maukkavee 05.03.2006 18:59:07 | |
---|
oisko kellään pistää "tytöt ovat kauniita" tabulatuureja? |
sus 05.03.2006 19:59:03 | |
---|
No totta vitussa, maukka! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Kampela77 05.03.2006 20:10:37 | |
---|
Jucciz varmaan tekee jo parhaillaan sulle tabulatuureja. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Jackson Dinky 05.03.2006 20:12:42 | |
---|
Jucciz varmaan tekee jo parhaillaan sulle tabulatuureja. Hoho!! + "Mitä te ny enää hiivitte ne näki teijät jo!111" -Veljeni cs matsi |
Jucciz 05.03.2006 20:21:35 | |
---|
Jucciz varmaan tekee jo parhaillaan sulle tabulatuureja. Joo, ihan hetki pieni vaan. |
Joees 05.03.2006 20:23:01 | |
---|
Jucciz varmaan tekee jo parhaillaan sulle tabulatuureja. Heh, itseasiassa mä en yhtään ihmettelis vaikka heittäiskin kohta. Sehän olis vallan mainiota. Sen voisi jo luokitella kunnon päänaukomiseksi, heh :) Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Jake.e 05.03.2006 20:27:32 | |
---|
Tajutkaa jo että m netissä ei soinnutuksia tai tabloja levitellä. If you'd been a dog
They would've drowned you at birth |
Jucciz 05.03.2006 20:30:06 | |
---|
Tajutkaa jo että m netissä ei soinnutuksia tai tabloja levitellä. Avatarisi viimeistelee viestisi tällä kertaa paremmin kuin ehkä koskaan. |
Joees 05.03.2006 20:37:39 | |
---|
Avatarisi viimeistelee viestisi tällä kertaa paremmin kuin ehkä koskaan. Jepulis. Hehe. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
kunnasja 06.03.2006 20:37:15 | |
---|
Iskelmämusiikissa tabulatuurit on muutenkin kielletty. Soinnuilla tommoset pitää vetää, ja korvakuulolta mieluiten. |
blackorwhite 09.03.2006 00:03:04 | |
---|
Hmmm... Miks täällä mulkkuillaan vaan jos kysytään soinnutuksia mut jos puhutaan tiluttamisesta ja lickeistä niin kaikki on heti asian ytimessä? Minä en kyllä tajua sitä kun aina sanotaan, että soinnut pitäis opetella mahollisimman alussa ja sit ku kysyy sellasen biisin sointuja mistä tykkää niin kaikki vaan vittuilee... Ehkä joku hieman valaisee minua? Onhan se mahdotonta yrittää ees korvalta mun mielestä ottaa jonkun biisin sointuja jos on just saanu kitaran ja katellu perussoinnut ja haluis alkaa opettelemaan biisin soittoo josta tykkää... Tajutkaa jo että m netissä ei soinnutuksia tai tabloja levitellä. Hmmm... Mut eipä sitten levitellä. Mut topicin aloittajalle sanon että itekin haluisin soittaa yölinnun biisejä mut niitä ei löydy mistään ni koita kuunnella joitain muita renkutuksia, mä ainakin opettelin the house of the rising sunin. Ja nyt opettelin pari viikkoo tuossa leevi and the leavingsin pohjois-karjalan ja nyt ajattelin ottaa tiktakia taikka sitten jotain muuta renkutusta... Mut sointuja tässä opettelen enkä halua ees opetella mitään lickejä ennen ku komppaaminen on kunnossa... Mut jospa tässä löydetään hyviä sointubiisejä... |
Jucciz 09.03.2006 20:56:47 | |
---|
Mut sointuja tässä opettelen enkä halua ees opetella mitään lickejä ennen ku komppaaminen on kunnossa... Tästä asenteesta iso plussa! |
NeonKnight 09.03.2006 20:59:07 | |
---|
Mutta entäpä, jos opettelee komppaus lickejä? |
Bonesaw 09.03.2006 20:59:42 | |
---|
Mutta entäpä, jos opettelee komppaus lickejä? Tai lickkikomppausta!??!!!!,,,,.. |
NeonKnight 09.03.2006 21:01:08 | |
---|
Tai lickkikomppausta!??!!!!,,,,.. Hoho. Siitä vaan sitten. |
blackorwhite 10.03.2006 00:23:57 | |
---|
Tästä asenteesta iso plussa! Kiitän, onhan se kiva soittaa joku sointurallikin ja laulaa samalla ku taas joku licki mikä kestää kaks sekuntia :D No mut mun ajatusmaailma on kunnossa, alkaa tässä sellaset soinnut olla jo kondiksessa mitä käytetään popissa, rockissa ja tanssimusiikissa. Ei noita bluessointuja kyllä vielä uskalla mennä kattelemaan. |
Ei noita bluessointuja kyllä vielä uskalla mennä kattelemaan. Lohdutuksen sana: samoja sointuja ne sielläkin on. Bluesissa harvemmin seiskaa kummempaa tarvitsee osata. Tai jos tuleekin ysejä, niin kyllä niihin voit soittaa surutta seiskat. :) |
Joees 10.03.2006 15:05:00 | |
---|
Lohdutuksen sana: samoja sointuja ne sielläkin on. Bluesissa harvemmin seiskaa kummempaa tarvitsee osata. Tai jos tuleekin ysejä, niin kyllä niihin voit soittaa surutta seiskat. :) Jazzissa homma voi olla toisin, mut ei noissa standareissa niin hirveitä ne soinnutkaan aina ole. Vaikka joku Autumn Leaves esimerkiksi. Mutta toki kannattaa opetella komppaamaan ja soinnut heti aluks. Tilusta mä en tiiä, en osaa. Ja ymmärrän kyllä et jos on saanut kitaran just ja haluu opetella jotain biisiä soittaa, voi se korva olla aika onneton aluks. Toisilla se on monien vuosien soitonkin jälkeen. Mut täällä sointuja ja tabloja on paha levittää kun ei saa. Mut onko tosiaan niin että Yölinnun biiseihin ei löydy esimerkiks kirjastosta nuotteja? Tai että niitä ei löydy mistään laulukirjoistakaan? Groooove is in heart!
blackorwhite 27.07.2006 22:35:58 (muokattu 27.07.2006 22:36:48) | |
---|
Hei jätkät nyt auttakaa meikää :D Mahtaakohan tämän biisin soinnut olla ainakin siinä alussa Am Dm G C? Tuo kyllä kuullostaa hyvältä mun korvaan mut mun korva on muutaman kerran kyllä erehtyny ku haluan niin innokkaasti kehitellä sävelkorvaa :P Sointujahan sai levitellä? Itseasiassa eihän ne ole kenenkään omia vai? E: Sävellaji taitaa kuitenkin kyseisessä biisissä olla Am, ainakin mielestäni...? |
Kampela77 27.07.2006 22:46:48 | |
---|
Hei jätkät nyt auttakaa meikää :D Mahtaakohan tämän biisin soinnut olla ainakin siinä alussa Am Dm G C? Tuo kyllä kuullostaa hyvältä mun korvaan mut mun korva on muutaman kerran kyllä erehtyny ku haluan niin innokkaasti kehitellä sävelkorvaa :P Sointujahan sai levitellä? Itseasiassa eihän ne ole kenenkään omia vai? E: Sävellaji taitaa kuitenkin kyseisessä biisissä olla Am, ainakin mielestäni...? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=125203 Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |