Demostudio 21.02.2006 23:45:18 | |
---|
|
smio 25.02.2006 15:21:02 | |
---|
Nostetaan tätä vähän, jos joku sattuis kuuntelemaan. Palautetta kaivattaisiin! |
superfly 25.02.2006 15:30:51 (muokattu 25.02.2006 15:31:42) | |
---|
Tästä kuuluu ainakin että jampat on innostuneita asiastaan. Omassa lajissaan oikein pätevää tavaraa, mutta ei tämä mulle oikein uppoa. Syynä varmaan se että tämä on liian peruskamaa jota on tässä parinkymmenen vuoden aikana aika paljon tehty jo liikaa. Omaperäisyyttä ja uusia ideoita tässä kaipailisinkin. Varmasti tälle löytyy kuulijoita, sinä määrin hyvin kuitenkin tämä toimii. En tiedä otatteko sen negatiivisena asiana, mutta jotenkin mulla tuli Hanoi rocks heti mieleen tästä. Silleen riittävästi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
smio 25.02.2006 18:57:47 | |
---|
Tästä kuuluu ainakin että jampat on innostuneita asiastaan. Omassa lajissaan oikein pätevää tavaraa, mutta ei tämä mulle oikein uppoa. Syynä varmaan se että tämä on liian peruskamaa jota on tässä parinkymmenen vuoden aikana aika paljon tehty jo liikaa. Omaperäisyyttä ja uusia ideoita tässä kaipailisinkin. Varmasti tälle löytyy kuulijoita, sinä määrin hyvin kuitenkin tämä toimii. En tiedä otatteko sen negatiivisena asiana, mutta jotenkin mulla tuli Hanoi rocks heti mieleen tästä. Silleen riittävästi. Juu, kiitos asiallisesta palautteesta. Ja kyllä sen varmaan kuulee, että kaikki jäsenet myös tota Hanoi Rocksia diggailee, että ihan kohteliaisuutena ton otan. :) Seuraavalle demolle on tulossa myös vähän monipuolisempaakin materiaalia, mutta tähän päätettiin laittaa ne kaikista rokeimmat biisit. |
Desmond Jones 27.02.2006 10:22:18 | |
---|
Ihan loistava riffi säkeistössä. Alkuriffikin oli sopivan rullaava. Kertsi oli sit vähän hölmömpi. Kyl tätä pitää duunissa kuunnella kokoajan ku voi =) I take a beer, I take two! Mut en kyl nyt. Kuka muuten tehny sanat? Hit me mama, sex my soul! |
smio 27.02.2006 18:25:38 | |
---|
Ihan loistava riffi säkeistössä. Alkuriffikin oli sopivan rullaava. Kertsi oli sit vähän hölmömpi. Kyl tätä pitää duunissa kuunnella kokoajan ku voi =) I take a beer, I take two! Mut en kyl nyt. Kuka muuten tehny sanat? Jeh, kiitti! :) Laulaja Tommy on näiden kolmen biisin takana. |
ministeri 28.02.2006 21:46:44 | |
---|
kyl perusrock on aina paikallaan...intoa on ja hyvä niin. positiivinen yllätys tässä foorumissa mun mielestä. |
smio 01.03.2006 17:11:38 | |
---|
kyl perusrock on aina paikallaan...intoa on ja hyvä niin. positiivinen yllätys tässä foorumissa mun mielestä. Kiitti paljon, lisää kommentteja kaivataan. |
Härski 01.03.2006 18:31:36 | |
---|
Tästä puuttui mun mielestä tykitys aivan täysin. Nyt tää oli vähän tällaista kevyehköä rollia. Ehkä se oli tarkoitus, mutta jos olisin teidän tuottaja, tuo biisi otettais kokonaan uusiksi, heh. Mutta ihan jees kamaa muuten, minkälaista tän on kaiketi haluatte ollakin. |
Finlander 02.03.2006 16:47:33 | |
---|
Mike Monroen uusi tuleminen coverundergroundina? Tämä ei oleellisesti eroa mitenkään Hanoista tulevista biiseistä ei hyvässä eikä pahassa. Raakaa tykitystä voisi tällä bändillä tehdä hitaalla tempolla ja sikahyvien soundien kera. Se että bändi soittaa nopeesti ja nopeella tempolla ei välttämättä ole paras vaihtoehto eikä soittotaidon näytettä kaivata; joko biisi on hyvä tai sitt ei. Biisinä ihan ok tässä genressä toteutus ok myös Slowhand |
smio 03.03.2006 23:24:12 | |
---|
Soundit nyt on mitä on, mutta ite ollaan ihan yllättävänkin tyytyväisiä biiseihin. Kyseessä kuitenkin kun on vasta ensimmäinen demo n. puoli vuotta sitten perustetulta bändiltä. :) |
Pitää mainostaa vielä, että huomenna 10.3. on Carolinen eka keikka Harjun nuorisotalolla, Helsingissä! Ja lisää kommentteja kaivattaisiin myös. :) |
Pablo Kigero 11.03.2006 08:58:32 | |
---|
Carolinen eka keikka Harjun nuorisotalolla, Helsingissä! Hyvä keikka, mut Mean Street oli vähän parempi ;D Now it's right, time to roll! |
Finlander 11.03.2006 14:37:16 | |
---|
Ai tää oli tää Mike kerää näköjään hmmm? HEI mä keksin menkää Ruotsiin ja miettikää mitä Hanoi Rocks siitä sanoi. Mutta mä sanon kuttenki; Eli metallityöläisenä Ruotsissa on kiva olla mutta musa vaatii enemmän. Säännöllinen palkkapussi riippuu siitä onko keikkoja ja yleisöä. Kellokortin voi kilautta kuka vaan joka ei tuu duuniin juovuksissa 8 h ja kaapelia on miljoona metriä... Slowhand |
smio 13.03.2006 23:13:18 | |
---|
Ai tää oli tää Mike kerää näköjään hmmm? HEI mä keksin menkää Ruotsiin ja miettikää mitä Hanoi Rocks siitä sanoi. Mutta mä sanon kuttenki; Eli metallityöläisenä Ruotsissa on kiva olla mutta musa vaatii enemmän. Säännöllinen palkkapussi riippuu siitä onko keikkoja ja yleisöä. Kellokortin voi kilautta kuka vaan joka ei tuu duuniin juovuksissa 8 h ja kaapelia on miljoona metriä... Ota nyt tuostakin sit selvää. :D Paitsi että musiikki vaatii enemmän. Voi olla, sitä katellaan sitten kun saadaan toinen demo ulos. :) |
smio 27.03.2006 00:40:18 | |
---|
|
Finlander 29.03.2006 16:56:22 | |
---|
Kyllähän tuossa innostusta on soittajien taholla sitä en kiistä. Jos ei rumpali pudottanut toista palikkaa kesken demon voisin sanoa että löi tyhjää ainakin kerran. Voisi olla paikallaan harjoitella ns. mielikuvin tuota rumpujen soittoa; Ota metronomi kuulokkeisiin ja kuvittele soittavasi toi biisi...bändin kanssa mutta yksin ja mäiskiä kaikki fillit kohdalleen ilman 100Watin kitaraa takana. Tiedä häntä. Kyllä tässä jollain tavalla ainesta on Slowhand |
smio 23.05.2006 20:20:01 | |
---|
Nostetaanpa, jos joku tästä vielä sanottavaa keksis. |