tommiot 10.03.2006 21:17:02 | |
---|
|
-Prokitaristi- 11.03.2006 11:20:40 | |
---|
Heh, hyvä topic kunnollisten floikkien omistajille. :) |
ekikoo 11.03.2006 11:26:47 | |
---|
Paras kikka mitä sillä olen tähän mennessä tehnyt, oli se kun asensin kaikki 5 jousta, ja vedin ne niin kireälle kuin mahdollista. Kitaran soundi, sustain ja vireessä pysyminen parani 110%. tässä jo odoteltiinkin ensimmäistä hyökkäystä floikkatallaa vastaan A signature? Oh wait... |
Starlia 11.03.2006 11:36:45 | |
---|
tässä jo odoteltiinkin ensimmäistä hyökkäystä floikkatallaa vastaan Paras asia mitä vai tehdä mille tahansa Gibsonille ta Telecasterille on vaihtaa tilalle Ibanezin Edge -talla. |
tässä jo odoteltiinkin ensimmäistä hyökkäystä floikkatallaa vastaan Ei ollut mikään hyökkäys, vaan omakohtainen kokemus josta halusin kertoa. Mighty Shade
"Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä ammattiauttajaan, tuollainen agressiivinen mölli kuin sinä ajautuu, ellei jo ole, vaikeuksiin ja pahasti." -stenel |
this1sux 11.03.2006 16:53:43 | |
---|
selitä juki68 vähän lisempää, miten teit sen, kun eikös se vaadi sitten jo tosi paksut kielet että jaksavat tasapainoilla viiden jousen täysille kirittyinä antamaa voimaa vastaan, vai enkö vain ymmärrä jotain? ;) alex |
J.Hollström 11.03.2006 19:29:19 | |
---|
selitä juki68 vähän lisempää, miten teit sen, kun eikös se vaadi sitten jo tosi paksut kielet että jaksavat tasapainoilla viiden jousen täysille kirittyinä antamaa voimaa vastaan, vai enkö vain ymmärrä jotain? ;) Ei vaadi paksuja kieliä (mulla 10:t), koska floikka on vedetty jousilla kanteen kiinni, jolloin kielet ei tasapainoile jousten kanssa ollenkaan. Muutama viesti ylöspäin on kuva tilanteesta. Mighty Shade
"Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä ammattiauttajaan, tuollainen agressiivinen mölli kuin sinä ajautuu, ellei jo ole, vaikeuksiin ja pahasti." -stenel |
Death-Hippie 12.03.2006 08:55:14 | |
---|
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
trent 12.03.2006 10:57:52 | |
---|
Kuis moni muuten on onnistunut katkaisemaan kammen? Mulla on mennyt 2 poikki. Liian kovaa vedetty ylös ja kampi jää käteen ja osa siitä tallan sisään :) Minä! Innostuin divebombeista ja kampi sanoi naks ;D |
Lord of the strings 12.03.2006 12:22:09 | |
---|
Minä! Innostuin divebombeista ja kampi sanoi naks ;D Straton kampi hajosi joskus puolivuotta soittaneena kun matkin Jimiä. "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
Oink_Blues 12.03.2006 15:14:20 | |
---|
Eli voisivatko kokeneemmat kitaristit kirjoittaa tänne erilaisia kikkoja, joita floikalla voisi tehdä? :) Ja yritetään sitten välttää niitä "Floikka on kakaroiden talla. Kyllä se pitää olla Tele 0.14 kielisetillä." kommentteja. Niille on omatkin topicit. kannattaa seurata semmoista kitara tilu miestä kuin Steve Vai hän jos kukaan on mestari siinä.. kannattaa myös käyttää efektejä apuna siinä sitten :D |
Death-Hippie 12.03.2006 15:50:23 | |
---|
kannattaa seurata semmoista kitara tilu miestä kuin Steve Vai hän jos kukaan on mestari siinä.. kannattaa myös käyttää efektejä apuna siinä sitten :D No pitääpä mennä huomenna Steveltä kysymään. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Carpenter 12.03.2006 19:15:09 (muokattu 12.03.2006 19:15:30) | |
---|
|
zuppermuhle 12.03.2006 19:33:00 (muokattu 12.03.2006 19:34:13) | |
---|
Tupla Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
zuppermuhle 12.03.2006 19:33:44 | |
---|
Mulla on menny kampi poikki. Yritin nostaa kitaraa kammen varassa hellävaraisesti että saisin rauhallisen vibraton. ;) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Carpenter 12.03.2006 19:41:47 | |
---|
Mulla on menny kampi poikki. Yritin nostaa kitaraa kammen varassa hellävaraisesti että saisin rauhallisen vibraton. ;) Eli teit Kerry Kingit? |
zuppermuhle 13.03.2006 09:53:25 | |
---|
Eli teit Kerry Kingit? Joo. Tosin tuo tapahtui ennen kuin näin sen DVD:n. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Snowblind 13.03.2006 15:39:09 | |
---|
Mulla on menny kampi poikki. Yritin nostaa kitaraa kammen varassa hellävaraisesti että saisin rauhallisen vibraton. ;) Mulla meni vaan g-kieli poikki kun tuota yritin. Yritin vähän "pientä" vibratoa tehdä nostamalla ja heiluttamalla kitaraa "hellävaraisesti" kammen varassa. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Jannipaali 13.03.2006 15:40:51 | |
---|
Joo. Tosin tuo tapahtui ennen kuin näin sen DVD:n. Millä dvd:llä tuo tempaus on? |
zuppermuhle 13.03.2006 19:16:08 | |
---|
Millä dvd:llä tuo tempaus on? Ainakin Warfieldillä. Luulen että tuo on ihan jokapäiväistä leipää sille. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |