Hiku 23.02.2006 17:33:40 | |
---|
Kuinkahan lujaa se raketti-Chevy mahtoi loppujen lopuksi kulkea, vai mittasko ne sitä edes mitenkään? Eikös se joku mies siinä veikkaillut noin 200km/h? Boutros Boutros Ghali! |
Kampuzzjeah! 23.02.2006 18:09:28 | |
---|
Eikös se joku mies siinä veikkaillut noin 200km/h? helikopterin huiput oli 200kmh ja se ei pysynyt perässä. IHFC #3 |
NHR 23.02.2006 18:18:35 | |
---|
helikopterin huiput oli 200kmh ja se ei pysynyt perässä. Eli ne ei yrittäneetkään mitenkään ("virallisesti") mitään nopeuksia mittailla. Ei ois luullu kovin vaikeaa olevan jostain vaikka jotain tutkaa sinne aavikolle hommata, mutta ei vissiin sitten kiinnostanut ketään. Tuo jakso taisi muuten olla joku spesiaali, kun ei näyttänyt järjestys täsmäävän ainakaan Wikin jakso-oppaan kanssa: http://en.wikipedia.org/wiki/MythBusters_episodes:_Season_1 "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
SirElwood 23.02.2006 19:41:02 | |
---|
Tuo chevyjuttu oli jenkkilässä muistaakseni pilottijaksona. |
NHR 23.02.2006 21:16:36 (muokattu 23.02.2006 21:21:13) | |
---|
Tuo chevyjuttu oli jenkkilässä muistaakseni pilottijaksona. Näköjään joo: http://en.wikipedia.org/wiki/MythBusters_episodes:_Specials Tuleekohan nuo kaks muuta pilottia sitten seuraavaksi, vai ihan jossain satunnaisissa väleissä taas? E: Ainakin telkku.comin mukaan ensviikolla jatketaan näköjään taas ykköskauden kutosjaksosta. "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Rattata 02.03.2006 07:36:39 | |
---|
Tekivät eilen aika komeen tykin, ja hienosti posahti. Ja tuommosen alkomittarin huijaus-testin mäkin tekisin mielelläni. |
Nazareth 02.03.2006 16:51:16 (muokattu 02.03.2006 16:51:52) | |
---|
Tekivät eilen aika komeen tykin, ja hienosti posahti. Ja tuommosen alkomittarin huijaus-testin mäkin tekisin mielelläni. Joo, paljos ne joi, oliks se 13 drinkkiä tuntii? EDIT: hienosti ne pilas sen toisiks viimesen tykkihomman ku Jamie rupes änkeemää sitä limsatölkkiä sinne ni kastu vähä ruuti :) Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
ozmo 02.03.2006 17:12:11 | |
---|
Ja tuommosen alkomittarin huijaus-testin mäkin tekisin mielelläni. Ääh, hitto ku jäi jakso välistä. Millanen myytti toi oli ja miten testasivat? Kertokaa joku... |
Rattata 02.03.2006 17:29:01 | |
---|
Ääh, hitto ku jäi jakso välistä. Millanen myytti toi oli ja miten testasivat? Kertokaa joku... Testasivat että voiko alkomittaria huijata esim. pastilleilla, suuvedellä, kun on patteri suussa (tästä en ennen ollut kuullut), kun on kuparia suussa (enkä tästä). Eli joivat itsensä humalaan ja puhaltelivat. Ei temput auttanu. |
ozmo 02.03.2006 17:37:42 | |
---|
Testasivat että voiko alkomittaria huijata esim. pastilleilla, suuvedellä, kun on patteri suussa (tästä en ennen ollut kuullut), kun on kuparia suussa (enkä tästä). Eli joivat itsensä humalaan ja puhaltelivat. Ei temput auttanu. No niinpä tietysti. :) Mulle on tutumpi sellanen huijaus et imaisee ku pitäis puhaltaa puhaltaa. Eivät sitä testanneet... noh, pitää itte sit seuraavan kerran ku on joku nollapromillekeikka. |
Qsysi 02.03.2006 17:47:17 | |
---|
