Aihe: Sävellysskaba 2
1 2 3
secondarymind
09.03.2006 20:26:58 (muokattu 09.03.2006 20:36:07)
Kuiskaile eroottisesti.. ;)

Muuten kyllä, mutta ei oikein sovi biisin luonteeseen.:)
Katotaan jos huomenna saisin vedettyä. En kuitenkaan pysty tätä skabaa ennen huomista iltaa päättämään.

Eli skaba päättyy siis vasta huomenna joskus yöllä.

EDIT: Niin ja pistäkääs nyt biisejä kasaan ja linkkejä mulle. Vasta 4 osallistujaa on ilmottautunut. Riprap.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. V.U.K.
NHR
10.03.2006 09:06:43

EDIT: Niin ja pistäkääs nyt biisejä kasaan ja linkkejä mulle. Vasta 4 osallistujaa on ilmottautunut. Riprap.

Kai tosta aikarajasta vois vielä vähän luistaa, vaikka vain viikonlopun yli, että useampi halukas ehtisi mukaan kisaan? Omani olen kyllä jo "palauttanut", mutta olis niitä biisejä mukava hiukan useampiakin kuulla...
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
inflames
10.03.2006 09:58:28
Kai tosta aikarajasta vois vielä vähän luistaa, vaikka vain viikonlopun yli, että useampi halukas ehtisi mukaan kisaan? Omani olen kyllä jo "palauttanut", mutta olis niitä biisejä mukava hiukan useampiakin kuulla...

Ihan samaa mieltä. Mulle sopii ainakin venyttäminen.

KAIKKI MUKAAN !!!! :D
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
secondarymind
10.03.2006 15:24:53

Sopii mulle. Uus päättymisaika on täten sunnuntaina 12.3. klo 23:59:59. Tuohon mennessä linkit meikäläiselle siis.
NHR
10.03.2006 16:04:36

Sopii mulle. Uus päättymisaika on täten sunnuntaina 12.3. klo 23:59:59. Tuohon mennessä linkit meikäläiselle siis.

Hieno homma, kunhan tästä ei sitten tule tapaa... ;)

Nyt kaikki Myöhäsen Matit sitten äänittämään ja miksaamaan ja hiomaan niitä helmiään koko viikonlopuks, ihan täysiä!
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
secondarymind
10.03.2006 16:28:34 (muokattu 10.03.2006 16:29:03)
Jea. Meitsikin sai sitten tehtyä ton "laulu"raidan flunssasena ja krapulaisena eli sain siis biisini valmiiks.
Hannu H.
10.03.2006 17:43:37

*snif* Olin koko illanvieton suunnitellu jo sen pohjalle että voin kuunnella mahtavia musiikkiteoksia...

HOHO! ;)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
secondarymind
11.03.2006 01:22:00
*snif* Olin koko illanvieton suunnitellu jo sen pohjalle että voin kuunnella mahtavia musiikkiteoksia...

HOHO! ;)

Aina ei voi voittaa. Kuuntelin just tässä omaa tuotostani ja totesin, että karmeaa kakkaahan tuo laulupuoli on. Mutta eipä se kyllä paremmaksi tulis muuttumaankaan vaikka vetäis uusiks. Eipä tuu tätä skabaa ainakaan voitettua, kun oon noita muita vähän salaa jo kuunnellut.:)
Hannu H.
12.03.2006 21:19:53

No onkos tullu vielä lisää paljonki? =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aerodactev
13.03.2006 10:52:29
Noniin äänestystä kehiin... syyhyttää jo kuulla.
Long = progressive = good
Kp: P F
NHR
13.03.2006 11:36:10

inflames
13.03.2006 11:57:22 (muokattu 13.03.2006 11:57:40)

trtrtrtrtrtrt(snareroll)...jännitys tiivistyy...
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)