MrHands 11.03.2006 02:48:35 | |
---|
Pakko olla pilailija. Kauraa tulee. |
Jokunen 11.03.2006 02:56:38 | |
---|
Sinne meni viimeisetkin ylpeyden rippeet. Huoah. Voisi vaikka sitten pärjätäkin siellä sitten kun kerran sinne on päässyt. Kenet olisit itse laittanut kisoihin menestymään? Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
MrHands 11.03.2006 03:05:46 (muokattu 11.03.2006 03:05:55) | |
---|
Kenet olisit itse laittanut kisoihin menestymään? Jane tai Tommi & Hanuristi |
HaloOfFlies 11.03.2006 03:30:26 | |
---|
Kappas, tuosta en ollut ennen kuullutkaan. Enpä kyllä olekaan Euroviisuista koskaan erityisemmin kiinnostunut, että varmasti paljon muitakin mielenkiintoisia esityksiä olen varmasti missannut. Mistä muuten tuo tieto on peräisin, vanhemmat kertoivat vai satuitko itse sen silloin näkemään, vai onko tuo ihan yleisesti tiedossa? Kysyn ihan vain siksi, että vaikka urbaanilegendat toki ovatkin hauskoja niin on myös mielenkiintoista selvittää niiden todenperäisyyttä. Jaa että Lordi siis voitti? Oikeasti? Pakko myöntää että nyt ensimmäisen kerran minua ihan oikeasti kiinnostaa tietää miten siellä tällä kertaa käy. Eikä mitään väliä vaikka sijoitus olisi taas "Finlande zero points", on niin hauska ajatella miltä mörrimöykkyshow näyttää perinteisempien esitysten rinnalla. Saakohan Suomi vielä sen takia bannia "epäurheilijamaisesta käytöksestä", eli arvokkaan laulukilpailun vakiintuneiden käytöstapojen ja perinteiden halventamisesta? Ei kun YLEn Euroviisuhistoriikista tuon poimin. Itse en ollut tuolloin vielä syntynytkään, vasta pari vuotta myöhemmin. Voihan se olla että vanhempani tuon ovat nähneet, ainakin äiti katsoo joka vuosi Euroviisut, niin tänäänkin. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
kasper90 11.03.2006 05:03:52 | |
---|
jes loordi voitti mut bodom on parempi |
papitsu 11.03.2006 10:13:26 | |
---|
Kyllähän tuo Lordi oli reilusti paras noista. Tämän takia pitää kyllä seurata hieman niitä Euroviisujakin sitten kun ne on. Millos ne muuten onkaan? THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
carnation 11.03.2006 11:17:43 | |
---|
Minkä ylpeyden? Lordi on varmasti ainoa rockbändi Suomessa, mikä voi huoletta kävellä Euroviisuihin ja takaisin menettämättä yhtään kasvoistaan. Tai kurtuistaan. Tai arvistaan. Mitä lie ovatkaan. Siinäpä on nimittäin sellainen bändi, joka pelaa ihan eri peliä kuin muut bändit täällä. Kyseessä on kokonainen show, paketti, elämys ja siihen kuuluu paljon olennaisempia asioita kuin true-asioista naputtaminen ja uskottavuudesta nillittäminen. Sinä et tajua Lordia, mutta et varmasti tajua KISSiäkään. Hyvin sanottu, +! Huolestuttavaa, että tuolla jossain on edelleenkin niitä ihmisiä, jotka tosissaan uskovat jonkun Metsäkedon tuovan voiton. Ei näin. Viime vuosina me ollaan passitettu sinne enkelisiipinen homo ja joku norjalainen Gööring ja molemmat tulivat häntä koipien välissä takaisin, koska biisit ja esitykset olivat niin totaalisen laimeita läpsyttelyjä joissa yritettiin olla enemmän kuin mitä todellisuudessa ollaankaan. Se on vaan mun mielestä niin päivänselvä asia, että Lordilla jos kellä on edes mahdollisuuksia voittoon, tai ainakin huomattavasti paremmille pistesijoille kuin mitä Suomella yleensä viimevuosina. Lordi on tuotteistettua ja ns. pinnallista, kyllä, mutta se on sitä rehellisesti ja suoraselkäisesti. Aito tekemisen riemu ja meininki siitä hommasta paistaa läpi. Peukut pystyyn nyt vain Lordille, toivottavasti menestystä tulee. Piristävä valopilkku yhtye ainakin on tuolla perseenkeikuttajien ja silkkipöksyromantikkojen seassa. "Suddenly all turns to green and the forest cracks a smile!"