Testasivat että voiko alkomittaria huijata esim. pastilleilla, suuvedellä, kun on patteri suussa (tästä en ennen ollut kuullut), kun on kuparia suussa (enkä tästä). Eli joivat itsensä humalaan ja puhaltelivat. Ei temput auttanu. Veikkaan et jos jollain konstilla olisivatkin saaneet hujattua, niin eivät olisi näyttäneet telkkarissa. Puutykki meni kyllä nätisti palasiksi. Senkun viereen olisivat laittaneet jonkun gelatiininukkensa seisomaan ni olis tullu varmaan hienoa jälkeä :) BLUES OUT WITH YOUR BALLS OUT! |
Uruk 03.03.2006 12:19:51 (muokattu 03.03.2006 12:20:05) | |
---|
Jaimie loisti viime jaksossa viinapäällään ja miehekkäällä rakenteellaan~ Rakennan tollasen tykin kesällä. (ò_ó)/ WTF IS THIS SHIT |
Läpistö 03.03.2006 12:51:19 | |
---|
Jaimie loisti viime jaksossa viinapäällään ja miehekkäällä rakenteellaan~ ...ja Adam hihitteli :D "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. V.U.K #30 |
NHR 09.03.2006 02:46:58 | |
---|
Yllättävän pahaan kuntoon meni muuten Vetten sisustus parista sianraadosta parissa kuukaudessa. Mikä ne penkitkin oikein syövytti? Tuleeko mätänevästä lihasta jotain vi*un happoa vai syökö ne toukat sun muut elukat verhoilutkin raadon ympäriltä? Onneksi mulla ei ole vielä haju-TV:tä... :P "Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu." |
Nazareth 09.03.2006 05:01:55 | |
---|
Yllättävän pahaan kuntoon meni muuten Vetten sisustus parista sianraadosta parissa kuukaudessa. Mikä ne penkitkin oikein syövytti? Tuleeko mätänevästä lihasta jotain vi*un happoa vai syökö ne toukat sun muut elukat verhoilutkin raadon ympäriltä? Onneksi mulla ei ole vielä haju-TV:tä... :P En oo varma mutta veikkaisin että sillä ammoniakin muodostumisella ois jotai tekemistä asian kanssa.. plääh, en tiedä. En oo kemisti. Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6 |
reijoteppo 09.03.2006 11:14:04 | |
---|
Yllättävän pahaan kuntoon meni muuten Vetten sisustus parista sianraadosta parissa kuukaudessa. Mikä ne penkitkin oikein syövytti? Tuleeko mätänevästä lihasta jotain vi*un happoa vai syökö ne toukat sun muut elukat verhoilutkin raadon ympäriltä? Onneksi mulla ei ole vielä haju-TV:tä... :P Mua häiritti kun eivät näyttäneet niitä raatoja kunnolla. :( |
Juzzu 09.03.2006 11:20:39 | |
---|
Oli kyllä niin "kuolleena syntynyt" idea tuo possujuttu :o) Karmeeta. So just shut your face and take a seat
Because after all, you're just talking meat...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Mua häiritti kun eivät näyttäneet niitä raatoja kunnolla. :( Sama vähän jäi häiritsemään. Heh. Tulin kesken jakson mukaan vasta, mikä siinä "putkitykissä" oli ideana? K100 #7
Ärlä #011 |
papitsu 09.03.2006 12:06:59 (muokattu 09.03.2006 12:07:10) | |
---|
Tulin kesken jakson mukaan vasta, mikä siinä "putkitykissä" oli ideana? Joku kännissä oleva tyyppi oli laittanu putkeen bensaa häätääkseen sieltä pois pesukarhun. Sitten se meni ite sinne putkeen ja sytytti bensan ja bensa räjähti ja se jätkä lensi sen 50metriä jonku talon yli. Muka. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
Fletch 09.03.2006 12:53:48 | |
---|
Oli kyllä niin "kuolleena syntynyt" idea tuo possujuttu :o) Karmeeta. Olisivat saaneet kyllä valita jonkun "alempiarvoisen" auton tuollaiseen kokeeseen, sääliks kävi Vetteä. Vaikka joku Honda Accord ois ajanu ihan saman asian, se kun sielläpäin on suosittu. Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |