Hammermul 10.03.2006 00:29:54 | |
---|
Ze Kink jäänyt lisäämättä tohon soittolistaan... Mielipiteesi on väärä. |
sähkö 10.03.2006 00:40:10 | |
---|
2p. drlecter - Hyvä esimerkki siitä, että ei soolon tarvitse olla tyylinmukainen, jos se vain on hiton hyvä! Hienoa soittoa. Soundi ehkä minusta liian kaikuisa. Hyvä time ja muutenkin soitto groovasi. Täppi kohta kruunasi koko jutun! Tämä ja Dr.dominantin soolo olivat ainoat, jotka kuulosivat siltä, että soitto oli määrätietoista ja varmaa! 2p. Dr.Dominant - Ei päivää! Näin sitä kitaraa pitää kurittaa! Niin ja ihan helmi bendailua lopussa. Taustasta tehtiin todellakin tausta ja soolosta soolo. Lisäksi ihan käsittämätön time! 1p. Juki68 - Jos soundi lähtee sormista, niin mä haluan tuollaiset sormet! Pidemmän päälle ehkä hiukan tylsä, mutta muuten oli erittäin hienosti soitettu ja sai suun pielet kohoamaan. 1p. anselmi83 - Mä vaan tykkäsin! Bendeissä soundi jotenkin kuoli, jos se olisi jääneet soimaan, niin olisi ollut paljon munakkaampi! Tyylikasta ja miellyttävää soittoa joten ehdottomasti ansaitsi pisteen! Pussa + jucciz - Soolon melodia minusta alussa jotenkin hiton kiero ja siksi erittäin makee. Dynamiikkasta plussa. Jätän kuintenkin antamatta pisteet vaikka niitä olisi ansainnut, koska oli taustan tekijä ja pisteet menisivät tavallaan hukkaan. Toivottavasti et pahastu :) Joskus tuntuu, että joillain kitaristeilla on seitsemän sormea... mutta onneksi minulla on 10! |
J_Mikkonen 10.03.2006 00:50:56 | |
---|
2p. Jucciz 2p. Dr. Dominant 2p. Juki68 Kauniisti soi blues. |
Jucciz 10.03.2006 08:33:38 (muokattu 10.03.2006 08:38:36) | |
---|
Pussa + Sori, mut oon naimisissa. :( Toivottavasti et pahastu :) En toki. Ei tässä veren maku suussa olla ja säännöt ovat säännöt. :) Ze Kink jäänyt lisäämättä tohon soittolistaan... Hyvä huomio. Korjattu. |
Anselmi83 10.03.2006 13:02:21 | |
---|
Dr.dominant 3.p - selkeä idea, loistavaa soittoa eikä yhtään turhaa nuottia löydy. Jucciz 2.p - hienoja melodioita löytyy vaikka muille jakaa. E.Q 1.p - erittäin varma ote soitossa ja hieno saundi. there are more love songs than anything. if songs could make you do something, we'd all love each other. -frank zappa |
guitarmonkey 10.03.2006 15:59:54 | |
---|
2p: Safaweb 2p: Dr. Dominant 1p: Anselmi83 1p: Jucciz Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Eddie 10.03.2006 20:21:19 | |
---|
EQ 3p Orbik 1p Jzci 1p Jucciz 1p "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
jukepoksi 10.03.2006 20:46:35 | |
---|
2p. Kuha 1p. Pande 1p. arkkikansleri 1p. E.Q 1p. Jucciz I've kept the movie rolling but the story's getting old now. |
E.Q 11.03.2006 03:45:09 | |
---|
Jucciz 2p. - Ei hemm...tyylikästä kyllä, kivat koukerot. Dr Dominant 2p. - Mageesti vedetty, hyvät bendit. drlecter 1p. - Kyllä, toimii. Kuha 1p. - Sujuvaa soitantaa, kivaa kikkailua. Myös näistä pidin: Anselmi83 + Jzci + touhis + juki68 + man9 + Näin tälläkertaa. K100#10 |
Highway Star 11.03.2006 11:15:12 | |
---|
Kuha 2p Juccis 2p Ja Mustikkamuffinssi 2p Mustikal oli vähä liikaa revittelyy..Mut se oli mahtava |
Urmas Potkuri 11.03.2006 12:05:56 | |
---|
