Aihe: Provinssi 2006
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
carlos
02.03.2006 23:16:44
Ja usein juuri nuo vetonaulat ovat olleet metallimusiikin puolelta. Mut toivotaan nyt, että sieltä tulisi joku kova muun musiikin edustaja. Viime vuonna sellaista ei tullut, toivottavasti tämä vuosi tekee poikkeuksen.

Viimevuonnahan ne parhaat bändit olivat juuri kaikkea muuta kuin metallia. The Mars Volta, Turbonegro ja tietenkin the Donnas! :)

Itse ainakin olen luottavaisin mielin Provinssin suhteen. Ei ne tänäkään vuonna petä!
I can't hide but I can run for miles.
Cathi777
02.03.2006 23:32:58

Viimevuonnahan ne parhaat bändit olivat juuri kaikkea muuta kuin metallia. The Mars Volta, Turbonegro ja tietenkin the Donnas! :)

Itse ainakin olen luottavaisin mielin Provinssin suhteen. Ei ne tänäkään vuonna petä!

Ehkä mulla vaan sitten on liian isot toiveet ;) Onhan nuokin hyviä bändejä, mutta ei ehkä mulle riittäviä porkkanoita kuitenkaan. No joo, ton The Mars Voltan nostan jo jonkinlaiseksi porkkanaksi, mutta muita en. Tavallaan haluiaisin nähdä jotain sellaista, jota Suomessa tosi harvoin käy. On liian tutun turvallisia valintoja suurimmaksi osaksi. Tulisi vaikka Placebo, White Stripes, Strokes, Coldplay, System Of A Down tai joku oikeasti tuollainen iso nimi. Jotain sellaista nyt tässä kaipailisin.
Only pop music can break my heart...
carlos
02.03.2006 23:38:18 (muokattu 02.03.2006 23:44:25)
Tavallaan haluiaisin nähdä jotain sellaista, jota Suomessa tosi harvoin käy. On liian tutun turvallisia valintoja suurimmaksi osaksi. Tulisi vaikka Placebo, White Stripes, Strokes, Coldplay, System Of A Down tai joku oikeasti tuollainen iso nimi. Jotain sellaista nyt tässä kaipailisin.

Tiedän kyllä, mitä tarkoitat. Eihän nuo mainitsemani bändit mitään niiiin suuria ja vetonauloja ollut, paitsi minulle henkilökohtaisesti. Placeboa on vissiin aika paljon toivottukin noissa yleisöpolleissa, samoin ku SOADia.. Pitää sit kai lähteä roskildeen, jos haluaa nähdä oikeesti "isoja" bändejä..

EDIT: ite oon ainaki pommittanu Provinssirockiin vaikuttavia henkilöitä omilla bänditoiveillani. Tuskin tuosta mitään hyötyä on, mutta ei siitä haittaakaan luulisi kenellekään olevan. Ja mistäs sitä ikinä tietäis, jos ne nyt tajuais hommata kuiteskin Death From Above 1979n, Interpolin ja Bloc Partyn rytmitelttaan lauantaiksi ;)

EDIT2: Muutama kova bändi on provinssin aikaan ainakin Euroopassa http://www.novarock.at/index.php?novalineup
Cathi777
02.03.2006 23:47:10

Tiedän kyllä, mitä tarkoitat. Eihän nuo mainitsemani bändit mitään niiiin suuria ja vetonauloja ollut, paitsi minulle henkilökohtaisesti. Placeboa on vissiin aika paljon toivottukin noissa yleisöpolleissa, samoin ku SOADia.. Pitää sit kai lähteä roskildeen, jos haluaa nähdä oikeesti "isoja" bändejä..

EDIT: ite oon ainaki pommittanu Provinssirockiin vaikuttavia henkilöitä omilla bänditoiveillani. Tuskin tuosta mitään hyötyä on, mutta ei siitä haittaakaan luulisi kenellekään olevan. Ja mistäs sitä ikinä tietäis, jos ne nyt tajuais hommata kuiteskin Death From Above 1979n, Interpolin ja Bloc Partyn rytmitelttaan lauantaiksi ;)

EDIT2: Muutama kova bändi on provinssin aikaan ainakin Euroopassa http://www.novarock.at/index.php?novalineup

Joo, no ihan hyviä bändejä olet kyllä käynyt sinne toivomassa, että mullekin kyllä nuokin bändit kelpaisivat.
Only pop music can break my heart...
Exhausted
08.03.2006 08:40:00

Kuulemma Coheed and Cambria tulee Provinssiin. Eipä vieläkään muuta meikäläisen festarisuunnitelmia, kun tuokin pumppu tuli jo katsastettua Tukholmassa pari viikkoa sitten
Exhausted
09.03.2006 14:45:45 (muokattu 09.03.2006 17:20:48)

Jerry Cantrellin sivuilla lukee notta Provinssirock.

E: Siis tää vissiin tarkottaa nyt sitä Alice in Chains - reunionia
pardy
09.03.2006 22:16:54

Siis tää vissiin tarkottaa nyt sitä Alice in Chains - reunionia

Mikä saa sut luulemaan niin? :)

Kyllä, pakko mennä! Aivan uskomatonta, tärisen suorastaan.
"Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara
taimou
09.03.2006 23:19:29
tombah
10.03.2006 14:39:10
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=49340

Siellä se seisoo...

