Tikru. 11.03.2006 14:13:27 | |
---|
Ihan iloista että Ferrari on palannut kärkeen. Melko tylsähän toi aika-ajojen vika osio oli, veikkaan että muuttavat systeemiä kauden aikana. Syytä olis ainakin. "Oon pitäny sua ns kilttinä tyttönä." -KMT "Jos Tikru ois esine, se ois superpallo. Jos noin niinkuin henkisyyttä ajatellaan." -Juoppohurtta V.U.K.#5 |
aksiom 11.03.2006 15:15:48 | |
---|
Ihan iloista että Ferrari on palannut kärkeen. Melko tylsähän toi aika-ajojen vika osio oli, veikkaan että muuttavat systeemiä kauden aikana. Syytä olis ainakin. Minä taas pidin tätä mielenkiintoisimpana aika-ajona miesmusitiin. Ja tässähän vasta aloiteltiin systeemiä ja opetellaan. Luulenpa että tällä aika-ajotavalla tulee vielä helvetin mielenkiintoisia ajoja. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
aikavaikea 11.03.2006 15:23:07 | |
---|
Melko tylsähän toi aika-ajojen vika osio oli, veikkaan että muuttavat systeemiä kauden aikana. Syytä olis ainakin. Samoilla linjoilla Tiikerin kanssa. Mun mielestä tuo oli todella tylsää alusta loppuun. Lähdin puolivälissä aika-ajoja keittiöön kahvia juomaan. Tulin sitten pari minuuttia ennen loppua takaisin. What's the ugliest part of your body? |
Kimmo72 11.03.2006 15:34:52 | |
---|
Minä taas pidin tätä mielenkiintoisimpana aika-ajona miesmusitiin. Ja tässähän vasta aloiteltiin systeemiä ja opetellaan. Luulenpa että tällä aika-ajotavalla tulee vielä helvetin mielenkiintoisia ajoja. Pidin myös. Oli mukava nähdä jälleen aika-ajoissa useampi auto kerralla radalla ja sitä kyttäämistä ja kyttäämistä, kunnes kaikki lähtee kerralla :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Lennu 11.03.2006 15:35:10 | |
---|
Tosta aika-ajosta tulee varmaan hirveetä sähläystä. Sitten sitä muutetaan kesken kauden ja tilalle tulee joku yhtä älytön systeemi. Sellanen jossa ajetaan kaksi nopeaa ja kolme hidasta kierrosta ja niiden yhteisajat kerrotaan piin neliöjuurella ja Bernie Ecclestonen hiusten lukumäärällä. Lähtöruudukon 10 ekaa joutuu starttaamaan niin että tankissa on 67 prosenttia 25 kierroksen ajamiseen laskennallisesti tarvittavasta bensamäärästä. Kuljettajien kypärät vierään pärkfermee -alueelle jotta niiden visiirejä ei voisi puhdistaa ennen kisaa. XD Tiesitkö Jani, että sä oot ehkä maailman hauskin äijä? |
anttipi 11.03.2006 15:35:23 | |
---|
Minä taas pidin tätä mielenkiintoisimpana aika-ajona miesmusitiin. Samaa mieltä. Yhden vedon aika-ajosessiot olivat puuduttavaa seurattavaa. "Log From Blammo!" |
Jamminen 11.03.2006 15:54:31 | |
---|
Ei tässä ole mitään järkeä, Kimi Ferrarille ja heti. Ei jaksa enää. Voisiko tuosta haastaa oikeuteen? Todellakin hengenvaarallista puuhaa. Maybe nothing matters anyway... |
Jani The Rock 11.03.2006 15:58:32 | |
---|
