slowdive 06.03.2006 15:12:35 | |
---|
Egotrippi joka ikisessä ohjelmassa vieraana. Juttua uudesta levystä. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Numbie 07.03.2006 22:40:20 | |
---|
Asfaltin Pinta on ehkä 10 hienoimman Suomessa tehdyn pop-kappaleen joukossa. Eikä edes siellä häntäpäässä. |
nikomati 08.03.2006 10:56:27 | |
---|
Asfaltin Pinta on ehkä 10 hienoimman Suomessa tehdyn pop-kappaleen joukossa. Eikä edes siellä häntäpäässä. parissa tv-soussa oon ainoastaan kuullut ko. biisin, mutta kieltämättä hienolta kuulostaa. "jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!" |
Tapani L 08.03.2006 15:36:11 | |
---|
Tasapainoinen ja kaunis levy. Oli pitkästä aikaa sellainen olo, että piti heti sinä päivänä, kun lätty ilmestyi, mennä kauppaan ja ostaa se. Ja kuunnella ja pläräillä kansivihkosta. Tämän vuoden paras levy tähän mennessä. |
Atommic 09.03.2006 09:41:17 | |
---|
Tasapainoinen ja kaunis levy. Oli pitkästä aikaa sellainen olo, että piti heti sinä päivänä, kun lätty ilmestyi, mennä kauppaan ja ostaa se. Ja kuunnella ja pläräillä kansivihkosta. Tämän vuoden paras levy tähän mennessä. Uuden levyn kuunteleminen ja kansivihkosen plärääminen on parhautta! Siis yleensäkin, ei pelkästään tämän levyn kohdalla. Ei mulla muuta.... Ambition makes you look pretty ugly |
Asfaltin Pinta on ehkä 10 hienoimman Suomessa tehdyn pop-kappaleen joukossa. Eikä edes siellä häntäpäässä. et ole ihan väärillä jäljillä. Ko. biisi pomppaa mulle parhaiten esiin tuolta levyltä. Aika selkeä matkustaja-biisin jatkumo, eli eihän se voi olla huono. |