymässä, ja yks niistä on kauheen kova mimmi kun se kuuntelee jotain Stratovariusta.. Ujo, tunnollinen, koulussa menestyvä ja "harmaa" siskoni laitto sitten taustalle ihan normaalisti Extolia (progedeathia) kun olin lainannut levyn. Kaveri siihen: -en ois susta kyllä Mia ikinä uskonu että tällasta kuuntelet! sleeping nightingale hidden deep in its blossom |
leather rebel 29.08.2003 18:13:08 | |
---|
Mun pikkubroidi kuuntelee W.A.S.P.ia, Judas Priestiä ja Iron Maidenia. Mä oon kouluttanu sen aika hyvin. |
Bacchus 30.08.2003 20:40:53 | |
---|
Mun pikkubroidi kuuntelee W.A.S.P.ia, Judas Priestiä ja Iron Maidenia. Mä oon kouluttanu sen aika hyvin. No enpä tiedä.;) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
1960-1980 30.08.2003 20:59:45 | |
---|
Mun pikkubroidi kuuntelee W.A.S.P.ia, Judas Priestiä ja Iron Maidenia. Mä oon kouluttanu sen aika hyvin. No jos ahdasmielinen massateini on tavoitteesi niin oikeilla jäljillä olet ;) |
waukku 30.08.2003 21:11:04 | |
---|
te kaikki olette massateinejä.ei se mitään niin olen minäkin. lahjattomat harjoittelee! |
Skebaholikko 31.08.2003 00:23:16 | |
---|
Ja kyllä seura vaikuttaa paljon. Esim. koulukavereilla ja heidän myötään kouluympäristöllä on varsin merkittävä vaikutus. Pikkuveli on lukiossa, jossa pitää olla massateini (trendikäs yms.) ollakseen suosittu. Saman koin käydesssäni aikanaan viereistä yläastetta. Olin koulukiusattu koska en ollut massateini. Kuuntelin väärää musiikkia, tulin toimeen opettajien kanssa, ja muutamia pidin jopa esimerkillisinä kasvattajina. Se ei sopinut suositun pojan profiiliin. Tämän lisäksi kuulin jatkuvasti, kuinka tuo on se "musiikkityyppi". Kummaksuin heti yläasteen alettua miksi koulun lahjakkaita soittajia (pianistityttöjä jne.) kiusattiin heidän taitojensa vuoksi, mutta koulun suosituimpien jätkien oli pakko perustaa punkbändi, josta oli lahjakkuus kaukana. He olivat kovia poikia kun koulun illanvietossa vetivät hirveät perseet ennen keikkaa, ja oksentelivat sitten lavalla. Se oli tyttöjen mielestä cool, opettajien ja minun mielestä ei. Toisinaan tuntui hetken siltä, että olisi tahtonut kuulua tuohon porukkaan, olla yksi heistä suosituista. Mutta sitten musiikki vei minut (josta kiitos yläasteen musiikinopettajalleni), ja muutin heti yläasteelta päästyäni pois kotoa. Musiikkilukioon. Siellä sai olla erilainen. Sai kuunnella erilaista musiikkia, sai pukeutua kirpputorivaatteisiin jos tahtoi. Painoindeksi sai olla yli 18, ja rasvaprosentin ei tarvinut olla promillelukema. Sen lisäksi että sain lukiosta kasapäin ystäviä, "ämmän paperit" ja uutta potkua musiikinopiskeluun, saan olla onnellinen, että en sortunut tähän massateiniyteen silloin yläasteella. Jos sen olisin tehnyt, olisin käynyt saman lukion missä pikkuveljeni nyt opiskelee. Olisin luultavasti automekaanikko, enkä olisi ikinä saavuttanut unelmiani. Nyt opiskelen yliopistossa sitä mitä olen aina halunnutkin, ja olen äärimmäisen onnellinen. Mutta aina tulen muistamaan nuo yläasteajat - opetuksena. Mietin, että miksi halusin olla suosittu. Miksi edes mietin muuttumista joksikin mikä en oikeasti ole. Nyt surulla seuraan pikkuveljeni luisumista tuon harmaan massan uumeniin. Toivon vain, kuten joku totesikin, että eivät he voi kuunnella tuota paskaa loputtomiin. Toivottavasti he eivät myöskään voi upota liian syvälle teiniyden suohon, että olisi ylivoimaista päästä takaisin pinnalle. Tämän kirjoituksen tarkoituksena ei ole loukata automekaanikkoja. AAMEN, Brother, tästä hyvästä lähtee vähintäänkin kolme plussaa. Enpä veljiä/siskoja omaa, mutta kolahti tämä teksti aika perkeleen kovaa. Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä. |
Saami 31.08.2003 02:16:12 | |
---|
AAMEN, Brother, tästä hyvästä lähtee vähintäänkin kolme plussaa. Enpä veljiä/siskoja omaa, mutta kolahti tämä teksti aika perkeleen kovaa. Kuten Manowar asian ilmaisee: Brothers everywhere! |
Mimi 31.08.2003 14:12:17 | |
---|
