Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuvalu
1 2 3 4 5
aikavaikea
09.03.2006 08:21:28 (muokattu 09.03.2006 12:54:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tää on taas tätä että biisit on aivan mitäänsanomattomia ja sitten väliin heitetään jotain paskaa kolinaa niin teinit tykkää.
 
Tämä teini tykkäsi kotisivuilta kuulemansa perusteella kovastikin. Levy menee tilaukseen. (E: Nyt on tilattu kotiin tuo äänite)
 
Kröhöm....tarkistapa aloitusviesti
 
Se oli ns. hauskaa huumoria, mutta tulikin ulos mitäänsanomattomana paskana kolinana.
 
What's the ugliest part of your body?
aivokuolio
09.03.2006 13:56:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en tiedä mitään musiikista/sen tekemisestä ja myönnän sen ihan avoimesti.
 
Totta. Mutta miksi silti annat itsestäsi kuvan kuin olisit pedantti kyynikko, joka tietää-enemmän-kuin-sinä-ja-on-siksi-parempi-elämänmuoto-kuin-sinä.
 
Ristiriitaista.
 
Ja tämä ketju edustaa hyvin sitä perinteistä asennoitumista eri mieltä oleviin, eli aletaan vinkua ja itkeä jos ei tykätä ko. eriavästä mielipiteestä. Te fanit tässä enemmän narisette.
 
Ei. Mielipiteitä saa olla, mutta turhaa narinaa ei jaksa kukaan. Joistain viesteistä vain näkee, että kirjoittaja haluaa nyt olan takaa mollata orkesteria, ja valittettavan usein sinun viestisi ovat juuri tällaisia.
 
On olemassa kolmenlaista keikkakansaa. Niitä jotka diggailevat, niitä joka eivät ja poistuvat paikalta, ja sitten ne reppanat jotka eivät välitä bändistä, mutta jäävät paikalle kuitenkin nakkelemaan lavalle tavaroita ja heiluttelemaan keskisormea. Ilmeisesti sinä kuulut tähän viimeiseen porukkaan. Surullista.
 
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
FlatOutFucked
09.03.2006 16:36:13 (muokattu 09.03.2006 16:37:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totta. Mutta miksi silti annat itsestäsi kuvan kuin olisit pedantti kyynikko, joka tietää-enemmän-kuin-sinä-ja-on-siksi-parempi-elämänmuoto-kuin-sinä.
 
Tuo on vain virheellinen mielikuva sinun päässäsi.
 
Ei. Mielipiteitä saa olla, mutta turhaa narinaa ei jaksa kukaan. Joistain viesteistä vain näkee, että kirjoittaja haluaa nyt olan takaa mollata orkesteria, ja valittettavan usein sinun viestisi ovat juuri tällaisia.
 
Minun viestini ovat yleensä hyvin asiallisia, siitäkin huolimatta että ne eivät välttämättä miellytä kaikkia. Täällä vain tuntuu vallitsevan välillä sellainen ilmapiiri, että "älä kirjoita mitään, jos et tykkää". Tuommoinen mentaliteetti ei valitettavasti ruoki keskustelua, vaan fanien välistä selkääntaputtelua. Tähänkin ketjuun olen kirjoittanut viisi viestiä, joista kolme on asiallista kommentointia bändistä ja loput vastauksia teidän kitinään, joka ei liity bändiin, vaan minunkaltaisiin käyttäjiin.
 
Ilmeisesti sinä kuulut tähän viimeiseen porukkaan. Surullista.
 
Mahdollisesti, mutta yritän silti ennakkoluuloistani huolimatta pitää eri jutuista.
 
Niin ja vielä tuvalusta... Mitä enemmän tutkin heidän nettisivuaan, sitä enemmän bändi ärsyttää minua, hähä. Mutta lupaan etten enää kiinnitä huomiota heihin.
 
