sientenystävä. 10.03.2006 21:07:34 (muokattu 11.03.2006 19:23:23) | |
---|
15.3.2006 julkaistaan uusi läpyskä ja jotain klippejä kuunneltavissa on jo Fonal Recordsin sivuilla ( www.fonal.com). Uudet sivutkin TV-Resistori on iskenyt nettiin osoitteessa www.tv-resistori.com mistä löytyy discokraafia, keikat, kuvat ynnä muuta mukavaa. Mitäs odotatte levyltä? Mod.huom. Linkki korjattuSelvä pyy, dude man! |
Feggy 10.03.2006 22:19:05 (muokattu 10.03.2006 22:19:33) | |
---|
15.3.2006 julkaistaan uusi läpyskä ja jotain klippejä kuunneltavissa on jo Fonal Recordsin sivuilla (www.fonal.com). Uudet sivutkin TV-Resistori on iskenyt nettiin osoitteessa www.tv-resistori.com, mistä löytyy discokraafia, keikat, kuvat ynnä muuta mukavaa. Mitäs odotatte levyltä? Näytteet ei oikein ylitä kiinnostuskynnystä. Mä taidan olla liian vanha tähän musaan - vaaralliset lelut kuulostaa jännemmältä kuin tää. Shake some action. |
Nazareth 11.03.2006 00:16:21 | |
---|
Resistoreilla ei sivut ainakaa toimi. On se muuten ilmoja pidelly. IMIK #27 AKKK#6 |
Shake some action. |
superfly 11.03.2006 12:12:51 (muokattu 11.03.2006 12:13:22) | |
---|
15.3.2006 julkaistaan uusi läpyskä ja jotain klippejä kuunneltavissa on jo Fonal Recordsin sivuilla (www.fonal.com). Uudet sivutkin TV-Resistori on iskenyt nettiin osoitteessa www.tv-resistori.com, mistä löytyy discokraafia, keikat, kuvat ynnä muuta mukavaa. Mitäs odotatte levyltä? Ketjun aloittaja voisi korjata tuosta URL:sta tuon pilkun pois niin linkki toimisi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Guitar Hero 11.03.2006 12:16:35 | |
---|
kuulin radiosta jonkun rallin ja tuli mieleen, että tääkö on uusi noitalinna huraa! ? onhan se ihan kivaa, että tehdään valtavirrasta poikkeavaa musiikkia. "Jumalaut mä oon out" |
mr_b 11.03.2006 13:20:13 | |
---|
Serkut Rakastaa Paremmin -kipale oli todella huono, mutta J.o.v.h.m.l.s.o.a.m.o. (love) taasen todella hyvä. Ehkä pitäisi kuulla kolmaskin näyte...? "Jos oot vielä heikkona mun loveen, sulla on avain mun oveen." Heh. Start another fire and watch it slowly die. |
Lähikauppias 11.03.2006 15:14:48 | |
---|
Jostain syystä tuo Fonal-soitin ei suostu soittamaan kuin Serkut rakastaa paremmin -biisiä. En kyllä voi väittää tykkääväni siitä erityisesti. Tuntuukin vähän että TV-respa on parhaimmillaan livenä. Inkkaridisestäkään en ihan hulluna tykännyt, vaikka odotukset oli kovat. Tai ehkä juuri siksi. |
Marque 13.03.2006 12:35:47 | |
---|
Perjantaina olin julkkareita kattelees. Levyn kuuntelin ja kyllä diggailin. Päivin huomattavasti rohkaistunut laulu on nykyään entistä suuremassa osassa. Runpali Aleksin mahtava rytmiikka on löytänyt rajansa, pelkästään näiden takia jo kannattaa bändi katsastaa. Lo-fi äänityksiä parhaimmillaan. Hillittyä naivismia, kieli poskessa tosissan. Mukana myös oikeasti mahtavia biisejä uauauan joukossa. Talvi nielaisee meidät |
sientenystävä. 17.03.2006 13:05:40 | |
---|
Yeah, albumi tänään kaupoissa, vaikka eilen epäystävällisessä Tunnelin Levyssä olikin jo myyntilaarissa. Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
Marque 17.03.2006 13:18:46 | |
---|
Perjantaina olin julkkareita kattelees. Levyn kuuntelin ja kyllä diggailin. Päivin huomattavasti rohkaistunut laulu on nykyään entistä suuremassa osassa. Runpali Aleksin mahtava rytmiikka on löytänyt rajansa, pelkästään näiden takia jo kannattaa bändi katsastaa. Lo-fi äänityksiä parhaimmillaan. Hillittyä naivismia, kieli poskessa tosissaan. Mukana myös oikeasti mahtavia biisejä uauauan joukossa. Talvi nielaisee meidät |
FlatOutFucked 17.03.2006 13:29:27 | |
---|
Minkälainen tuo Islajan, jonka meritie on muuten hieno hieno albumi, kanssa tehty splittiseiska on? There's a liar on the altar. The sermon never falter This is religion.
Your religion. |
Zigura 17.03.2006 13:46:03 (muokattu 17.03.2006 13:46:23) | |
---|
Serkut Rakastaa Paremmin -kipale oli todella huono Miten joku ei voi pitää noin loistavasta biisistä? Onhan sitä kuunnellessa söpöilytoleranssit koetuksella, mutta ei sitä vihata pysty edes Nietsche :D When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris. |
sientenystävä. 17.03.2006 23:12:04 | |
---|
Splitti on kait kuunneltavissa kokonaisuudessaan Fonalin jukeboxissa. Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
Aleksi-serkku 18.03.2006 00:45:31 | |
---|
Muusta en tiedä, mutta kappaleen nimi miellyttää kovasti. |
sientenystävä. 18.03.2006 14:45:35 | |
---|
Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
mr_b 18.03.2006 20:04:21 | |
---|
Miten joku ei voi pitää noin loistavasta biisistä? Onhan sitä kuunnellessa söpöilytoleranssit koetuksella, mutta ei sitä vihata pysty edes Nietsche :D No anteeksi. Okei, toisella kuuntelukerralla kuullosti paremmalta, mutta silti tuossa on jotain liioitellun palikkaa meninkiä, joka "alkaa tuntua luonnottomalta". Myspacessa oli lisää matskua, se kyllä kuullosti oikein mukavalta. Enpä tiedä, olen itse missannut yhtyeen livenä, mutta oletan että se on lavalla todella hyvä ja nautittava. Tuttu juttu sinänsä, esim. oma Noitalinna Huraa diggailuni perustuu kuitenkin enemmän niihin hienoihin koskettaviin keikkoihin ja niistä kumpuvaviin muistoihin. Kun musiikista tulee henkilökohtaista, siitä tulee heti vähän enemmän kuin pelkkä äänite. Mikään muu ei oikein selitä tätä levyarvosteluista läpikuultavaa "minä haluaisin niin pitää tästä levystä"-henkeä. Start another fire and watch it slowly die. |
leijonamieli 22.03.2006 14:08:42 | |
---|
Tuohan nyt on ikiihanaa karkkiautomaattia. Itse pidän valtavasti. Intiaanidisko oli viime vuonna tosi iso löyty ja osaa kuin nappi rintaan. Soundi on juuri mahtavinta mitä keksii suomessa. kehtaa soitella ulkomaalaisille suomenkilestä huolimatta, koska kyseessä on yksi ainoita suomalaisia, jonka melodia kantaa kielestä huolimatta. Toinen on john mcgregor. Aamenet teeveerespalle. Ja rumba ei sano teeveerespaa uudeksi reginaksi kun se on vanha regina. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
sientenystävä. 22.03.2006 16:38:35 | |
---|
Uusimmassa Soundissa saivat 4/5 tähteä. Loistavaa! Kaupalliset radiokanavat pitäisi kieltää Hessu Sopon mätäkumpareitten mukaan! |
Salaud 12.04.2006 19:49:15 | |
---|
- I feel like an astronaut in a submarine - |