Aihe: Vahvistimet hintaluokittain
1
oo-p
10.03.2006 18:10:42

Oisko järkeä että laitettas tämmönen juttu ku aina on joku kyselemässä että "mikä vahvistin pitäs ostaa ku budjetti on noin 350€ ja soitan metallia", laitettais jotain tämmöstä pystyyn josta nuo vahvistimen ostoa suunnitelevat löytäis neuvoa..

esim:

100-250€

- "vaihtoehto1" (linkki) hyvät/huonot puolet
-"vaihtoehto2" (linkki) hyvät/huonot puolet
jne.. jne..

250-350€

- "vaihtoehto1" (linkki) hyvät/huonot puolet
-"vaihtoehto2" (linkki) hyvät/huonot puolet
jne.. jne..

350-450€

jne.. jne..

..ehkä tätä ideaa vois jotenkin soveltaa, jos se ei ihan näin toimi tjnt.. Mutta jos onnistuu tämä tai joku vastaava idea nii vois vähentyä nuo "vahvistin 200€urolla" yms. otsikot..?
Terve, ja kiitos kaloista!
LaXu
10.03.2006 20:42:11
Ei sinänsä huono idea, mutta tuossa taas tulee se ongelma, että miten rajoitetaan vahvarit? Pelkät uutena Suomesta saatavat vahvarit? Sitten on vielä ne mielipiteet - esim. minun mielestäni vaikkapa Mesan Lone Star Classic soveltuu ihan hyvin metallinkin soittoon kun taas joku kaipaa Rectifierista lisää säröä...

Jos vielä aletaan luokittelemaan hyviä ja huonoja puolia niin listasta tulisi todella mittava.
pliksu
10.03.2006 20:48:15
Itse ajattelin et voisi luppoajalla katsoa, jos jaksaisi jotain pientä databeissiä väsätä näistä m.netin ulkopuolelle. Kerätä mielipiteitä yhteen jne. yksin se on vain hikinen urakka. Olisi kyllä taatusti apua monelle.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Aki
10.03.2006 21:08:22

Tässä on vielä sekin ongelma että nämä ovat usein makuasioita.

On, mutta uskoisin että kokemattomille tämä olisi iso apu, kun eivät vielä ymmärrä miten tässä featureviidakossa luovitaan. Jokaisesta hintaluokasta löytyy kuitenkin myös ns täyttäpasnaa joka kokeneemmille saattaa olla itsestäänselvyys. Olen mukana jakamassa tietämystäni (ja mielipiteitäni).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)