There's a liar on the altar. The sermon never falter
This is religion. Your religion.
pardy
09.03.2006 20:09:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi on mainio. Ei pelkästään musiikkinsa puolesta vaan fiksujen aatteiden puolesta, joista kotisivuillakin on mainintaa hieman:
 
"Pimeä saarta meitä! -albumi on valmistettu seuraavaa metodia noudattaen:
 
1. Tuvalu säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa materiaalinsa itse
2. Musiikki esitetään omalla äidinkielellä
3. Levyn äänimaailma on luotu laulua, kitaraa, bassoa ja rumpuja käyttäen
4. Soitto- tai laulusuorituksia ei ole keinotekoisesti korjailtu
5. Tuvalu ei solmi levytyssopimusta ylikansallisen levy-yhtiön kanssa
6. Levyä ei markkinoida ostetuin mainoksin
7. Tiettyjen radioasemien ällöttävän soittolistapolitiikan vuoksi Tuvalu kieltää kappaleidensa esittämisen radiossa."
 
"Oommä kyllä joskus miettiny basoja ku eukko on ottanu suihin." -Wasara
Mohla
10.03.2006 08:39:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun viestini ovat yleensä hyvin asiallisia, siitäkin huolimatta että ne eivät välttämättä miellytä kaikkia.
 
Tähänkin ketjuun olen kirjoittanut viisi viestiä, joista kolme on asiallista kommentointia bändistä...
 
Minun mielestäni sinun ensimmäinen kirjoituksesi tähän ketjuun oli ihan asiallinen ja toit kantasi oikeutetusti esille. Sen sijaan ne loput viestit on sen saman asian sanomista eri tavoilla ja kommentoimista muiden mielipitieisiin tyyliin "Niin, mutta minä olen edelleen tätä mieltä!" Niin, me kaikki tiedämme jo sinun mielipiteesi koska kerroit sen ensimmäisessä viestissäsi.
Jos jankkaat kokoajan kuinka et pidä kyseisestä bändistä, niin aika luonnollisesti ihmisiä alkaa vituttamaan. Ihan sama, jos minä kirjoittaisin tähän ketjuun kolme viestiä, joissa eritavoin ylistäisin bändiä - aivan yhtä ärsyttävää.
Ja jos nyt katsot mitä minä olen kirjoittanut, niin olen yhdessä viestissä ilmaissut mielipiteeni bändistä. Toisessa ilmaisin ärtymykseni tästä sinun jankkaamisesta ja tässä kolmannessa selvensin asiaa (eli oikeastaan jankkaan, eikö olekin ärsyttävää?!).
 
Ja sitten vielä tämä:
Niin ja vielä tuvalusta... Mitä enemmän tutkin heidän nettisivuaan, sitä enemmän bändi ärsyttää minua, hähä. Mutta lupaan etten enää kiinnitä huomiota heihin.
Et edelleenkään kertonut mitään uutta, vaan toistat taas kerran eri muodossa saman minkä ilmaisit jo ensimmäisessä viestissäsi.
No, toivottavasti pidät lupauksesi. Minä en jaksa tähän keskusteluun puuttua enää sen enempää, ellei minulla satu olemaa jotain minkä kuvittelisin tuovan tähän keskusteluun jotain uutta ja rakentavaa.
 
Ugh.
 
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
ydinaukio
10.03.2006 09:06:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Pimeä saarta meitä! -albumi on valmistettu seuraavaa metodia noudattaen:
 
1. Tuvalu säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa materiaalinsa itse
2. Musiikki esitetään omalla äidinkielellä
3. Levyn äänimaailma on luotu laulua, kitaraa, bassoa ja rumpuja käyttäen
4. Soitto- tai laulusuorituksia ei ole keinotekoisesti korjailtu
5. Tuvalu ei solmi levytyssopimusta ylikansallisen levy-yhtiön kanssa
6. Levyä ei markkinoida ostetuin mainoksin
7. Tiettyjen radioasemien ällöttävän soittolistapolitiikan vuoksi Tuvalu kieltää kappaleidensa esittämisen radiossa."

 
Mainostamista parhaimmillaan!
 
PomppoK
10.03.2006 12:24:29 (muokattu 10.03.2006 12:24:41)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainostamista parhaimmillaan!
 
Joo, ei tosin sen parempaa/pahempaa mainosta esittäjälleen kuin tiukan oivaltavien ja ennen kaikkea äärimmäisen tarpeellisten kommenttien laukominen mnetissä. Priceless!
 
Menkäähän muuten pk-seudulla katsomaan Tuvalua JA Plain Fadea, 29.3. @ Kuudes Linja. Jälkimmäisestä bändistä on varmaan myös paljon tärkeää sanottavaa tämänkin threadin sankareilla.
 
Ilmainen, ei-kaupallinen mainos
 
"Once black, you never come back."
ydinaukio
10.03.2006 12:26:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo näin Plain faden samalla keikalla kuin Tuvalun ja paskahan sekin oli. Omaperäisyys ei koskaan ole pahitteeksi musassa.
 
Fortune
10.03.2006 12:27:57 (muokattu 10.03.2006 12:33:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi on mainio. Ei pelkästään musiikkinsa puolesta vaan fiksujen aatteiden puolesta, joista kotisivuillakin on mainintaa hieman:
 
"Pimeä saarta meitä! -albumi on valmistettu seuraavaa metodia noudattaen:
 
1. Tuvalu säveltää, sanoittaa, sovittaa ja tuottaa materiaalinsa itse
2. Musiikki esitetään omalla äidinkielellä
3. Levyn äänimaailma on luotu laulua, kitaraa, bassoa ja rumpuja käyttäen
4. Soitto- tai laulusuorituksia ei ole keinotekoisesti korjailtu
5. Tuvalu ei solmi levytyssopimusta ylikansallisen levy-yhtiön kanssa
6. Levyä ei markkinoida ostetuin mainoksin
7. Tiettyjen radioasemien ällöttävän soittolistapolitiikan vuoksi Tuvalu kieltää kappaleidensa esittämisen radiossa."

 
Kieltämättä aika hauska pastissi "Ollaan angstisia" -tyylisestä bändistä, kyllä.
 
5,6 ja 7 ovat vain hölmöyttä, tämä on taas tätä humanisti-idealistihaikailua, jossa raha on paha automaattisesti ja ollaan onnellisia, kun ei tarvitse myydä levyjä eikä tehdä keikkoja.
No, ei niitä sitten pitkään tarvitse tehdäkään, jos koko ajan miinuksella mennään.
 
Ja radiosoittokielto on absurdi, kai sitä nyt jokainen normaali musiikintekijä haluaa, että mahdollisimman moni kuulee omaa musiikkia eikä sulje mitään levityskanavaa pois.
 
Sitä paitsi kohdat 1-4 takaavat sen, että kohdat 5-6 eivät tekisi hallaa bändille, nehän vain auttaisivat asiaa ts. jos noilla kohtien 1-4 periaatteilla saavuttaa kohdat 5-6, niin mitäs pahaa siinä on? Tekee omaa musiikkia, sitä levitetään hyvin resurssein ja mahdollisimman moni kuulee sitä. Mitäs pahaa siinä on?
 
Ja 7-kohta naurattaa kovasti kyllä myös: miten se, että oma "parempi musiikki" otetaan pois sieltä radioiden soittokavalkaadista, poistaa yhtään tuota soittolistaongelmaa.
 
"Te soitatte vain paskaa musiikkia, kostoksi emme anna teille mahdollisuutta soittaa biisejämme."
 
Logiikka hoi :)
 
Tämä kommentti siis ihan vain irrallisena, bändiä en tiedä enkä tyyliään kommentoi, mutta tuo periaatelista on kyllä ylihassu. Pelasti päivän.
 
Noin tyylipuhdasta idealistiangstia en olekaan nähnyt aikoihin.
 
Look behind you, a three-necked guitar! Tilaa Muusikoiden.net -paita!
ydinaukio
10.03.2006 12:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt! Tämä on älykäs ja taiteellinen bändi!
 
Fortune
10.03.2006 12:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt! Tämä on älykäs ja taiteellinen bändi!
 
Ai niin.
 
*menee soittamaan tyhmää rokkia*
 
Look behind you, a three-necked guitar! Tilaa Muusikoiden.net -paita!
aikavaikea
10.03.2006 12:37:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omaperäisyys ei koskaan ole pahitteeksi musassa.
 
Ei niin. Vähän ärsyttäis jos bändiä sanoittaisiin vaikka Sonic Youthin, Mogwain, Liekin tai Sydän, Sydän -orkesterin kuuloiseksi. Oma se pitää olla, bändinkin.
 
Ihme vääntöä kyllä saatu tästä aikaiseksi. Mulle tämä oli ihan uusi tuttavuus vielä pari päivää sitten ja tykästyin. Onhan noi "dogmat" kieltämättä osittain aika naiiveja, mutta hellyttäviä toki. Aistii siitä sellaisen rakkauden musiikkiin kuitenkin.
 
What's the ugliest part of your body?
Fortune
10.03.2006 12:46:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei niin. Vähän ärsyttäis jos bändiä sanoittaisiin vaikka Sonic Youthin, Mogwain, Liekin tai Sydän, Sydän -orkesterin kuuloiseksi. Oma se pitää olla, bändinkin.
 
Ihme vääntöä kyllä saatu tästä aikaiseksi. Mulle tämä oli ihan uusi tuttavuus vielä pari päivää sitten ja tykästyin. Onhan noi "dogmat" kieltämättä osittain aika naiiveja, mutta hellyttäviä toki. Aistii siitä sellaisen rakkauden musiikkiin kuitenkin.

 
Juu, en minä bändiä vastaan hyökkää, mutta jos musiikki kerran on hyvää, niin eikös sitä kannattaisi tarjota ihmisille :)
 
Look behind you, a three-necked guitar! Tilaa Muusikoiden.net -paita!
PomppoK
10.03.2006 12:58:55 (muokattu 10.03.2006 13:02:14)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5,6 ja 7 ovat vain hölmöyttä, tämä on taas tätä humanisti-idealistihaikailua, jossa raha on paha automaattisesti ja ollaan onnellisia, kun ei tarvitse myydä levyjä eikä tehdä keikkoja.
No, ei niitä sitten pitkään tarvitse tehdäkään, jos koko ajan miinuksella mennään.
...
...
Noin tyylipuhdasta idealistiangstia en olekaan nähnyt aikoihin.

 
Logiikka riippuu kovasti näkökulmasta.
 
Eiköhän tuossa ole ennemminkin kyse vastaisuudesta mammuttimaisuutta kohtaan, mikä vaivaa myös näitä 'ylikansallisia levy-yhtiöitä' tai mitä tahansa hajautetusti hallinnoituja suuryhtiöitä ja maailman markkinoita ylipäätään, mitkä eivät ole enää oikeastaan minkään yhteisön/ihmisen hallittavissa. Vähintään yhtä naivia kuin julkinen kieltäytyminen moisista iloista, on kuvitella etteikö soittolistojenkin sisältö olisi valtaosin massojen (kaupallisten) intressien määrittelemää, olkoot se sisältö paskaa tai ei.
 
Mutta joo, onhan se esimerkiksi hienoa, että saadaan nykyään joka 'vetin pitkospuu-kävelyllekin soimaan muzakkia taustalle 'ylemmän tahon' toimesta, halusi siitä nauttia tai ei. Kuinka tuo ja monet muut hienot asiat olisivatkaan mahdollisia ilman tehokkaan levityksen periaatteita ja kulttuuria! Ok, jonkun mielestä tuokin on hyvä juttu, mutta jonkun toisen mielestä tuollainen kulttuuri oksettaa, eivätkä he halua antaa musiikkiaan käytettäväksi tuollaisiin tarkoituksiin, vaikka siinä ohella saattaisi tulla muutama uusi 'oikea kuuntelijakin'.
 
"Once black, you never come back."
Fortune
10.03.2006 13:05:26 (muokattu 10.03.2006 13:07:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Logiikka riippuu kovasti näkökulmasta.
 
