Aihe: hyvä kieltenpaksuus raskaampaan soittoon?
1 2
samueld
27.08.2003 19:27:27

joo mun skitan skaala on 23 3/4. ostan kyllä varmaan kymppi setin. tekis kyllä mieli kokeilla sellasta heavy bottomia, jos sillä pystyy sooloilemaan ja saa jytämmät kompit, mut siinähän on se vaarana, että jos ne ei sovellukkaan mulle ja sitten on uusien kielten osto. vitsit jos joku tuttu ois tilaamassa thomanilta tässä joskus, ku kielet maksaa siellä n. 4 euroo vähemmän ku täällä.

Ei ne nyt niin erilaiset normaalikymppisatsiin verrattuna ole. Vai kauanko meinasit seuraavalla satsilla soitella?
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
LaXu
27.08.2003 19:35:17
joo mun skitan skaala on 23 3/4. ostan kyllä varmaan kymppi setin. tekis kyllä mieli kokeilla sellasta heavy bottomia, jos sillä pystyy sooloilemaan ja saa jytämmät kompit, mut siinähän on se vaarana, että jos ne ei sovellukkaan mulle ja sitten on uusien kielten osto. vitsit jos joku tuttu ois tilaamassa thomanilta tässä joskus, ku kielet maksaa siellä n. 4 euroo vähemmän ku täällä.

Suosittelen kokeilemaan, ainakin itse tykkään kovasti 10-52 setistä LP:ssani. Satulan viilaushommia tosin tulee varmaankin hieman, mutta siihen voi käyttää wanhoja kieliä..näin itse ainakin tein ja ihan hyvä tuli.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
Timesby
27.08.2003 19:41:43 (muokattu 27.08.2003 19:42:33)

Ei ne nyt niin erilaiset normaalikymppisatsiin verrattuna ole. Vai kauanko meinasit seuraavalla satsilla soitella?

jaa-a. varmaan sen aikaa kunnes katkee.
by the way. kannattaako vaihtaa kaikki kielet vaikka vaan yks kieli katkeis?

Satulan viilaushommia tosin tulee varmaankin hieman, mutta siihen voi käyttää wanhoja kieliä..näin itse ainakin tein ja ihan hyvä tuli.

eiks se satula oo hiomisen jälkeen niiku turmeltu? luulis että se tekee vaan hallaa satulle. toisaalta jos ei mee kielet koloihin nii sitten. mut eihän sillo voi enää soittaa ohuummilla kielillä
Mahtava on suuruudenhulluuden voima.
skebajaba
27.08.2003 20:04:46
laitahan siihen zakkin setti, se lo versio missä 70 kieli, johan jytää....
Stain
27.08.2003 20:50:42
Tuo T.N.T on juuri tuollainen 10-52 sutsisatsi satsaa.

Mulla on samat kielet, ja aivan loistavat ovat.
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
lovesrock
27.08.2003 20:53:17
Mulla on itellä Tokai Les Paulassa just ko. 11/70 GHS-setti...virityskoneisto on lujilla ja tollaset vaijerit ei edes mahdu sellaisenaan...just ja just mahtu viritysruuvin rei'ästä ja viilaa sai käyttää monessakin paikassa...C-vire...
Invader
27.08.2003 22:00:27
Hmm..mites sitten kun on hionut satulan sopivaksi vaikka tollaselle paksulle Wylde-setille ja vaihtaa tilalle vaikka tavallisen kymppisetin. Eikös satulan kolot ole sitten liian isot noille ohuemmille kielille? Esim. bendatessa tuo saattaisi olla aika ikävää, jos kieli heiluu väljässä kolossa...kö?
Fingolfin
27.08.2003 22:06:40
Mites paksua settiä porukka on käyttänyt floyd rosen kanssa? Itsellä on aina ollut 9-42 D-vireessä ja onhan nuo melkoiset siimat.
Strength and Honor
askomiko
27.08.2003 22:24:28
Eikös satulan kolot ole sitten liian isot noille ohuemmille kielille? Esim. bendatessa tuo saattaisi olla aika ikävää, jos kieli heiluu väljässä kolossa...kö?

Ei se ainakaan tuosta syystä mitään pahaa tee. Kielen pitääkin saada liukua vapaasti satulan yli.
Timesby
28.08.2003 20:10:32

Ei se ainakaan tuosta syystä mitään pahaa tee. Kielen pitääkin saada liukua vapaasti satulan yli.

siis jos se heiluu sivuttain. eiks se oo haitallista
Mahtava on suuruudenhulluuden voima.
askomiko
28.08.2003 20:20:58
Niinno, periaatteessa. Mutta jos miettii miten iso ero on 46 ja 56-kielillä.. 0,25 mm.
Fortune
29.08.2003 09:10:19 (muokattu 29.08.2003 09:10:29)
Mites paksua settiä porukka on käyttänyt floyd rosen kanssa? Itsellä on aina ollut 9-42 D-vireessä ja onhan nuo melkoiset siimat.

10-46 oli lisenssitallan kanssa, normivireessä. Tosin se oli lukittu paikoilleen kiinteäksi suurimman osan ajasta.
Tinker-doodle.
LaXu
29.08.2003 12:05:15
eiks se satula oo hiomisen jälkeen niiku turmeltu? luulis että se tekee vaan hallaa satulle. toisaalta jos ei mee kielet koloihin nii sitten. mut eihän sillo voi enää soittaa ohuummilla kielillä

Ehei. Tarkoitushan on vain leventää kielten uria hieman jotta kielet eivät jumita satulaan..tarkoitus ei ole siis syventää kielten uria lainkaan. Minulla ainakin toimi tuo vanhojen kielten käyttö urien leventämiseen loistavasti..laitoin vähän lyijykynästä grafiittia perään ja eipä ole kielet takertuneet satulaan kiinni sen jälkeen.
Myydään Kramer Stagemaster Custom 1 (Jackson Soloistin tapainen) hevikeppi, katso Tori. Myös vaihto Marshall DSL50-nuppiin.
LaXu
29.08.2003 12:07:14

10-52 setti tällä hetkellä Ibanez RG:ssa kiinni. Jousia pitää kyllä olla täydet 5 kappaletta. Vaan meikäläiselle tuo jäykempi talla sopii kyllä paremmin, minulla kun vibrakammen käyttö on kuitenkin melko vähäistä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)