Aihe: Maksaisitko 3 euroa soittoäänestä?
1 2 3 4 5 6
jäykkis
10.03.2006 07:43:26
Tuo Valtasen lausunto on kylläkin ilmeisesti asiayhteydestään irroitettu ja artikkelin perustella on mahdoton sanoa mitä hän on siinä ollut sanomassa - tokkopa sentään ihan tuota mitä siinä seisoo.

Soittoäänistä yleisemmin, niin ittellä on käytössä kahdella eri profiililla kaksi iänikuisen vanhaa viisua ja näillä mennään. Olen kyllä nyt myös pohdiskellut että jos sen perinteisen kellonpirinän jostain löytäisi niin hyvä. Voi tosin olla että sitä ei edes saa tähän mun n. 4 vuotta vanhaan puhelinapparaattiin.

Huono bisness ainakin tämän otoksen mukaan.
Laittoman lähteen tunnistaa halvasta hinnasta. -Antti Kotilainen- / Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Kannattaa harkita tavallisen cd-soittimen hankkimista. -Tommi KyyrÄ-
Pelsi
10.03.2006 08:00:25
Huono bisness ainakin tämän otoksen mukaan.

Ehkä, mutta tämä ei olekaan kohderyhmää. Käypä kysymässä Teiniikäistentyttöjenjotkaeivätitsemaksapuhelinlaskuaan.netistä.
'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.'
foetor ex ore
10.03.2006 08:19:37
Negative.
The Boss
10.03.2006 08:29:15
Helvata kun tähän 1100 ei oo ringring eikä low:ta tai mitään hyviä. Oliskohan vinkkejä mistä löytyis "tabitettu" hendriksin fire kun sellanen oli joskus 3210 ja oli nuo muutkin.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Sir Härö
10.03.2006 09:02:59
Mikä se crazy frog juttu oli kun jos maksoi 4€ kuukaudessa, sai vissiin aina kerran kuussa uuden crazy frog soittarin?

Crazy frog on mielestäni suurinta rahastusta mihin mikään taho on ikinä sortunut.
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." V.U.K. #18
Herba
10.03.2006 09:15:57
Mulla on ring ring tossa palikassa ja se on ihan hyvä. Tosiaan joo joskus tuli ite sävellettyy nokian 3210:iin Stratovariusta kun tabit löyty netist... ... siis en.
M-Juhana
10.03.2006 09:21:15

Mulla ollut Monty Pythonin " Always Look on the Bright Side of Life " vissiin 4 vuotta !! En vaihda !!

Ja en kyllä maksais 3 € soittoäänestä.
RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo-
Leikari
10.03.2006 09:29:48
soittoääni on aina viesti, jolla brändätään itseä - "hei, minä olen smoke on the water -rock- tyyppi" - - tai mitä kelläkin

käytin tehtaan asetuksena pitkään "nokia tunea" - sekin on nykyään statement - nykyään soi soidessaan joku muu tehtaan soundi - neutraali ja hälyn seasta tarpeeksi kuuluva. Taustakuvana joku puhelimen omalla kameralla napattu...
Soitetaan jamia!
Leikari
10.03.2006 09:32:01
Ei ihme, että levy-yhtiöillä menee huonosti kun bisnestaju on tuota luokkaa. Tottakai olemme valmiita maksamaan vielä entistäkin enemmän musiikista ja näistä ihanista "lisäarvopalveluista".

ja mitäs se biisin tekijä saa - viisi senttiä ? tms.?? - - miettikää sitä lisäarvo -sanaa!!
Soitetaan jamia!
ekikoo
10.03.2006 09:33:17
Marleyn Jamming ja Nowomannocry monotonisena riittää minulle
A signature? Oh wait...
Joonas
10.03.2006 09:37:03
Mutta eiköhän uppoa kuin kuuma veitsi kylmään voihin, kun asiakkaina pyörivät ala- ja yläasteikäiset reppanat, jotka eivät tajua.

Mullon hei Aplhavillen Sounds Like A Melody soittarina.

Joonas.
Moon vanha kettu. Älä ammu mua.
Listen
10.03.2006 09:38:04 (muokattu 10.03.2006 09:42:48)
Itse olen näpytellyt soittoäänet kolmekakskymppiini. Niin monta variaatiota kuin
mahdollista: yksi yleinen itse "sävelletty" (= blues-juoksutus) soittoääni ja kuusi
muuta soittajien numeron mukaan.
Hieman vähemmän työlle ahneen kaverin soittarina "Olen työtön", lähinnä 70-luvun
hittejä duokeikoilla veivaavalle kaverille "Teryleeniä", jne.

Taustakuvana yksi nokialaisen vakiokuvista.
Tarkastaja
10.03.2006 09:47:54
Enpä ole koskaan ainuttakaan logoa/soittoääntä tilannut. Yleensä puhelin on äänettömällä rupeaa ressaamaan ne piippaukset.
Teijo K.
10.03.2006 10:01:32

Havaitse, että myytävä tuote on soittoääni, ja kylkiäisenä koko kappale
:-)

Erikseenhän biisi ei saanut maksaa yli .50 centtiä, vai miten se oli? Alle eiron kuitenkin.

Onhan soittoääni tärkeä. Luovuin lopulta klassisesta "Nokia Low" -äänestä (jo halkopuhelimista tuttu) kun uuteen puhelimeen sai vanhan kunnon pöytäpuhelimen kellonpirinän, eikä siinä toisaalta ollut tuota "Low'ta".

Minullakin on tuo pöytäpuhelinääni tässä nykyisessä ja vaihdan aikaisintaan siinä vaiheessa kun tämä menee rikki tämä puhelin. Sanon kun, koska en luota näihin muovihimmeleihin ollenkaan.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Techno-Allah
10.03.2006 10:19:36
Minulla on ollut siskon tilaama Säkkijärven polkka jo yli kuusi vuotta soittoäänenä, ja hyvin olen pärjännyt.
Experto credite, sole et sale nihil utilius!
aikavaikea
10.03.2006 10:27:19
Yritin kerran tilata jonkun soittoäänen, mutta en osannut. Nykysellään mulla on puhelimen mikillä stereoista nauhoitettu Nazarethin "Woke up This Morning" -biisin kitaraintro yleissoittoäänenä. Joitain pers.kohtaisia soittoääniä on mitä tämän puhelimen valikosta löytyi valmiina, kuten esim. vaimon soittaessa luurista kuuluu ankan "kvaak-kvaak" -ääntä.

En maksaisi.
What's the ugliest part of your body?
FrankComa
10.03.2006 10:32:20
En tilaa, sävellän itse soittoäänet.
Give The Mule What He Wants!
Johnny Buzz
10.03.2006 10:44:33

Eipä tarvii tosiaan ostaa, kun pystyy tekemään itse. Ei muuta kuin audioeditorilla sopiva pätkä biisistä ja pätkä mp3-tiedostoksi. Sitten vaan piuha koneen ja puhelimen välille ja ei kun siirtäen. Ja voilá, uusi personoitu soittoääni puhelimessa.

Eli en siis missään nimessä maksaisi.
www.soulstab.com
Promo 2006 juuri valmistunut. Tsekkaa lisää saitilta.
Milkop
10.03.2006 11:35:15

En todellakaan kun pystyn tekemään niitä itse ja lisäämään niitä kännykkääni ilmaiseksi ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)