Aihe: Hanoi Rocksin kitaristi
1
kid ego
28.08.2003 14:39:04
Onko kitaristia, joka voisi korvata Costellon Hanoissa? Ulkomusiikilliset seikat kunnossa ja väitän, että päävastuu myös kitaran soitosta. Nassea ei lasketa.

Ulkonäön perusteella EVH kävisi?
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Fortune
28.08.2003 14:40:31
Onko kitaristia, joka voisi korvata Costellon Hanoissa? Ulkomusiikilliset seikat kunnossa ja väitän, että päävastuu myös kitaran soitosta. Nassea ei lasketa.

Steve Lukather korvaa kenet vain.
moikki
28.08.2003 15:56:23
Saa kyllä suomesta ehtiä parempaa kitaristia hanoihin kuin costello. Käy äijä bändiin just hyvin. Ja kyllä andy soittaa omat juttunsa helvetin hyvin. Ja olen nähnyt bändin kahdesti livenä.
Tukka kasvaa, minä en.
Tinmo
28.08.2003 16:35:34
Costi muuten on ainut suomalainen Rockari joka näyttää ikäiseltään tai jopa vähän nuoremmalta!
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
Gypsy
28.08.2003 17:06:06 (muokattu 28.08.2003 17:50:20)
Steve Lukather korvaa kenet vain.

Älä naurata.

Minä taidan mennä hanoi rocksiin soittaan
PekkaRii
28.08.2003 18:57:01
Mäkin oon nähny Hanoin kerran jos toisen ja klmannen. Munkin mielestä Costello kantaa aika pitkälti kitaravastuut siinä bändissä. Jopa siinä määrin, että mua otti kaaliin ankkarockissa kun ei paljo Costello saanu kunnia soitostaan.
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
Sebastian
28.08.2003 18:59:47 (muokattu 28.08.2003 19:02:51)
Ankkarokissa ainakin Andyn soitto oli ihan mitä sattui.

Mistä muuten tuli mieleen perustaa tämmönen threadi. Onkos Costello sitten lähtemässä? Joo Costi on kunkku. Viimevuoden Raumanmeressä tykitti kuin tuhat salamaa vaikken erityisemmin popedasta diggailekaan. Käykää muuten hakemassa Costin kasari sooloartistibiisit osoitteesta http://yritys.soon.fi/costello/demogalleria.htm Hyvää ja (suomalaisittain harvinaisesti myös hyväntuulista) matskua.

Jos joku/jokin pitäis siinä bändissä panna vaihtoon niin nimi. Hirveetä kuraa se uusi levy. Andy ei oo mukana kun parissa biisissä ja ne on ainoat jotka toimii niinkuin pitäis. Makkonen saanu vähän liika vastuuta biisinteko osastolla vaikka julkas saman aikaan myös soololevyn. Tietäähän mitä semmosesta syntyy. Oisivat vaikka levyttäneet Andyn Building on traditionin uusiks. Se ois ollu mun mielestä paljon parempi ''uus Hanoi Rocks'' ;)
Danny s
28.08.2003 21:13:52
Kysyin asiaa Costilta ja mies itse kertoi soittavansa livenä vain muutaman biisin soolot (mm People like me, I can't get it..)

Levyllä Costi soittaa puolet People like me:n soolosta sekä deliriouksen soolon, päävastuun kantaa siis Andy JA MIKE, joka on yllättävän hyvä kitaristi, toki myös Pink Gibson soitteli levyllä.

mm. Watch this:in tilusoolo on Miken (vaikkakin teknisesti melko helppo)
Peter Gunn
28.08.2003 21:49:38

Ei tuo uusi levy mitään kuraa ole. Vaikka kyllähän se vanha tuotanto on parempaa. Aivan kärkikastia tämänhetken tarjonnan kanssa.
Uforomeo
29.08.2003 12:07:32
Andyhän ne lähes kaikki leadit vetää Hanoissa (3 keikkaa nähnyt tänä vuonna). Costello komppaa.

Ja tää andyn soitto nyt on aika klassinen kiistelyn aihe. Itse olen sitä mieltä että ei se mitään loistavaa ole. Aika kulmikasta sanoisin. Sellanen svengi puuttuu.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
Sebastian
30.08.2003 15:06:57
Ja tää andyn soitto nyt on aika klassinen kiistelyn aihe. Itse olen sitä mieltä että ei se mitään loistavaa ole. Aika kulmikasta sanoisin. Sellanen svengi puuttuu.

Täytyy sen verran tarkentaa että yleensä kyllä tykkään Andyn soitosta mutta Ankkarokissa tuntu menevän vain vähän sinnepäin. Tää oli kyllä ensimmäinen kerta kun herran soittoa ihan elävänä (siis ilman sitä tv-kameraa siinä välissä) näin. Andyllä on ihan makee tapa bendailla mistä syntyy semmonen nopeesti tunnistettava oma saundi. Se myös sohii sinne sekaan koko ajan kaikkia ylimääräsiä ääniä joista syntyy semmonen makee rokkimeininki. Hyvä kitaristi se on se on silloin kun sillepäälle sattuu.

Ps. Tänään menossa kattomaan Popedaa Tavastialle. Enpä ois ikinä uskonu :) Lähinnä meen Costia vilkuilemaan. Pate on vähän liian äijä.
HaloOfFlies
01.09.2003 19:02:56

Andy ja Mike pisti Oulussa hieman painiksi. Leikillään tietysti. Andy lensi kenttään ja eiköhän jutusta sitten tehty liian iso numero. Että ne iltapäivälehdet osaavatkin.
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
Jani The Rock
01.09.2003 19:25:47

Andy ja Mike pisti Oulussa hieman painiksi. Leikillään tietysti. Andy lensi kenttään ja eiköhän jutusta sitten tehty liian iso numero. Että ne iltapäivälehdet osaavatkin.

No mä jo meinasin ruveta kyseleen, että mistäs tässä nyt oli kysymys. Se on hyvä että samalla kun käy kylillä kaupassa, näkee aina noista paskalehtien mainoksista mitä Andy ja Mike taas on muka tehneet.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
superfly
01.09.2003 19:28:00
Mun mielestä ainakin Hulkon touhuja vois alkaa vertailemaan jo Nykäsen Mattiin. Miehen musiikillisia ansioita en kuitenkaan kiistä.
Harppu on alaston piano
Danny s
02.09.2003 10:32:54
Sydänjuuriaan myöden die hard -Hanoi Rocks faninkin on jo myönnettävä, että Andyn ulkomusiikilliset seikat ovat..no hmm retuperällä..kuten soittokin välillä..valitettavaa mutta totta..

Kamalaa kun esim Don't you ever leave me:n introssa Monroe joutuu venyttämään lauluaan ihan törkeesti että McCoy pysyis mukana..Varmaan Makkosen tekis mieli huutaa että anna tänne se keppi niin vedän itte..
Sebastian
02.09.2003 12:25:14
Mun mielestä ainakin Hulkon touhuja vois alkaa vertailemaan jo Nykäsen Mattiin.

Ehkä ens kesänä maikkarilla pyöriikin Nykäset Show. Siinä sitä vasta ois tv-viihdettä parhaimmillaan kun puukot heiluu ja eroja ja uusia kihlautumisia tulee pari kertaa viikossa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)