Sinänsä olen sitä mieltä että kukatahansa saa kuunnella mitätahansa, oma on asiansa, mutta kun alkaa olla korvanjuuressa näitä tämmösiä 10 vuotiaita siskon/veljen tyttöjä jotka ruikuttaa koko ajan että on pakko saada pikkugeen levy, saanhan tilata sen jostain jookojookojookopliis!!! niin siinä vaiheessa alkaa jo savu nousta korvista... Ei sinänsä mitään vikaa, mutta kun se pikkugee pitäis saada sen takia kun kaikilla muillakin kavereilla on se ja kun sillä on NIIN hyviä biisejä, joista tää tyyppi ei oo kuitenkaan kullu ku yks ja puoli veisua.... JA sit ku se on vielä NIIN ihqu ja söpö ja ludeliini se pikkugee.... Käyh sanon minä.... per aspera ad astra |
Souleye 31.08.2003 14:50:48 | |
---|
Juu... Mulla yritti varmasti joskus isoveli käännyttää mua kuunteleen reggaeta... tuloksena aloin suorastaan vihaamaan Bob Marleytä. No nyt kylläkin diggailen aika paljo reggaeta. Mutta eiköhän ihmisillä ole oikeus olla erilainen ja siinä suhteessa myös oikeus olla samanlainen :D "free your mind and ass will follow" |
st.Helena 01.09.2003 20:44:17 | |
---|
Mielenkiintoinen ilmiö tämä " pikku- G. ", nimittäin meinaan sitä vaan, että yleensähän sitä ollaan ihan kuumana kun tulee jotain tik takkeja ja muita teinityttö juttuja, mutta kun tulee tämä pikku- G. sitä jaksetaan täällä morkata ihan kyllästymiseen asti. Onko rock- äijjelöt ihan mustasukka, kun nuori kolli on vienyt tytöt?!... Onhan se kyllä niin, että se pikku- G. on todellakin kamala, mutta niin on kyllä monet teini- tyttö hömpänpömppä- katuuskottava- rock'n'roll- virityksetkin. |
PekkaRii 01.09.2003 23:43:43 | |
---|
mutta kun tulee tämä pikku- G. sitä jaksetaan täällä morkata ihan kyllästymiseen asti. Onko rock- äijjelöt ihan mustasukka, kun nuori kolli on vienyt tytöt?! Joo. Pitää olla maha tai selkäranka näkyy |
Paddle 29.10.2003 19:33:46 (muokattu 29.10.2003 19:45:38) | |
---|
|
Jabbe 29.10.2003 20:06:22 | |
---|
Kattokaapa sama linkki uudestaan, en ole yllättynyt :) On hieno homma, on. Edit: Lisään vielä tämän http://www.ii2.org/user.php?nick=mcpoly Hirviän kiva kun se yrittää soittaa kitaraakin tuolla yhessä kuvassa, ei siis ehkä täysin turha muusikko. Jeah, hyvä muusikko on juu. Ja tuo levytyssopparihomma tosiaan meinaa, että tässä on meillä seuraava Pikku-G. Jotenkin musta tuntuu et tästä tulee vielä juttua... sinänsäkin mielenkiintoinen juttu, koska kyseessä on kaverin pikkusisko. :) Mielenkiintoista seurata tuotakin uraa, mitä popmaailma tällekin lupaavalle nuorelle artistille vielä tekee jne. Saa nähdä tuleeko samanlaista dissausta kuin Pikku-G:tä kohtaan. Niin ja Pikku-G on muuten nykyään ainakin meillä aika huvittava juttu fyssantunneilla. ;) Mitä hittoa tän threadin alkupäälle on muuten tapahtunut? Miksi mun viesti on ensimmäisenä?? Joku bugi kai..? |
Paddle 29.10.2003 20:32:01 | |
---|
Jeah, hyvä muusikko on juu. Ja tuo levytyssopparihomma tosiaan meinaa, että tässä on meillä seuraava Pikku-G. Jotenkin musta tuntuu et tästä tulee vielä juttua... sinänsäkin mielenkiintoinen juttu, koska kyseessä on kaverin pikkusisko. :) Mielenkiintoista seurata tuotakin uraa, mitä popmaailma tällekin lupaavalle nuorelle artistille vielä tekee jne. Saa nähdä tuleeko samanlaista dissausta kuin Pikku-G:tä kohtaan. Aiemmin päivällä irkkaillessani huomasin myös yhden puolitutun olevan Mc Pölyn kaveri, Mc Pöly on siis niinq periaatteessa meikän kaverinkaverinkaveri :) |
Jabbe 29.10.2003 20:43:10 | |
---|
Aiemmin päivällä irkkaillessani huomasin myös yhden puolitutun olevan Mc Pölyn kaveri, Mc Pöly on siis niinq periaatteessa meikän kaverinkaverinkaveri :) No siinä tapauksessahan sä olet mun kaverin pikkusiskon kaverin kaverin kaveri, eikö? On se maailma pieni... :D |
JeeVes 29.10.2003 20:47:30 | |
---|
Ujo, tunnollinen, koulussa menestyvä ja "harmaa" siskoni laitto sitten taustalle ihan normaalisti Extolia (progedeathia) kun olin lainannut levyn. Kaveri siihen: -en ois susta kyllä Mia ikinä uskonu että tällasta kuuntelet! HOHO! Siskos on kyllä ihan Zombie ;) Vitsivitsi, kivahan se on. Just be brave, and there will be nothing in your way.
-Carma- |
JulGubbe 30.10.2003 10:55:43 | |
---|
Mun sisko on 27-vuotias massateini. Saatana, se pukeutuu melkein kuin 17-vuotiaat. Ei sen kanssa kehtaa mennä edes jouluostoksille. Mikä eteen? Kyllä pukki tietää! |