Tämänkertainen tausta ansaitsi mielestäni kumppanikseen soolon, jossa on "verta ,hikeä, K***ää ja karvoja" sopivassa suhteessa. ;) Eli monta hienostunutta ja taidokasta sooloa jäi huomioimatta koska olivat niin hienostuneita ja taidokkaita ilman riitävää annosta edellämainittuja elementtejä. orbik: Tässä on sitä jotakin. Välistä mennään taas liian hienostuneeseen ja "blood music" jää jonnekkin.....Hiukan vähemmillä nuoteilla....mutta hyvältä kuulosti. sormihäiriö: Tässä on seksiä alussa. Ei liian hienostunutta. Välillä mennään varovaisemmin, mutta loppupuolella riffit pelastavat. Pande: No nyt repesi. Pande osaa....tätäkin. Ei mene kikkailuksi vaikka taidokasta onkin. Olen kateellinen, mutta kunnioittaen. ;D jahuh0: Hienoa...Akustinen ja hemmetin hyvä....Tämä on soolo tähän taustaan. secondarymind: Soundit kohdallaan ja suurimmaksi osaksi riittävän yksinkertaista ja rytmiikka .....perkele. Pitikö se sitten pilata lopussa tuolla sähkötilulla? touhis: Tätä se pitää olla mielestäni Loppua kohti jännite hiukan katoaa. Tyylikästä olematta snobi. Dr Dominant: Tässä on sitten jännitetä loppuun asti. Panden ohella parasta tähän saakka. sähkö: Soundi on jännä ja soolo minun makuuni. Pirustako minä revin näille kaikille pisteitä? drlecter: Tälle pitäs myös riittää pisteitä. Loistava esimerkki "venymisestä" yli tyylisuuntien kuilun. Ne jotka osaavat osaavat mitä vain ja drlecter osaa. Hieno soolo. Pisteytys meni vaikeaksi, kun kaikille yllämainituille olisi pitänyt piste riittää. Sitäpaitsi Pande ja Dr Dominant rohmusivat valtaosan jattavana olevista pisteistä. Ajattelematonta. Tosin ansaittua. 2p - Pande: Upea soolo. 2p - Dr Dominant: kaikki kohdallaan täydellisesti soolo. 1p - jahuh0: Helkkarin hyvä akustinen soolo. 1p - drlecter: Upea erilainen "venymis" soolo. Muille yllämainituille kuuluisi myös piste. Loppuivat. :( Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
mullet3000 11.03.2006 14:48:59 | |
---|
Liian vähän pisteitä jaettavana. 1p. jauho 1p. anselmi83 1p. orbik 1p. sormihäiriö 1p. pande 1p. arkkikansleri "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
Dr Dominant 3p Kuha 1p sähkö 1p touhis 1p "The harder you try the dumber you look." |
secondarymind 11.03.2006 17:19:57 | |
---|
secondarymind: Soundit kohdallaan ja suurimmaksi osaksi riittävän yksinkertaista ja rytmiikka .....perkele. Pitikö se sitten pilata lopussa tuolla sähkötilulla? Tottakai se piti pilata tuolla huonolla tilulla.:) Ei kyllä ollut tarkoitus. Yritin vähän hakea sellasta RHCP-meininkiä, tosin ilmeisesti epäonnistuen siinä. Perhana, enhän mä ehdi äänestämään ollenkaan kun tää jo tänään loppuu. Huomenna vasta olis aikaa. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
V.U.K. |
kentsus 11.03.2006 18:57:09 | |
---|
2p: Juki68 2p: Anselmi83 1p: E.Q. 1p. Arkkikansleri Joh 3:16 =) |
Kuha 11.03.2006 20:07:13 | |
---|
1p, Anselmi83 1p, DrDominant 1p, man9 1p, E.Q 1p, drlecter 1p, Jucciz Muistakaa venytellä. |
Urmas Potkuri 11.03.2006 21:19:43 | |
---|
Tottakai se piti pilata tuolla huonolla tilulla.:) Ei kyllä ollut tarkoitus. Yritin vähän hakea sellasta RHCP-meininkiä, tosin ilmeisesti epäonnistuen siinä. En mää sanonut "huonolla tilulla". Se vaan tuntui soundin puolesta isolta kontrastilta, kun tykkäsin siitä alusta...... Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
kanka 11.03.2006 21:39:08 | |
---|
Vieläkö ehtii? 3p. Pande - Miten tämä erittäin tunnistettava pandemainen soundi syntyy? En tiedä miten sitä luonnehtisi, hmmm, öö, läsnäoleva.. Ihan kuin olisi korva kiinni kaiuttimessa, jokainen pienikin plektran rasahdus kuuluu selvästi. Erittäin maukasta! 3p. Jucciz - Hyvä soolo, ja tahdon lisää Juccizen tekemiä taustoja. |
Jucciz 11.03.2006 22:21:25 | |
---|
Nippa nappa ehdin mukaan. Dr dominant: 2p Juki68: 2p Kuha: 2p |
Jucciz 11.03.2006 22:22:02 | |
---|
Äänestys on päättynyt. Alan laskea pisteitä. |