Voisiko tuon perusteella elätellä toiveita Metallicasta?
:|
pardy
11.03.2006 00:15:03 (muokattu 11.03.2006 00:15:29)

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=49340

Siellä se seisoo...

Nyt rupes pelottamaan:

http://www.jerrycantrell.com/tour.asp

Vielä eilen tuo provinssi tuossakin listassa oli mutta eipä ole enää... Hakkaan pääni irti jos se on peruuntunu. Tai lähen tonne Novarockiin. Tai Hultsfrediin.
"Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara
carlos
13.03.2006 15:13:23
Koskahan Provinssi rupeaa mäjäyttelemään ilmoille hyviä nimiä? :)
riimu
13.03.2006 18:13:03 (muokattu 13.03.2006 18:13:35)
Koskahan Provinssi rupeaa mäjäyttelemään ilmoille hyviä nimiä? :)

Tai ylipäätään mitään nimiä. Perskeles kun nimenomaan nuo pikkubändit/keskisuuret kiinnostaa eniten.
Let us go in; The fog is rising.
Juntunen
15.03.2006 13:28:33

Nyt rupes pelottamaan:

http://www.jerrycantrell.com/tour.asp

Vielä eilen tuo provinssi tuossakin listassa oli mutta eipä ole enää... Hakkaan pääni irti jos se on peruuntunu. Tai lähen tonne Novarockiin. Tai Hultsfrediin.

Nyt on Cantrellin sivuilla provissirock mainittuna. Lähdenpäs ostamaan liput samontein. Deftones ja Cantrell/AIC-reunion riittää mulle.
Rattata
15.03.2006 13:52:50
Nyt on tullut vähän lisää kiinnityksiä. Ei mitään uutta ja ihmeellistä juurikaan, mutta onpahan nyt ainakin virallista tietoa nuo AIC ja C&C.

Toivottavasti ruksaavat noita sivuja paremmiksi. Ihan hienon näköiset mutta hirveät käyttää. Eihän noita pysty edes lukemaan.
Valdemar
15.03.2006 13:54:16
Huh AIC. Miten ois vielä esim DOWN? Ne on kai just sillon eurotourilla.
There's some dudes rolling stoned.
riimu
15.03.2006 14:22:25
Näin lukee sivuilla:

ALICE IN CHAINS PROVINSSIIN!
Uutinen lisätty 15.03.2006
Provinssirock ylpeänä esittää perjantain pääesiintyjän: Alice in Chains! Kymmenen vuoden kiertuetauon jälkeen tien päälle nouseva grungeyhtye ulottaa kiertueensa myös Suomeen ja Seinäjoelle.

Lauantaille olemme saaneet varmistettua myös toisen yhdysvaltalaisen bändin Coheed & Cambrian. Tähän rokkibändiin liitetään myös termit proge ja emo. Bändi ei siitä paljon piittaa, kunhan musiikki miellyttää kuulijaa.

HK119 (UK/FIN) eli Lontoossa asuva Heidi Kilpeläinen tuo kumisen kissapukunsa yöttömään yöhön. Hänessä yhdistyvät Grace Jones, Siouxsie Sioux ja Nina Hagen. HK119:stä löytyy Bauhaus, The Human League, Suicide, Kraftwerk ja The Slits - tai sitten ei. 'The perfect blond woman!', kuten Björk sanoi.

Kotimaisia vahvistettuja orkestereita ovat TikTak, Uniklubi, PMMP, CMX, Mokoma, Amorphis, Regina ja Nemo.
Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson
Nita Nitro
15.03.2006 16:06:09 (muokattu 15.03.2006 16:09:16)
AIC on kyllä melkoisen hieno juttu, tosin riippuu hyvin pitkälle siitä, kuka se laulaja lopulta tulee olemaan. Aiemmat julkistukset ei yhtään uppoa mulle, esim. Korn ja Within Temptation. Coheed & Cambria voi olla ihan hyvä, mutta kyllä Ruisrock on vielä tässä vaiheessa mulla ykkösvaihtoehto Toolin, Mewin ja Mogwain takia... Tosin noista kaksi on jo Provinssissa tullut nähtyä.

Tosiaan, joku Radiohead/SOAD/The Strokes tohon vielä niin jo alkais toimia...

Edit: Suomalaisten bändien kiinnitykset on kyllä Reginaa lukuunottamatta toistaiseksi aivan perseestä. Missä on Circle? :)
mystische!
JOO100
15.03.2006 17:33:29 (muokattu 15.03.2006 17:35:14)
No joo-o. Eihän tuonne oo julkistettu vielä yhtään bändiä, jonka tosissaan haluis nähdä.

E. No Amorphis ja Mokoma nyt on ainoat.
Romantikkoitkijät #44
HaloOfFlies
15.03.2006 20:08:30 (muokattu 15.03.2006 20:10:00)

Nyt sitten veikkauksia kuka kiinnitetään ulkomaiseksi pääesiintyjäksi. Itse veikkaan Pearl Jamia.

E: Tuli väärään topiciin. Ruisrock-topiciin tämän piti mennä...
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)