Aihe: nakkisormet
1 2 3
radok
03.03.2006 18:56:39
kelasin ostaa kitaran mut onks nakkisormet pahasta? kokeilin kaverilla ja aina kun yritti ottaa jonkun otteen niin aina joku sormista osui väärään kieleen. onko kyse vaan tekniikasta vai pitääkö ostaa passo?
Cujo
03.03.2006 18:58:02
kelasin ostaa kitaran mut onks nakkisormet pahasta? kokeilin kaverilla ja aina kun yritti ottaa jonkun otteen niin aina joku sormista osui väärään kieleen. onko kyse vaan tekniikasta vai pitääkö ostaa passo?

Kyllä ne nakkisormetkin oikeille paikoille saa harjoittelemalla osumaan :)
No llores mi querida
Dios nos vigila

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
randy
03.03.2006 19:03:09
Kyllä ne nakkisormetkin oikeille paikoille saa harjoittelemalla osumaan :)

Nimimerkillä kokemusta on. Yks kaveri sano mulle että ei minusta koskaan voi tulla hyvää kitaristia kun mulla on tämmöset sormet. Oon pari kertaa harkinnu siirtymistä basson varteen.
Mutta joo, ei ole nakkisormet mikään este, älä kuuntele sellasia puheita.
Älä lue kirjoituksiani!
Guitar Hero
03.03.2006 20:22:24
Albert Järvisellä oli puolet pienempi käsi kuin Jimi Hendrixillä
"Jumalaut mä oon out"
orpopiru
03.03.2006 20:35:49
Angus kertoilee aaceedeecee-kirjassa että ei ole auttanut asiaa pienet kätöset...vaan tuntuu sg sopivan miehen soittopeliksi.
Is that the stars in the sky, or is it rain fallin down?
Montte
03.03.2006 21:39:15
Onneksi meikäläistä on siunattu pitkillä sormilla.
Jonte
03.03.2006 23:44:58

Ou jee. Nakkisormet on pahasta. Jontella on, ja Jonte soittaa bassoa. Nyt sitten kitara on ruvennut kiinnostamaan, ja huomiona on että ei nakkisormet olekaan se olennainen skebattelun este vaan se että jos ei ole itsellä näkemystä siitä miten kitaraa soitetaan. Pitää tajuta kitaristin rooli ja sitten vasta ruvetaan veivaamaan asteikkoja ja riffejä.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
lavaamo
03.03.2006 23:49:12

Ääh, nakkisormet löytyy täältäkin, kyllä ne oikeat paikat löytää, tosin ei vielä 10 vuoden jälkeenkään tarpeeksi nopeasti :) ...tässä tosin syynä laiska tekniikan treenaus.
Vittu mitä paskaa...
Askorbiinihappo
04.03.2006 13:26:31 (muokattu 10.03.2006 21:38:39)

No perkele,ei mullakaan nyt erityisen pitkät sormet oo,huomasin vasta nyt,oon 5kk soitellu ja helposti menee alle neljäsosasekunnissa sointu ku sointu.

Vittu meinasin että kyllä soinnut menee vaikka ois kuinka nakkisormet.En siis halunnu lesota homot:D
moderndrummer88
04.03.2006 16:09:16
No perkele,ei mullakaan nyt erityisen pitkät sormet oo,huomasin vasta nyt,oon 5kk soitellu ja helposti menee alle neljäsosasekunnissa sointu ku sointu

vitsi että oot nopee!!1
"Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." - jonsku1
Hammermul
04.03.2006 16:51:36

No perkele,ei mullakaan nyt erityisen pitkät sormet oo,huomasin vasta nyt,oon 5kk soitellu ja helposti menee alle neljäsosasekunnissa sointu ku sointu

Joku vois tohon keksiä vähän haastetta.
Mielipiteesi on väärä.
randy
04.03.2006 17:43:21 (muokattu 04.03.2006 17:43:29)
Joku vois tohon keksiä vähän haastetta.

No perkele,ei mullakaan nyt erityisen pitkät sormet oo,huomasin vasta nyt,oon 5kk soitellu ja helposti menee alle neljäsosasekunnissa sointu kutossointu
Älä lue kirjoituksiani!
Hammermul
04.03.2006 18:52:18

sointu ku sointu

Viittasin lähinnä tohon, että tuskin _ihan mikä vaan_ sointu menee.
Mielipiteesi on väärä.
Eqi
05.03.2006 14:04:34

Kyllä mäkin muistan ekaa kertaa kun f-duuria piti kokeilla niin meinasin ettei tätä ikinä saa menemään mitenkään et kuinka joku pystyy. Kyllä se siitä lähtee.

Olisko ollut 2004 kesällä kolmen sepän aukiolla oli kaveri soittamassa fenderillä. Sillä tais olla vasemmassa kädessa jopa kolme sormea. Hyvin se vaan meni siltikin.
http://www.ekinet.com/~eki/
ANtTIKRISTUS
06.03.2006 13:43:31
Symphony X:n kitaristi Michael Romeo on myös melkoinen pieni porsas. Huvittavan näköistä kun se vetelee niillä läskisormillansa aivan perkeleen hyvin.
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
-Prokitaristi-
09.03.2006 16:45:50
Symphony X:n kitaristi Michael Romeo on myös melkoinen pieni porsas. Huvittavan näköistä kun se vetelee niillä läskisormillansa aivan perkeleen hyvin.

Niinpä :)

Sekoitan aina nimellisesti Angelon ja Romeon.

OT...
Eriador
17.03.2006 11:13:08
timo tolkilla on nakkisormet.
1+2=3?
Abgrund
17.03.2006 11:26:34
Omat sormeni kait ovat nakkisormet :D Outo käsite sinäänsä, kun perusnakit taitavat olla paljon pidempiä, kuin sormeni, hah.
Ei ole kyllä sormien pituus/lyhyys vielä tuottanut vaikeuksia kitaransoitossa. Enemmän haittaa on aiheuttanut vasemman käteni pikkusormi, joka jäi joskus 15 vuotta sitten auton sähköikkunan väliin ja vääntyi mukavasti kaarelle. Onneksi senkin kanssa on tottunut elämään ja soittamaan.
Take a look at the guy!
ANtTIKRISTUS
17.03.2006 14:09:53 (muokattu 17.03.2006 14:13:03)
Enemmän haittaa on aiheuttanut vasemman käteni pikkusormi, joka jäi joskus 15 vuotta sitten auton sähköikkunan väliin ja vääntyi mukavasti kaarelle. Onneksi senkin kanssa on tottunut elämään ja soittamaan.

Vähän ööfftöpicciä, mut mä oon aina miettiny, että kuinka lujaa ne auton sähköikkunatt vääntyy kiinni? Onko se silleen, et jos vaikka meet vyötäröstä roikkumaan siihen, niin suolet lentää ja Saatana laskeutuu? Meinasko se katkasta sormen kokonaan tai jotain? Pakko kait niissä on joku tunnistin olla, että ei aivan ruumiita alkais tulemaan... ;)

Huom. Lisäsin mietintäni loppuun silmää iskevän hymynaamarin, jotta ihmiset eivät oikesti luulisi minua yhtä idiootiksi mitä tuo teksti antaa ehkä ymmärtää.
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)