Aihe: Uusin settini halvalla
1 2
lateq
24.08.2003 00:08:37 (muokattu 24.08.2003 00:09:46)
Huusin huuto.netistä itselleni todella halvat rummut, http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=4687287 matkaa kertyi koko reissulla joku 1200km ja autossa piti istua suunnilleen 13 tuntia, eli ei mikään ihanneviikonloppu välttämättä, mutta palkitseva ainakin, vai mitä olette mieltä? Kyllä Yamahan RC:sta kai maksaisi isommankin hinnan kuin tuon 650e, kun siinä oli pöntöt asiallisessa kunnossa ja tuli vielä suht. laadukkaat pellit mukana. Ainakin näin köyhälle ihmiselle tuo oli oikea onnenpotku. :P
laavassa on ikävä saatanaa.
Mikko A
24.08.2003 01:35:08
Hyvä ostos mielestäni, onnittelut.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Aegis
24.08.2003 01:44:33
Teikäläinen taisi nyt kyllä päästä varustellussa mua edelle. Kyllä noista luulisi aika jytinän lähtevän, sellasta kokoluokkaa näyttivät olevan. Ja 2002 paisteet ei oo tosiaan pahat pellit.
Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti!
SpuGe-
24.08.2003 11:40:36

Onnittelut aivan perkeleesti oli nimittäin helvetin hyvä ostos
*kättelee*
Olen basisti joten Yrittäkää ymmärtää minua
JeeVes
24.08.2003 12:12:46
Hyvä ostos mielestäni, onnittelut.

Yhdyn onnitteluihin.
-Join me in bed-
Buusteri
25.08.2003 11:25:32

Oli niin omaa asiaani läheltä sivuava aihe että kirjoitanpa itsekin. Kävin nimittäin eilen tuossa hakemassa itselleni Yamaha rc setin myös. matkaa kertyi noin 650 km mutta oli kyllä sen arvoista. tomeja tuli viisi ja vielä tuliterä virveli mukaan. koko paketista maksoin 1300e. ja soundit ovat jumalaiset. tulee luultavasti asuttua soittokämpillä nyt ainakin ensimmäinen viikko aika tiuhaan :)
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
lateq
25.08.2003 11:58:35
Oli niin omaa asiaani läheltä sivuava aihe että kirjoitanpa itsekin. Kävin nimittäin eilen tuossa hakemassa itselleni Yamaha rc setin myös. matkaa kertyi noin 650 km mutta oli kyllä sen arvoista. tomeja tuli viisi ja vielä tuliterä virveli mukaan. koko paketista maksoin 1300e. ja soundit ovat jumalaiset. tulee luultavasti asuttua soittokämpillä nyt ainakin ensimmäinen viikko aika tiuhaan :)

Jep, sama vika, tälläkin hetkellä ois jo kova kiire päästä kämpälle soittelemaan :)

Kyllä noista luulisi aika jytinän lähtevän, sellasta kokoluokkaa näyttivät olevan.

Ne kyllä tosiaan jytisee ;)

Ainut huono homma vaan kun se 18" crash vähän särisee kun siinä on pienet halkeamat reunassa, en sitten tiedä onko sille mitään tehtävissä
laavassa on ikävä saatanaa.
Attila
25.08.2003 12:31:16 (muokattu 25.08.2003 12:31:39)
Ainut huono homma vaan kun se 18" crash vähän särisee kun siinä on pienet halkeamat reunassa, en sitten tiedä onko sille mitään tehtävissä

Jos pellissä on halkeamat reunoissa, niin ne kannattaa leikata irti(jos ne halkeamat siis oikeasti häiritsevät). Joku muu voinee kertoa tarkemmin ko. operaatiosta. Syytä on kuitenkin muistaa, ettei operoitu pelti ole enää uuden veroinen.
Bacchus
25.08.2003 13:11:11

Poraa reikä siihen halkeaman päähän, kuitenkin niin että reiän ja halkeaman pään välillä on vähän tilaa. Ei oikeen muuta pysty tekemään, jos reikää ei poraa niin halkeama vaan suurenee ja jossain vaiheessa siitä repeää pala irti.

Juottosysteemiä en suosittele (eli hopealla juotetaan siihen halkeaman kohtaan), koska itselläni on moisesta ainakin vaan huonoja kokemuksia. Peltiä lämmitettäessä on aina vaaransa, jännitteet muuttuu ja kaikennäköstä. Juottokohdasta tulee helposti tosi hauras ja se halkeama repeää pikaisesti entistäkin isommaksi.

Hankaliahan noi repeämät on, semmoinen kun ilmaantuu niin pelti on jo melkeinpä entinen pelti. Mutta kyllä sillä vähän aikaa varmaan pystyy soittelemaan. Ainakin niin kauan ku hajoaa lopullisesti.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Mikko A
25.08.2003 14:26:33

Sitten eiku kuvaa vaan =) Mistäs muuten ostit?
afro
25.08.2003 16:14:29
Onnittelut molemmille!
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Buusteri
25.08.2003 21:37:44

Sitten eiku kuvaa vaan =) Mistäs muuten ostit?

ihan yksityiseltä ostin. Kirkan rumpalilta itse asiassa :) tänään oli kyllä niin kova säätö kämpillä että huhhuh. huomenna pitäis saada otettua ensimmäiset kuvat. voisinpa pistää yhden vaikka tuonne henkilökuvaukseen.
Bacchus
25.08.2003 23:20:51
ihan yksityiseltä ostin. Kirkan rumpalilta itse asiassa :) tänään oli kyllä niin kova säätö kämpillä että huhhuh. huomenna pitäis saada otettua ensimmäiset kuvat. voisinpa pistää yhden vaikka tuonne henkilökuvaukseen.

Pistä ihmeessä niin päästään ihailemaan.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Mikko A
25.08.2003 23:24:39

Soittaako Kirkan rumpali viidellä tomilla? =)
jussijoe
26.08.2003 08:43:43

ihan yksityiseltä ostin. Kirkan rumpalilta itse asiassa :)

vai on jätkällä kuoppamäen rummut... :D no ei varmaan mut kuoppishan on soittanu kirkan joillaki levyillä.
yo yo yo check it out yo yo!!!
Buusteri
26.08.2003 10:07:48

Soittaako Kirkan rumpali viidellä tomilla? =)

eikä :D hän sanoi että käyttää yleensä kahta tai kolmea tomia. Itse asiassa 16" lattiatomi ei oo ollu ikinä käytössä. Se on ihan täydessä kunnossa. ja rummuilla on kuitenkin jo ikää että aika hyvin. tässä iltapäivällä pitäis saada kuva otettua
Mikko A
26.08.2003 14:20:57
eikä :D hän sanoi että käyttää yleensä kahta tai kolmea tomia. Itse asiassa 16" lattiatomi ei oo ollu ikinä käytössä. Se on ihan täydessä kunnossa. ja rummuilla on kuitenkin jo ikää että aika hyvin. tässä iltapäivällä pitäis saada kuva otettua

Jaahas. Liekö sattumaa, mutta tänään kun kävin taas paikallisessa musakaupassa, niin sieltä oli semmonen viiden tomin recording custom -setti kavonnu =) Viimeks se oli vielä siellä... Eihän vaan Heinon Pasi ollu se äijä? Jäi vaivaamaan :)
Buusteri
27.08.2003 17:06:13 (muokattu 27.08.2003 17:07:09)

Jaahas. Liekö sattumaa, mutta tänään kun kävin taas paikallisessa musakaupassa, niin sieltä oli semmonen viiden tomin recording custom -setti kavonnu =) Viimeks se oli vielä siellä... Eihän vaan Heinon Pasi ollu se äijä? Jäi vaivaamaan :)

Ei ollut hän. Miehen nimi oli Tapani Lahtela tjn. sukunimestä en oo kyl nyt varma. ei oo vielä kuvia :/ kaveri on hidas toimittamaan niitä mulle. murr
Buusteri
28.08.2003 17:53:42

no nyt on kuva uudesta setistä. Klikkaamalla "buusteri" kohtaa se löytyy. pistäkäähän mielipidettä :) yksi tomi poissa käytössä koska sille ei ole vielä telinettä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)