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Milkop 11.03.2006 12:21:25 | |
---|
Lateksi-Frederik, jes! Voipi katsojat hieman revetä, kun Lardi astuu lavalle sitten kisoissa. |
Metallityöläinen 11.03.2006 12:53:45 | |
---|
Hoho!! Vähän repesin tota Lordin voittoa! Mahtaa olla muut maat ihmeissään. Ainakin jotain vaihtelua siihen iänikuiseen paskapoppiin. Ensimmäinen tai viimeinen sija kelpaa! Kaikki siitä välistä on vailla statement-arvoa. IMIK #24 | "Onneksi alkoholi ei ole huume, sillä jos se olisi niin sen aiheuttamat huumekuolemat väestömäärään nähden olisivat massiiviset." |
Musta Arkipyhä 11.03.2006 12:56:56 | |
---|
Täähän on hyvä homma.Pientä tuuletusta toi Euroviisukuvio kaipaakin ja varsinkin Suomessa jossa homma otetaan välillä naurettavan vakavasti. Sinänsä ärsyttää tuollainen "musiikin urheilukilpailu".Eihän musassa ole mitään absoluuttisia "parempi/huonompi" arvoja kuten urheilussa (pituus,aika,korkeus jne.) Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Jetku 11.03.2006 12:59:55 | |
---|
Mikä metallista salonkikelpoista- villitys nytkin on päällä? Stna. |
Deino 11.03.2006 13:02:09 | |
---|
"riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
Metallityöläinen 11.03.2006 13:37:20 | |
---|
Haluammeko tuon tyyppistä hurmosta, lisää hautojen häpäisemisiä ja paloittelumurhia? Hoho! Uskovaiset on sitten hassuja immeisiä! IMIK #24 | "Onneksi alkoholi ei ole huume, sillä jos se olisi niin sen aiheuttamat huumekuolemat väestömäärään nähden olisivat massiiviset." |
Alpha 11.03.2006 13:40:16 | |
---|
Hoho! Uskovaiset on sitten hassuja immeisiä! Mä en enää tiedä, että onko tuollasten kirjoittajat oikeesti uskovaisia vai muuten vaan tuota mieltä. Vai vaan helvetin ärsyttäviä provoajia... |
sunless 11.03.2006 14:09:52 | |
---|
oi ihanaa, se voitti! nyt tarvitsee enään odotella että ruotsalaiset äänestävät güntherin ateenaan :D "Tää on mun olut"
"Munkin."
"Missä on munkki?" |
HaloOfFlies 11.03.2006 14:17:29 (muokattu 11.03.2006 15:00:16) | |
---|
Ei saamari minkälaista ahdasmielisyyttä. Vai että saatananpalvojia.... Gimme a break... Iltalehti muuten sanoi, että itse pääjehu esiintyi 38 asteen kuumeessa. Kova temppu. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
oi ihanaa, se voitti! nyt tarvitsee enään odotella että ruotsalaiset äänestävät güntherin ateenaan :D Onko se ruotsalaisten finaali tänä iltana? E: Ei vissiin vielä, hiukan sekavat sivut http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=47422Toi Pontare on kyllä aika vesseli. Ja Rednex on kans kisaamassa!! What's the ugliest part of your body? |
Jokunen 11.03.2006 15:20:55 | |
---|
Mikä metallista salonkikelpoista- villitys nytkin on päällä? Stna. Kohta ei enää voi olla troo millään! Tarja ei kutsu Uusista linnanjuhliin, Uusis kutsuu Tarjan. V.U.K |
Executioner 11.03.2006 15:21:26 | |
---|
Kenet olisit itse laittanut kisoihin menestymään? Miuta ei kiinnosta paskan vertaa kuka siellä esiintyy tai voittaako Suomi jonkun täysin turhanpäiväisen lässytyskilpailun. Pointtini on se, että miksi sinne pitää laittaa edes mitään Lordia, kun ei olisi jo muutenkin metallimusiikki joutunut huomattavaan laskusuhdanteeseen viime vuosien aikana. Tämä paikka alkaa olla jo täynnä kaikenlaisia ihQ-viher-pipertäjä-gothic-olivioita, joita ei kestä katella. |
MrHands 11.03.2006 15:27:41 | |
---|
ihQ-viher-pipertäjä-gothic-olivioita Nämä tyypit kieltämäti yrittää pilata mun metallin. |