Eiköhän tuossa ole ennemminkin kyse vastaisuudesta mammuttimaisuutta kohtaan, mikä vaivaa myös näitä 'ylikansallisia levy-yhtiöitä' tai mitä tahansa hajautetusti hallinnoituja suuryhtiöitä ja maailman markkinoita ylipäätään, mitkä eivät ole enää oikeastaan minkään yhteisön/ihmisen hallittavissa. Vähintään yhtä naivia kuin julkinen kieltäytyminen moisista iloista, on kuvitella etteikö soittolistojenkin sisältö olisi valtaosin massojen (kaupallisten) intressien määrittelemää, olkoot se sisältö paskaa tai ei. Ok, jonkun mielestä tuo on hyvä juttu, " mutta jonkun toisen mielestä tuollainen kulttuuri oksettaa.
 
Mutta joo, onhan se esimerkiksi hienoa, että saadaan nykyään joka 'vetin pitkospuu-kävelyllekin soimaan muzakkia taustalle 'ylemmän tahon' toimesta, halusi siitä nauttia tai ei. Kuinka tuo ja monet muut hienot asiat olisivatkaan mahdollisia ilman tehokkaan levityksen periaatteita ja kulttuuria!

 
Joo, kritisoida saa, mutta ei tuolla mitään muutosta tehdä. Passiivisella itkemisellä siis.
 
Miksei voi hyväksyä tosiasioita ja pelata niillä säännöillä, tehden omaa juttuaan? Jos siis oikeasti haluaa tehdä sitä musiikkiaan. Ei silloin luulisi olevan energiaa itkeä maailman pahuutta, senkin voimavarannon voisi kanavoida musiikintekoon.
 
Kaikki epäinhimillisyys tuossa viihdeteollisuuden mammuttitaudissa on ikävää, mutta se, että suuressa on voimaa ja isolla yhtiöllä on resursseja levittää musiikkia, ei ole paha asia. Käyttäisivät sitä härskisti hyväksi, pelaisivat niissä puitteissa omilla säännöillä. Jos isoa yhtiötä kiinnostaa oikeasti bändin erinomainen musiikki, niin kyllä sitä saa omilla ehdoilla tehdä. Nykyaikanakin on isoja bändejä, jotka ovat omaperäisiä. Mutta ehkä sitä ei vain haluta huomata, koska se veisi pohjan pois "isot yhtiöt tuhoavat musiikin" -narinalta.
 
Ehkä olen tyhmä, mutta minulle tärkeintä olisi, että musiikkiani kuulee mahdollisimman moni ja se ei toteudu siten, että hautaan biisini aikakapseliin ja hautaan 6 jalkaa maan alle.
 
Sitä paitsi tuo "ei maksettuja mainoksia" -periaate on törkeä, sehän meinaa sitä, että mihinkään ei osteta mainoksia vaan kärtetään ilmaispuffeja lehdistä. Se on törkeää lehtiä kohtaan, ei niitäkään ilmaiseksi julkaista, varsinkaan pieniä.
 
Ja ilmeisesti bändin nettisivutilakin on ilmainen, olisihan se väärin maksaa palveluntarjoaja-riistäjälle siitäkin :)
 
Look behind you, a three-necked guitar! Tilaa Muusikoiden.net -paita!
PomppoK
10.03.2006 13:22:59 (muokattu 10.03.2006 13:32:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kritisoida saa, mutta ei tuolla mitään muutosta tehdä. Passiivisella itkemisellä siis.
 
Miksei voi hyväksyä tosiasioita ja pelata niillä säännöillä, tehden omaa juttuaan? Jos siis oikeasti haluaa tehdä sitä musiikkiaan. Ei silloin luulisi olevan energiaa itkeä maailman pahuutta, senkin voimavarannon voisi kanavoida musiikintekoon.

 
No, olettaen että bändin linja todella pitää myös "tositilanteissa", ei mielestäni ole kyseessä kovinkaan passiivinen kannanotto. On myös hieman outoa missään muodossa olettaa, että mielipide/näkemys veisi voimavaroja pois olennaisesta, eli siitä mitä kukin itse haluaa tehdä. Pikemminkin linjan puuttuminen ja itsensä valjastaminen osaksi turhaksi katsomiaan asioita, vie voimavaroja pois olennaisesta. Eikö?
 
Kaikki epäinhimillisyys tuossa viihdeteollisuuden mammuttitaudissa on ikävää, mutta se, että suuressa on voimaa ja isolla yhtiöllä on resursseja levittää musiikkia, ei ole paha asia.
 
Ehkä olen tyhmä, mutta minulle tärkeintä olisi, että musiikkiani kuulee mahdollisimman moni ja se ei toteudu siten, että hautaan biisini aikakapseliin ja hautaan 6 jalkaa maan alle.

 
Musiikki on alkujaankin ollut sidoksissa paikalliseen kulttuuriin, sen leviäminen ei ole vaatinut massiivisia kaupallisia resursseja. Onko se ihan hullu ajatus, että musiikkikin leviäisi ihmisten keskuudessa ihan silkan kiinnostuksen ja uteliaisuuden kautta? Tarvitseeko kaikkea _välttämättä_ kuulla joka maailman kolkassa? Sekään ei kuitenkaan ole täysin mahdollista, jo siitäkin syystä ettei kaikkia yksinkertaisesti kiinnosta. Niin, ja muistetaanhan myös, että noiden "dogmien" joukossa on mainittu erikseen äidinkielen käyttö musiikissa. Eikö tuo viimeistään sido musiikkia aivan loogisesti paikalliseksi, vähintään kansallisella tasolla.
 
No, näkemyksiä on monia. Toki monia hienoja bändejä saattaisi jäädä minultakin välistä, jos niitä ei niin tehokkaasti markkinoitaisi, mutta toisaalta nyt jää kaikilta helposti pimentoon paljon paikallista ja 'näkymätöntä', kun päähuomio on näinkin selkeästi hajautettu kaikkialle, eikä oikeen minnekään enää osaa suuntautua. Samat vaivat toistuu muillakin elämän aloilla, ja toki samat edutkin. Voidaan vain spekuloida, olisiko musiikkikin keskimäärin laadukkaampaa, jos ei niin kovin hanakasti tarjottaisi pop-unelmia aloitteleville muusikoille. Asiat tuppaavat kuitenkin ruokkimaan toinen toistaan, ihan tervettä että joku sanoo välillä ääneenkin jotain keskitiestä poikkeavaa, vaikka sitten leimaantuisi hieman naiviksi hölmöksi.
 
"Once black, you never come back."
nro5
10.03.2006 13:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä paitsi tuo "ei maksettuja mainoksia" -periaate on törkeä, sehän meinaa sitä, että mihinkään ei osteta mainoksia vaan kärtetään ilmaispuffeja lehdistä. Se on törkeää lehtiä kohtaan, ei niitäkään ilmaiseksi julkaista, varsinkaan pieniä.
 
Törkeää ei sen sijaan liene se, että haastatteluita julkaistaan ostettujen mainoksien perusteella? Ei mainosta, ei juttua.
 
Fortune
10.03.2006 13:49:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Törkeää ei sen sijaan liene se, että haastatteluita julkaistaan ostettujen mainoksien perusteella? Ei mainosta, ei juttua.
 
Tuosta kun vielä jotain faktaa saisi, niin olisi kiva.
 
Look behind you, a three-necked guitar! Tilaa Muusikoiden.net -paita!
nro5
10.03.2006 14:07:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuosta kun vielä jotain faktaa saisi, niin olisi kiva.
 
Eihän tuota kaikki lehdet tee ja ne jotka tekevät kiistävät sen vaikka hautaan saakka. Eli ei ole tarjota tilastoja tai muita kovia faktoja. Mutta käytännössä musiikkilehdet saattavat pahoitella jutturuuhkaa ja todeta, että priorisoimme mainostilan ostavia, mikä on melko selkeä vihjaus siitä kuinka asiat hoituvat.
 
ydinaukio
10.03.2006 15:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suurinta osaa siitä musiikista mitä minä kuuntelen ei mainosteta, koska pikkulafkoilla ei ole varaa siihen. Löydän parhaat bändit aivan muualta kuin radiosta tai lehdistä. En vain ymmärrä, miksi Tuvalun täytyy oikeen alleviivata näitä asioita.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «