Prophet 02.03.2006 21:07:04 | |
---|
Huomasin että näiltä on ilmestynyt uusi levy: More adventures with Nieminen & Litmanen. Onko joku kuunnellut koko levyn? Kotisivulla voi kuunnella pari uuden levyn biisiä. Disco-kompilla varustettu "Leo Jokela Rides Again" iskee lujaa. http://www.nieminenlitmanen.com/ |
Rämppy 03.03.2006 09:52:52 (muokattu 03.03.2006 09:54:09) | |
---|
Onhan se hyvä. Tykkään jopa enemmän kuin edellisestä levystä. Meininki on hieman "hevimpää". Urku möyryää raskaammin mm. Tutankhamonissa ja Just Lickingissä, jossa Nieminen soittaa myös maukkaan kitarasoolon. Mutta onhan siellä saaristolaisvalssikin Midsummer In Lumparland. Jokela-kipale ei ole munsta niin iskevä kuin edellisen levyn Bailaus Fiskiksellä. En sitten malttanut olla sanomatta. |
bastardo 05.03.2006 20:23:41 | |
---|
Jokela-kipale ei ole munsta niin iskevä kuin edellisen levyn Bailaus Fiskiksellä. Leo Jokela Rides Again on viimeaikojen kirkkaasti parhaita biisejä. Jäätävä meininki ja groove. Muuten levy on hyvä ja mielenkiintoista kuultavaa. Alkupuolella on hieman hitaampia ja junnaavampia biisejä, mutta loppupuolella tulee hieman harkitumman oloista settiä. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
Rämppy 06.03.2006 14:03:06 | |
---|
Leo Jokela Rides Again on viimeaikojen kirkkaasti parhaita biisejä. Jäätävä meininki ja groove. joo mä vertasinkin näitä jokela-ralleja, josta se fisutorpan biletys on hillittömämpi. Mutta kyllä myös "jokela rides again" on aivan mahtavaa musiikkiviihdettä. Tuleekohan joka levylle jokela-sävelmä? Vai onko aihe jo kulutettu loppuun? En sitten malttanut olla sanomatta. |
BaariMikko 06.03.2006 15:49:10 | |
---|
On hieno levy, ehkä jopa parempi kuin edellinen. Ainakin vivahteikkaampi. Leo Jokela Rides Again on klassikkokamaa, mahtava biisi. Jää helposti jumiin lautaselle... ja tuo saaristolaisvalssi saisi olla pidempikin, hupaisa veto. Life is very short, and there's no time for fussing and fighting, my friend - I have always thought that it's a crime
Osta reggaeta! Surviainen - Olenkorento |
Hiku 07.03.2006 15:25:46 | |
---|
Nyt on tuo uusin kuunneltu ja hyvähän tuo on. Huono olen kyllä jazzia arvioimaan, koska tuo oli oikeastaan eka jazz -levy, jonka olen kuunnellut eli jazzin saralla olen vasta aivan untuvikko :) Mutta hyvälle tuo silti kuulosti ja toivottavasti jazzia tulee kuunneltua vastaisuudessakin eikä vaan pelkkää raskaampaa musaa. V.U.K #24 |
arse 07.03.2006 20:44:09 | |
---|
Soittavat tänään Kutoslinjassa. Taidanpa mennä ihmettelemään. Ekan levyn aikoihin näkemäni keikat eivät juuri eronneet toisistaan, nyt voi tsekata uudet paukut. Toivottavasti uusi matsku on pääosin mielenkiintoisempaa kuin se uusi Leo Jokela -biisi. Kerran jaksoin sen radiosta kuunnella läpi, mutta sittemmin olen ko. kappaleen tullessa vaihtanut kanavaa. Rumba on paskimmillaankin parasta. |
The Duke 08.03.2006 14:24:24 | |
---|
Toistaa liikaa itseään noi biisit. Heput vois tehdä vaan 12" maxin tai minicd:n. Siihen 2-4 hyvää jamibiisiä ja homma olis paketissa. Tulis varmaan useammin kuunneltua. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
didjagetany 08.03.2006 15:13:03 | |
---|
Livenä hemmetin kova. Levyllä ei potki ihan niin lujaa. Mutta ans olla kun pääset tanssilattialle ja hemmot vääntää vieressä hiki tippuen, toimii! ÄfZet! |
The Duke 08.03.2006 17:25:24 | |
---|
Jeah, kyllä toi on live eikä levy musaa. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Jeah, kyllä toi on live eikä levy musaa. Emmänytiedä. Ainakin autossa noita levyjä on erittäin nasta kuunnella. En sitten malttanut olla sanomatta. |
juxi 09.03.2006 11:11:02 | |
---|
Just Lickingissä, jossa Nieminen soittaa myös maukkaan kitarasoolon. Tästä olen kyllä eri mieltä. Mielestäni kitarasoolo kuulostaa sekä soundillisesti että musiikillisesti päälleliimatulta ja vähän tökeröltä - mieluummin kuuntelisin maukasta hamukan ujellusta. Onneksi tämä harha-askel ei pääse musertamaan muuten upeaa levyä. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
Rämppy 09.03.2006 14:57:20 | |
---|
Vähän karulla otteellahan tuo kitarasoolo on soitettu, mutta juuri siitä viehätyinkin. Mulla on muuten sellainen mielikuva, että Nieminen on soittanut kauemmin kitaraa kuin urkua. En sitten malttanut olla sanomatta. |
BaariMikko 09.03.2006 16:21:54 | |
---|
Tästä olen kyllä eri mieltä. Mielestäni kitarasoolo kuulostaa sekä soundillisesti että musiikillisesti päälleliimatulta ja vähän tökeröltä - mieluummin kuuntelisin maukasta hamukan ujellusta. Onneksi tämä harha-askel ei pääse musertamaan muuten upeaa levyä. Kyllä se minusta on ihan paikallaan - tuo lisää Jimmy Smith -fiiliksiä biisiin. "jos
et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta."
-JPQ |
Marque 10.03.2006 10:13:40 | |
---|
Jeah, kyllä toi on live eikä levy musaa. Pitää paikkansa. kolme kertaa shown kokeneena mene kyllä neljännenkin, jahka kohdalle osuu. Mahtavaa meninkiä! Talvi nielaisee meidät |
The Duke 10.03.2006 18:17:43 | |
---|
Emmänytiedä. Ainakin autossa noita levyjä on erittäin nasta kuunnella. Niinpä. Taustamusana siis toimii. Ei tollaseen keskittymään himassa pysty. Siis luurit korvissa menoa toi ei oo. Livenä pääsee parempaan yhteyteen tollaseen musaan. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
bastardo 10.03.2006 22:11:38 | |
---|
Olenpa minäkin kerran nähnyt herrat livenä. Joskus aikoinaan OP:L Bastardsin lämppärinä Ratto-tapahtumassa Tammerfesteillä. Oli vähän sellainen WTF-fiilis koko setin ajan, mutta hymy ei hyytynyt hetkeksikään. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
Rämppy 11.03.2006 00:55:20 | |
---|
Niinpä. Taustamusana siis toimii. Ei tollaseen keskittymään himassa pysty. Siis luurit korvissa menoa toi ei oo. Livenä pääsee parempaan yhteyteen tollaseen musaan. No onhan se totta helekutissa täyttä luurimusaakin. Mutta toimii myös autossa, himassa ja vaikka baarissa. Ei siihen yhteyteen pääsyyn välttämättä mitään livee tarvita. En sitten malttanut olla sanomatta. |
cfe 13.03.2006 23:18:52 | |
---|
Mielenkiintoisin uutuus vähään aikaan itselle. Toimii. http://www.causeforeffect.org |
kerpse 14.03.2006 14:33:23 | |
---|
Osaako joku valottaa mikä tää Leo Jokela -juttu oikein on? Tiedän kyllä kuka on Leo Jokela ja olen lukenut jotain Leo Jokela boozing societystä. Onko kyse sisäpiirin vitsistä vai jostain muusta? joo mä vertasinkin näitä jokela-ralleja, josta se fisutorpan biletys on hillittömämpi. Mutta kyllä myös "jokela rides again" on aivan mahtavaa musiikkiviihdettä. Tuleekohan joka levylle jokela-sävelmä? Vai onko aihe jo kulutettu loppuun? |