Tiesitkö Jani, että sä oot ehkä maailman hauskin äijä? Johan toki! Mun ei tarvi useinkaan edes suutani avata, kun ihmiset jo osottelevat sormellaan ja hihittävät naamat punaisina. Mutta siitä huolimatta täytyy sanoa että mä en tykännyt tosta uudesta aika-ajosysteemistä. Ihan sen vuoksi, että viime kaudella pääsi rauhassa seuraamaan jokasen kuskin ajosuoritusta ja jokasen auton käyttäytymistä radalla. Oletko ihminen? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Joo, olihan toi aika röytämistä. Mutta kattellaan nyt. Koskahan se mäkki tappaa meitin Kimin? |
Jani The Rock 11.03.2006 16:14:32 | |
---|
Koskahan se mäkki tappaa meitin Kimin? Aika tohellusta tosiaan. Siivekkeet lentelee, takaripustukset paukkuu... Mä en muista yhtäkään tollasta ripustuksen yhtäkkistä hajoamista. Jaa, nyt kun oikein tarkkaan kelaan, niin oliko se nyt Alain Prost vai Rene Arnoux, jonka autosta irtosi rengas kaudella -82... Ei tommonen talli mun mielestä mitään mestaruuksia tartte, jumakauta. Mutta Rosberg ajeli ihan kohtuullisesti ekassa aika-ajossaan. Onhan se kiva kun mukana on kaksi ja puoli suomalaista: Rosberg, Kovalainen ja joku ihmeen Raikkonen. Oletko ihminen? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Hetfield 11.03.2006 16:40:24 | |
---|
Mutta Rosberg ajeli ihan kohtuullisesti ekassa aika-ajossaan. Onhan se kiva kun mukana on kaksi ja puoli suomalaista: Rosberg, Kovalainen ja joku ihmeen Raikkonen. Harmi vaa ku Kovalainen joutuu tyytymään vielä testikuskin paikkaan. Noh, ens kaudella sitten. Suutelemattomien Muusikoiden Arvovaltaisen Kerhon jäsen. S.M.A.K.
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Vainhaalee 11.03.2006 16:50:33 (muokattu 11.03.2006 16:52:32) | |
---|
Täytyykö noita aika-ajoja koko ajan roplata? Eikö olis paras vaihtoehto: Lauantaina yksiosaiset aika-ajot, paalulle nopein kuski, bensamäärä/rengasvalinnat täysin tallin oman maun mukaan. Kisaan bensamäärät ja renkaat tallin päätöksen mukaan... EDIT: Miksi tämä "vanha" tapa aikoinaan hylättiin? Muistaako kukaan yritettiinkö leikata kustannuksia vai mikä siinä oli? Noiden jatkuvien muutosten hinnalla olisi kustannettu "vanhanmalliset" aika-ajot vuoteen 2017-asti Vain veikkaamalla voit voittaa... Tai omistamalla e-mail-osoitteen, perin juuri 8.100.000$ Korealaiselta multimiljonääriltä, joka kuoli perheineen kaikkineen lentoturmassa Beninissä... Screw You! Mä lähen Bora-Boralle! |
Jamminen 11.03.2006 16:57:29 | |
---|
En tiedä onko F1 muuttunut niin kovaksi ja tasaiseksi kilpailuksi, että jos lähtöruudukot jaettaisiin vanhan kaavan mukaan, eli käytännössä nopeimmat eteen, emme näkisi yhtään ohitusta koko kisan aikana. Tästähän on kysymys, halutaan sekoittaa pakkaa siten, että nähdään ohituksia ja kilpailu ei ole selvä jo aika-ajojen jälkeen. Minusta viime kauden aika-ajo oli ihan hyvä, sillä siinä vaadittiin hyviä hermoja ja virheetöntä suoritusta - jos teki virheen, niin siitä joutui maksamaan sillä, että joutui ohittamaan kisassa. Maybe nothing matters anyway... |
Tympee Huttunen 11.03.2006 18:07:42 | |
---|
Tekisi vain kylmästi niin, että käännetty starttijärjestys mm-pisteiden mukaan. Sitä tuossa haetaan kuitenkin, että olisi paljon ohituksia. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Vainhaalee 11.03.2006 18:49:30 | |
---|
Tekisi vain kylmästi niin, että käännetty starttijärjestys mm-pisteiden mukaan. Sitä tuossa haetaan kuitenkin, että olisi paljon ohituksia. Niinpä, mutta mielestäni ei ole hauskaa katsoa kun jonkun kärkitallin auto tulee jostain tun Minardista ohi miljoonaa... Ei sekään mtn kilpailua ole... Vain veikkaamalla voit voittaa... Tai omistamalla e-mail-osoitteen, perin juuri 8.100.000$ Korealaiselta multimiljonääriltä, joka kuoli perheineen kaikkineen lentoturmassa Beninissä... Screw You! Mä lähen Bora-Boralle! |
Hannu H. 11.03.2006 19:05:20 | |
---|
Miksi tämä "vanha" tapa aikoinaan hylättiin? Sen takia ku ekat 50 minuuttia porukka istui talleissaan ja raapi persettä ja sitten lähtivät vasta radalle (paitsi minardi joka kävi jo aiemmin ja sai tv-aikaa). Tämä siksi, että se rata paranee koko ajan, kun se lämpenee.. Tää nykynen vaikutti aika häsläykseltä, mutta kattoo ny parin kisan jälkeen ennenko kokonaan tyrmään.. |
Hetfield 11.03.2006 19:17:28 | |
---|
Sen takia ku ekat 50 minuuttia porukka istui talleissaan ja raapi persettä ja sitten lähtivät vasta radalle (paitsi minardi joka kävi jo aiemmin ja sai tv-aikaa). Tämä siksi, että se rata paranee koko ajan, kun se lämpenee.. Ja puhdistuu. Vähän kyllä harmittaa Kimin puolesta, kun ei ole kunnon autoa. Vois Ferrari olla parempi vaihtoehto. Suutelemattomien Muusikoiden Arvovaltaisen Kerhon jäsen. S.M.A.K.
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
Tikru. 11.03.2006 20:19:34 | |
---|
Tekisi vain kylmästi niin, että käännetty starttijärjestys mm-pisteiden mukaan. Sitä tuossa haetaan kuitenkin, että olisi paljon ohituksia. Muuten hyvä idea mutta ne haluaa että paikan päällä olevalle yleisölle ois muutakin ohjelmaa kuin sunnuntain kisa. Ja sponsorit tykkää kun tulee enemmän tv-aikaa. "Jos Tikru ois esine, se ois superpallo. Jos noin niinkuin henkisyyttä ajatellaan." -Juoppohurtta |
Jani The Rock 11.03.2006 20:29:38 (muokattu 11.03.2006 20:29:52) | |
---|
Muuten hyvä idea mutta ne haluaa että paikan päällä olevalle yleisölle ois muutakin ohjelmaa kuin sunnuntain kisa. Ja sponsorit tykkää kun tulee enemmän tv-aikaa. Just ton sponsorihomman perusteella se viime kauden aika-ajosysteemi oli loistava. Jokasen tallin autot sai TV-aikaa. Nyt sitä saa vaan Super Agurit jotka lähtee ekana liikkeelle, ja sitten ne muutamat kärkitallit joiden autoja ehditään seurata loppuhässäkän aikana. Tota mun Super Aguri -kommenttia ei pidä ottaa viduiluna, sitte. On hieno juttu että noita pienempiäkin yrittäjiä saadaan mukaan, vaikka sitten ajasivat Leo Kinnusen vanhalla Surteesilla. Oletko ihminen? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Turder 11.03.2006 21:58:47 (muokattu 11.03.2006 22:05:03) | |
---|
Tämä siksi, että se rata paranee koko ajan, kun se lämpenee.. Enemmän odottelivat josko joku juuri puhdistaisi sen ja tartuttaisi kumia siihen. Sitä paitsi liian lämmin radanpinta on hitaampi ja syö rengasta enemmän. There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |