monotone 09.03.2006 00:40:28 | |
---|
http://www.danny.fi/teamdanny.phtml Valitkaa Hyttystanssi ja siinä jossain lopussa on kitarasoolo, jollaista saundia hain. --- harvoin kuuntelen mitään, mutta nyt repesin aika pahasti. Pahan heitti Iso D. Mutta tästäkin joku varmaan sanoo "tää on mun sävellys!" All I ask from anyone is that they ask nothing from me. |
Aki 09.03.2006 00:40:38 | |
---|
Traynor YCV20:llä ainakin sai kitarasta trumpetin: http://mp3.jucciz.com/other/trumpet_section_demo.mp3 Ihan majnio! Mitä tohon Dannyn biisiin tulee, mä vaadin linkin pistäjältä hoitokulut kun joudun mielisairaalaan. Mä menin heti niin shokkiin etten saanut ees pysäytettyä tota klippiä. Voiko mitään noin kamalaa olla? No, mitä tohon D-biisin kitarasoundiin tulee, niin sehän on vallan tavallinen kitarasoundi. Jos yksityiskohtiin lähdetään, niin roundwoundeilla varustetun puoliakustisen tallahumbucker vintagesoundisen putkivahvistimen läpi saattais päästä lähelle. |
htm 09.03.2006 20:07:15 | |
---|
Itse asiassa taitaa nuo biisin skebajutut olla soitettu BC Richillä podin läpi pöytään. Ainakin siltä näytti kun katoin joskus jonkun ohjelman, jossa ne tuota biisiä väänsi. On muuten kerrassaan popmusiikin irvikuva tuo kipale (ja koko Bändi). |
Swan 09.03.2006 20:10:46 | |
---|
|
Teemu K. 09.03.2006 20:28:42 | |
---|
Jucciz tekee aina jotain uutta ja arvaamatonta. En olisi ikimaailmassa uskonut mitään Idniana Jones pimputusta. + Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson |
Hannu H. 09.03.2006 20:30:26 | |
---|
Ei helv.. olin kyl vähän pettyny ku dannylla ei ainakaa näyttäny olevan tos musavideossa olkatoppauksia paidassa.. Itse en kyllä saanut pienellä mielikuvituksellakaan tuosta soundista mieleen oboeta =) |
jami87 09.03.2006 20:33:42 | |
---|
Öm... Ei alottaja mahdollisesti tarkottas tota hyttysen ininä -saundia? Mageeta. B) |
Antti1 09.03.2006 20:34:51 | |
---|
Ei tullu oboet tuosta mieleen, ei. Mutta mikä ihme on Juccizen salaisuus? Mahtava torvisoundi! Tohon vielä sovelletaan sellasen juustopurnukan kupua sordiinoksi kaiuttimen eteen, niin hyvä tulee. The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had. |
Ei tullu oboet tuosta mieleen, ei. Mutta mikä ihme on Juccizen salaisuus? Mahtava torvisoundi! Tohon vielä sovelletaan sellasen juustopurnukan kupua sordiinoksi kaiuttimen eteen, niin hyvä tulee. Traynor YCV20-combo täysillä ja sen edessä Bossin FZ-3 Fuzz. Mikä tahansa kitara kuulosti samalta tuon yhdistelmän läpi. Toisaalta, tuo Traynori tuntui käyttäytyvän hyvin pitkälti samalla tavalla minkä tahansa vähän reippaamman säröpedaalin kanssa - tuloksena erehdyttävästi trumpettia muistuttava soundi. :) Täysin vahingossa löysin tuon soundin, ja pakkohan se oli ottaa talteen kun en missään ollut mitään vastaavaa kuullut. Yhden sooloskabaosallistumisenkin vedin tuolla soundilla: http://mp3.jucciz.com/other/jucciz15.mp3 |
LamaAjanElvis 09.03.2006 21:09:25 | |
---|
Zoomin505II:sta lähti aika hyvät kirkkourut. "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |