MaSi 28.08.2003 22:47:28 | |
---|
Missäköhän tämä liike sijaitsee? Tarkkaa osoitetta hakisin. Nettisivuilta en löytänyt, mutta jos joku muu löytää tai tietää niin olisin kiitollinen Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
HS 28.08.2003 23:01:51 | |
---|
Terve Musikhaus Thomann Treppendorf 30 D-96138 Burgebrach Germany |
kivi 28.08.2003 23:20:15 | |
---|
Eli kun katsot Saksan karttaa, se on siinä vähän matkaa Nürnbergista. Tuolla logiikalla oon ajatellut useasti ottaa sen autoiluretken varrelle. |
M-Juhana 29.08.2003 10:13:52 | |
---|
Eli kun katsot Saksan karttaa, se on siinä vähän matkaa Nürnbergista. Tuolla logiikalla oon ajatellut useasti ottaa sen autoiluretken varrelle. Olen kans lähdössä työmatkalle saksaan ja toivon, että aikataulu antaa mahdollisuuden poiketa. Aattelin jopa katsoa kitaraa sieltä, hinnat tiedetään ja pääsisi kokeilemalla valkkaan. Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
mikko1 29.08.2003 10:44:38 | |
---|
hmmm...nurnberg...kuulostaa hyvältä... Mullon kans tele. |
... se on siinä vähän matkaa Nürnbergista. Tuolla logiikalla oon ajatellut useasti ottaa sen autoiluretken varrelle. Mikäs se logiikka on? Käyn Nürnbergissa haistelemassa Holocaustin huumaa, jonka jälkeen pistäydyn Thomanniin tsiigailemaan stroboja? Anteeksi sivistymättömyyteni. |
MaSi 29.08.2003 13:07:21 | |
---|
Terve Musikhaus Thomann Treppendorf 30 D-96138 Burgebrach Germany Kiitos Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* |
Basismi 29.08.2003 23:00:45 | |
---|
Mikäs se logiikka on? Käyn Nürnbergissa haistelemassa Holocaustin huumaa, jonka jälkeen pistäydyn Thomanniin tsiigailemaan stroboja? Anteeksi sivistymättömyyteni. Ei se mitään, koskaan ei viisastu jos ei kysy. Oliskohan logiikka ollut Nordschleife? Women and rhythm section first. |
meldrew 30.08.2003 17:14:29 | |
---|
Ei se mitään, koskaan ei viisastu jos ei kysy. Oliskohan logiikka ollut Nordschleife? Mistäkohän syystä monet ihmiset luulevat, että Nürburgring legendaarisine pohjoislenkkeineen sijaitsee Nürnbergissä? Nürnbergissäkin käsittääkseni ajetaan kilpaa - katuradalla muistaakseni, mutta Nürburgin linna sijaitsee ihan muualla, ja sen lähistöllä siis tämä moottoriratojen legenda. Oli pakko päästä oikaisemaan... :) |
Basismi 31.08.2003 13:04:06 | |
---|
Oli pakko päästä oikaisemaan... :) Tein sen tarkoituksella, että pääsisit pätemään :) Women and rhythm section first. |